Ei, koska mulla on tuplanickki, niin pankit ovat sen toisen perässä ja saan itse olla rauhassa.Soitteleeks pankit teistäkin duuniin että onko yhteyttä terroristijärjestöihin.
Ei, koska mulla on tuplanickki, niin pankit ovat sen toisen perässä ja saan itse olla rauhassa.Soitteleeks pankit teistäkin duuniin että onko yhteyttä terroristijärjestöihin.
Joo, kerran laitoin kaverille 50 euroa, niin pankista soittelivat. Viestikentässäni luki pelkkä IR 10. Se piti selvittää. R on sanasta raha, 10 on vitosen yksikköjen määrä eli 10 x 5 =50. I on baarin nimen etukirjain, jossa maksaa 5 e tuoppi.Soitteleeks pankit teistäkin duuniin että onko yhteyttä terroristijärjestöihin.
Satakuntalainen kikkelinvenyttely on laajennettu sanoihinkin.Porissa sanottiin ennen "nytee" kun pelkkä "nyt" olisi muilla seuduilla riittänyt. En tiedä miten nykyään.
Yleensä vaan sillon kun kaivan kaluni esiin ja alan jutella sille. Sama homma busseissa.Vaihtaaks tytöt teidänkin läheltä usein paikkaa ratikassa? Ei tarvii ees olla ripulit housuissa.
Yleensä vaan sillon kun kaivan kaluni esiin ja alan jutella sille. Sama homma busseissa.
Siis kalulleni nimenomaan. En mä tytöille uskalla. Oon vähän ujo ja pidättyväinen.Ei oo ihme jos kalullesi alat jutteleen, luulevat hulluksi vielä.
Kaiken maailman kissakuiskaajista olen kyllä kuullut, mutta tällainen peniskuiskaaja on mullekin jotain aivan uutta.Ei oo ihme jos kalullesi alat jutteleen, luulevat hulluksi vielä.
Kaiken maailman kissakuiskaajista olen kyllä kuullut, mutta tällainen peniskuiskaaja on mullekin jotain aivan uutta.
Viimeksi kun olen seurannut jotain Maikkarin "viihdetuotantoa", meneillään taisi olla X Factorin edellinen tuotantokausi. Ja siitäkin että tuota tuli silloin jokusen jakson edestä seurattua, krediitit kuuluu enemmänkin omalle musikaalisuudelle kuin Maikkarille.Ihmetyttää että mikähän siinä on, kun televisio-ohjelmat siirtyvät jostain syystä Maikkarille, niin ne muuttuvat ihan paskoiksi eikä jaksa yhtään katsella? EI tää Penkinlämmitäjäkään maistu yhtään vaikka YLEllä tuli pitkään katseltua sitä Villi kortti -ohjelmaa, se nyt ei ole ihan suoraan siirretty, mutta kuitenkin. Ja on niitä paljon muutakin, Uutisvuoto ja ties mitä. On paskainen kosketus Maikkarilla ilmeisesti.
Sama kun Monica Lewinskyllä saatuaan fudut valkoisesta talosta?Maanantaisin pitää kuitenkin hakea ennen duunia rasia. En kerro miks!
Niin tota jotta että. En ole niin tiukkapipo etteikö Ylellä voisi olla jotain kevyempääkin sisältöä. Mutta pitäiskö sitä silti vähän harkita mitä kaikkea ihmisille lähettää, tää menee aika Seiska-osastolle.Areena--appis kirjoitti:Vahinkopieru pääsi, mitä teet? Testaa, kuinka Pirjo olet!
Niin tota jotta että. En ole niin tiukkapipo etteikö Ylellä voisi olla jotain kevyempääkin sisältöä. Mutta pitäiskö sitä silti vähän harkita mitä kaikkea ihmisille lähettää, tää menee aika Seiska-osastolle.
Ihmetyttää että mikähän siinä on, kun televisio-ohjelmat siirtyvät jostain syystä Maikkarille, niin ne muuttuvat ihan paskoiksi eikä jaksa yhtään katsella? EI tää Penkinlämmitäjäkään maistu yhtään vaikka YLEllä tuli pitkään katseltua sitä Villi kortti -ohjelmaa, se nyt ei ole ihan suoraan siirretty, mutta kuitenkin. Ja on niitä paljon muutakin, Uutisvuoto ja ties mitä. On paskainen kosketus Maikkarilla ilmeisesti.
Vielä kun tietäisi onko se huono vai hyvä juttu.Taisit justiinsa saada 10/10 Pirjo-asteikolla, vaikket edes tehnyt testiä.
Särki päätä monta tuntia kun olin viimeksi noin kuukausi sitten krapulassa. Varmaan joku krapulan nynnyoire, kun ei kännäile joka viikko tai edes joka päivä.Onks teillä koskaan krapulassa särkenyt päätä? Ei kait se enää aikuisella kuulu krapulan oireisiin.
Koronaa se vaan on.Särki päätä monta tuntia kun olin viimeksi noin kuukausi sitten krapulassa. Vamaan joku krapulan nynnyoire, kun ei kännäile joka viikko tai edes joka päivä.