Ihmettelyketju

  • 6 327 377
  • 38 716

Nick Neim

Jäsen
Turha viestihän tuo minulta oli enkä mitenkään ilkeästi yrittänyt liikkeellä olla. En vain malttanut olla laittamatta kiekkoa maaliin kun @Smitty#41 alkoi puhumaan fantasioissa elämisestä jne. Pahoittelut jos tuli mielipahaa.
No eikä ollut. Kaveri itse syötti sut läpiajoon, niin pitäähän se paikka käyttää. Huumoria, huumoria, vaikka kuinka jeesusteltaisiin (pun intended) piikittelystä. Nistien hommia muutenkin sellaiset.

Muuten olisit viltissä ensi matsissa, jos olisit kääntynyt tuosta omaa päätyä kohti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Turha viestihän tuo minulta oli enkä mitenkään ilkeästi yrittänyt liikkeellä olla. En vain malttanut olla laittamatta kiekkoa maaliin kun @Smitty#41 alkoi puhumaan fantasioissa elämisestä jne. Pahoittelut jos tuli mielipahaa.
Ei tullut mielipahaa, joskin kyseisellä hetkellä meinasi kyllä kiehahtaa tunteet täällä päässä aika lujasti. Kuten saatat ymmärtää niin asia on mulle melko henkilökohtainen enkä nyt varsinaisesti haluaisi ottaa "matsia" siitä sen enempää täällä kuin itse aiheen varsinaisessa ketjussakaan.

En oo ittekään muistaakseni ketään kironnut alimpaan helvettiin jos eivät nyt minun tavoin satu uskossa olemaan, en vaikka olisivat peräti eronneet kirkosta. Eihän asia kuulu mulle millään muotoa ja kuten @Vanha Len sanoi, usko tai sen ulkopuolella eläminen on loppupeleissä jokaisen henkilökohtainen asia.

Ei mulla todellakaan ole minkään sortin intressejä lähteä yrittää manipuloimaan muiden näkökantoja, niin sitä silleen toivoisi että sielläkin päässä yritettäisiin olla jonkun toisen henkilön uskon asioiden kanssa ihmisiksi eikä mentäisi henkilökohtaisuuksiin aivan syyttä suotta, vaikka olisi miten hyvä "baitti".

Mutta kyllähän sitä itsekin tulee välillä kirjoitettua joku sellainen viesti, että jälkikäteen sitä tulee mietittyä että olikohan toi nyt sittenkään niin nerokas idea, vaikka siinä hetkessä se sellaiselta tuntuikin. Ei siis mitään katkeria fiiliksiä mun osalta.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitä mä ihmettelen pakosti liittyen edellisiin ketjun viesteihin, että miks ateistin täytyisi päästä piikittelemään uskovaista? Hittoako siitä on iloa yhtään kenellekään? Mun ei ole tarkoitus hyökätä nyt kenenkään päälle, vaan ihmettelen ketjun aiheen mukaisesti.

Ei kai sen sen kummallisempaa kuin joidenkin uskovaisten läppä siitä, että uskonnottomat kituvat maallisen elämänsä jälkeen helvetin tulissa. En tiedä miksi uskonto tai uskonnottomuus pitäisi jotenkin eriyttää kaikesta keskustelusta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt miehen lapsi haluaisi lähteä ajomieheksi hirvijahtiin... Kyseli jo että olisiko huomenna jotain jahtia. Täytyy kyllä sanoa että äitinsä kyllä pistäisi minut/meidät (mieheni kanssa) todella mustalle listalle ja vetäisi herneet nokkaan jos päästäisin (ilman lupaa) lapsen sateiseen metsään rämpimään pyssymiehiä kohden. Että ihan sama vaikka haluaa metsään mennä, ei tule onnistumaan...

Edit. Olen pahoillani että kirjoitin jo kahteen ketjuun hirvijahdista. Mutta rupes vaan ihmetyttää kun lapsi alkoi kärttämään ajomieheksi pääsyä. Tokko edes tietää mitä tarkoittaa...
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Nyt miehen lapsi haluaisi lähteä ajomieheksi hirvijahtiin... Kyseli jo että olisiko huomenna jotain jahtia. Täytyy kyllä sanoa että äitinsä kyllä pistäisi minut/meidät (mieheni kanssa) todella mustalle listalle ja vetäisi herneet nokkaan jos päästäisin (ilman lupaa) lapsen sateiseen metsään rämpimään pyssymiehiä kohden. Että ihan sama vaikka haluaa metsään mennä, ei tule onnistumaan...

Edit. Olen pahoillani että kirjoitin jo kahteen ketjuun hirvijahdista. Mutta rupes vaan ihmetyttää kun lapsi alkoi kärttämään ajomieheksi pääsyä. Tokko edes tietää mitä tarkoittaa...
Otatte kerran mukaan sateiseen ja märkään metsään rämpimään kilometritolkulla ilman taukoa niin ei halua lähteä toista kertaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Pitkäaikaiseen havaintooni perustuen ihmettelen.. että miten naisilla irtoaa niin paljon hiuksia. Niitä on lähes kaikkialla. Ja siitä huolimatta, heillä on hyvät hiukset päässä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitkäaikaiseen havaintooni perustuen ihmettelen.. että miten naisilla irtoaa niin paljon hiuksia. Niitä on lähes kaikkialla. Ja siitä huolimatta, heillä on hyvät hiukset päässä.
Jos kasvatat itse pitkät hiukset niin kyllä niitä sunkin päästä tippuu. Ja hiuksia tippuu erityisen paljon jos ei syö hyvin, saa tarpeeksi B-vitamiinia tai muita ravintoaineita. Sitä miten niitä riittää päässä en tiedä, mutta ei ne multa oo vielä loppunut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En. Tykkään helposta elämästä ja pyrin jättämään kaikki mun mielestä turhat kotityöt pois elämästäni.
Minusta on mukavaa laittaa lakana mankeliin pyörimään ja mennä sängylle loikoilemaan ja ottaa kirja tai puhelin käteen relata kuunnellen mankelin tasaista hyrinää. Välillä vaihtaa lakanan ja jatkaa lepäilyä. Puoli tuntia hurahtaa hetkessä ja voi sanoa (itselleen) että tein kotitöitä (enkä siis velttoillut)... Nastaa hommaa.

Otatte kerran mukaan sateiseen ja märkään metsään rämpimään kilometritolkulla ilman taukoa niin ei halua lähteä toista kertaa.
Ei tulisi kauppoja ei... Ajomies-homma vaan sattui lapsen korvaan ja kuulosti jotenkin eksoottiselta (erikoiselta, uudelta yms). Siitä alkoi sitten jankutus että tahtoo ajomieheksi, miksei me voida mennä ja mennään sitten huomenna... Jooko jooko jooko. No ei! Enkä usko että porukkaan välttämättä otetaan edes ns. vieraita pentuja tosta noin vaan ajomiehiksi. Asia on loppuun käsitelty. PISTE
 
K

Kiekkokatsoja

Jos kasvatat itse pitkät hiukset niin kyllä niitä sunkin päästä tippuu. Ja hiuksia tippuu erityisen paljon jos ei syö hyvin, saa tarpeeksi B-vitamiinia tai muita ravintoaineita. Sitä miten niitä riittää päässä en tiedä, mutta ei ne multa oo vielä loppunut.
No juu, niin se menee. Mut jotenkin outoa, että vaikkapa vuorokausi uudessa tilassa, ja hiuksia löytyy asunnosta ainakin 100. Ja joskus niitä löytyy kuukausia myöhemminkin, vaikka siivouksia on ollut viikottain.
Hmm. Naisilla lienee salaliitto menossa, ja merkkaavat reviirinsä levittämällä hiuksiaan mahdollisimman laajasti..
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiuksiahan lähtee kaikilta koko ajan, mutta pidemmät tietty huomaa paremmin. Itellän on tuollanen kauheahko reuhka josta kyllä irtoaa ihan hyvin. Mutta kyllä sitä riittääkin, ei lopu kesken varmaan koskaan. Mutta meidän kämpässä näihin hiuksiin sekottuu vielä yhen kissan tuotokset, joka varsinkin keväällä on aikamoista pölysaastetta.

Karvat on kivoja, yleensä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiuksiahan lähtee kaikilta koko ajan, mutta pidemmät tietty huomaa paremmin.
Allekirjoittan tämän täysin. Itselläni on paksut pitkät vaaleahkot hiukset ja kyllä niitä näkyy paikoitellen tosi hyvin. Tummanruskea sohva ja tummanharmaat auton penkit on varsinkin sellaiset mistä näkee hyvin. Nyt minulla on taas sellaiset puoleen selkään yltävät hiukset ja ne on kyllä tosi näkyviä. Pitäisi käydä leikkautamassa taas sellaiset kymmenisen senttiä pois... tai jopa enemmän.
 
K

Kiekkokatsoja

Nuo banaanikärpäset. Ei hitto, yks moka ja taas lentelee.
Vältin banaanien ostoa. Ostin, ja +heti jääkaappiin ja syöntiin. Ja meni yli puolen vuoden taukona jälkeen ostamaan aavistuksen raakoja banaania, ja jätin vuorokaudeksi kypsymään huoneenlämpöön = kärpäset paneskelee,, ja leijailee kodissani lisää. Ääh..
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nuo banaanikärpäset. Ei hitto, yks moka ja taas lentelee.
Vältin banaanien ostoa. Ostin, ja +heti jääkaappiin ja syöntiin. Ja meni yli puolen vuoden taukona jälkeen ostamaan aavistuksen raakoja banaania, ja jätin vuorokaudeksi kypsymään huoneenlämpöön = kärpäset paneskelee,, ja leijailee kodissani lisää. Ääh..
Töissä löytyi kerran banaanikärpänen mikrosta, mikroa oli juuri käytettykin muutaman minuutin ja sieltä se sitkas kaveri lensi kuin mitään ei olisi tapahtunut. Isot torahampaat se oli kyllä kasvattanut.
 
K

Kiekkokatsoja

Töissä löytyi kerran banaanikärpänen mikrosta, mikroa oli juuri käytettykin muutaman minuutin ja sieltä se sitkas kaveri lensi kuin mitään ei olisi tapahtunut. Isot torahampaat se oli kyllä kasvattanut.
Joo.. mut näitä oli eka 2 ja nyt kymmeniä. Ja aikaa meni vaan 2vrk, joista banaanit huoneessa ekan vrk.
no hävitän ne taas jotenkii..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nakista (vai lausutaanko se italiaisittain "Nazzi") ja naamatatuoinneista tuli mieleen, että joskus olen ajatellut perustaa ei-niin-vakavan Ennakkoluuloketjun.

Naamatatuoinnit -> ei kun häkkiin. Jos ei ole vielä tehnyt rikosta, varmasti vähintään suunnittelee.

E: Idean saa vapaasti varastaa. Minulle riittää yksi ketjunavaus vuosikymmenessä.
Eikö nuo tatuoidut itse tajua, miten saatanan rumalta ja vastenmieliseltä kaikki ihotöhryt näyttävät? En vaan ymmärrä. Satasia ja tonneja kuulemma maksavat vaikka jostain kuvasta joka hakataan selkään. Selkään?! Eihän sitä sieltä edes voi nähdä. Jos minulla olisi tuollaisia rahoja, olisi niille parempaakin käyttöä. Kuvia voin katsella muualtakin kuin orvaskedestäni.

Maailmassa on ollut tasan kaksi ihmistä, joita tatuoinnit ovat pukeneet. Bon Scott ja Lemmy.

Anna Puu. Sillä täytyy olla Suomen paras manageri. Avaa töllön tai lehden, niin sieltä hän kurkistaa. Tietäisi vaan miksi.
Pari viikkoa sitten Sanna Marin oli joka ohjelmassa, Uutisvuodosta Pitääkö Olla Huolissaan -paneeliin. Mutta sitä manageeraakin Rinteen Ana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Anna Puu. Sillä täytyy olla Suomen paras manageri. Avaa töllön tai lehden, niin sieltä hän kurkistaa. Tietäisi vaan miksi.

Eikös hän ole alkanut heilastelemaan Vartiaisen exän Immosen kanssa? Tuo on yleensä hyvä menestysresepti naisartisteille pienessä maassamme. Puu on toki keskinkertaisempi kuin Jenni, mutta jos Vartiainen nostettiin "täydelliseksi jumalattareksi" hyvin hoidetulla markkinoinnilla (se kantoi jopa niin pitkälle, että edellisten levyjen karmeat biisit olivat hittejä. Tuo ei olisi tapahtunut ihan jokaisen artistin kanssa), niin Puusta saadaan vuoltua aika paljon muutakin kuin takan sytykkeitä jos hän saa samansuuntaisen tuen levy-yhtiöltä.

Pienemmässä mittakaavassa saman on tehnyt viime vuosina Apulannan Virtasen heila Jannika B tms. Hän on erittäin keskinkertainen, mutta niin vain nainen keikkuu monissa ohjelmissa ja saa levyttää tasaisesti jne. Suomessa on naurettavan pienet piirit, joten kykeneville ja vaikutusvaltaisille miehille kannattaa antaa muutakin kuin viehkeä hymy ja muutama kaunis sana..
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös hän ole alkanut heilastelemaan Vartiaisen exän Immosen kanssa? Tuo on yleensä hyvä menestysresepti naisartisteille pienessä maassamme. Puu on toki keskinkertaisempi kuin Jenni, mutta jos Vartiainen nostettiin "täydelliseksi jumalattareksi" hyvin hoidetulla markkinoinnilla (se kantoi jopa niin pitkälle, että edellisten levyjen karmeat biisit olivat hittejä. Tuo ei olisi tapahtunut ihan jokaisen artistin kanssa), niin Puusta saadaan vuoltua aika paljon muutakin kuin takan sytykkeitä jos hän saa samansuuntaisen tuen levy-yhtiöltä.

Pienemmässä mittakaavassa saman on tehnyt viime vuosina Apulannan Virtasen heila Jannika B tms. Hän on erittäin keskinkertainen, mutta niin vain nainen keikkuu monissa ohjelmissa ja saa levyttää tasaisesti jne. Suomessa on naurettavan pienet piirit, joten kykeneville ja vaikutusvaltaisille miehille kannattaa antaa muutakin kuin viehkeä hymy ja muutama kaunis sana..
Tosirakkautta se on.
 
K

Kiekkokatsoja

Kolme viikkoa sitten alkoi/oli kuumejakso. Tuntui että flunssa ei kokonaan loppunut sen jälkeen. Ja nyt näyttää kuumemittari, että uusi kuumejakso alkaa. Sitkeä tauti, vai lieneekö jo uusi pöpö?
Keskimäärin on, ehkäpä yksi flunssa vuodessa.
Miten sulla, montakos flunssaa vuodessa keskimäärin sairastat?
 

Glove

Jäsen
Kolme viikkoa sitten alkoi/oli kuumejakso. Tuntui että flunssa ei kokonaan loppunut sen jälkeen. Ja nyt näyttää kuumemittari, että uusi kuumejakso alkaa. Sitkeä tauti, vai lieneekö jo uusi pöpö?
Keskimäärin on, ehkäpä yksi flunssa vuodessa.
Miten sulla, montakos flunssaa vuodessa keskimäärin sairastat?
Ihan kuumeen kanssa ollut flunssa viimeksi 2010. Tässä viime viikkoina on räkää lentänyt ihan kohtuudella ja välillä yskittänyt, mutta ei ole kuumetta ollut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Yksinvaltainen tapa hallita alkaa saapua kasvunsa rajoille

Hesarin pääkirjoituksessa on tänään oheinen otsikko. Lyhyydestään huolimatta teksti on - muotoilustaan johtuen - yllättävän hankalaselkoinen ("tapa hallita alkaa saapua"). Tämä johtuu siitä, että "tapa hallita"-, "tapa toimia"-, "malli hallita"- ym. ilmaukset ovat mm. Helsingin Sanomissa korvanneet tavanomaiset "hallintatapa"- ja "toimintatapa"-termit. Jos otsikko olisi muodossa "Yksinvaltainen hallintatapa alkaa saapua kasvunsa rajoille", se olisi edes paremmin luettavissa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oiskohan tosta Latvalan ja Torpan häiden peruuntumisesta nyt infottu tarpeeks joka paikassa.

Vai pitäiskö vielä ottaa 10-uutiset ja A-studio mukaan ;)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä Kierrätyskeskukselle on oikein tapahtunut?

Taaksepäin on menty. Mixu tuli ja plänttäsi joulukuusen keskelle koko paskaa, JHagit ja Uleåborgirit sun muut laatunimet lensivät helvettiin ja nyt on sitten itkeviä niklasmoisandereja kaikkialla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös