Ihmettelyketju

  • 6 327 612
  • 38 716

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
En voi ymmärtää tuota tubettajien "suosiota" . Vituttaa jotkut Lakot ja mansikat ja kirsikat. Koko tubetus homma on kyllä niin vitun ärsyttävää. Vituttaa mihin tää maailma on menossa, tubettamallako ne talot rakennetaan tulevaisuudessa? Tubettamallako rikolliset saadaan kuriin? Tubettamallako tehdään kirurgisia toimenpiteitä? Tubettamallako saadaan Suomi nousuun? Kauheeta paskaa. Kyllä mä ymmärrän jos on oikeesti joku siisti tyyppi, vähän niinku Pottukoira, sitä kahteli joskus mielellään, mut jos pitäis jotain karvasen mansikan paskajuttuja kuunnella nii mieluummin syön vaikka paskaa.

Jeps, nämä on sitä samaa sarjaa, jotka ovat pilanneet tämänkin maan. Ajatelkaapa missä oltaisiin jos Spede, Kirka ja Danny olisivat rakentaneet tätäkin maata. Nyt meillä olisi lentävät autot ja helvetin hienot avaruushissit.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeps, nämä on sitä samaa sarjaa, jotka ovat pilanneet tämänkin maan. Ajatelkaapa missä oltaisiin jos Spede, Kirka ja Danny olisivat rakentaneet tätäkin maata. Nyt meillä olisi lentävät autot ja helvetin hienot avaruushissit.
Se on juuri näin. Tuohon mukaan vielä Kikka, niin Suomella ei olisi valtion velkaa yhtään, muut maat olisivat suomelle velkaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riippuu tubesta. Omaan makuuni esimerkiksi Redtubesta löytyy paljon laadukkaita tubettajia.
Tässä olet oikeassa. Tosin ainoastaan POV tubevideot voidaan laskea tubettajiin. Päteviä yksilöitä sielläkin, tosin kertomukset loistavat poissaolollaan. Toisaalta, siellä puhutaan kainostelematta, mitä ei noissa Lakon youtubevideoissa tehdä, "cum in my ass, please" esimerkiksi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tosin ainoastaan POV tubevideot voidaan laskea tubettajiin. Päteviä yksilöitä sielläkin, tosin kertomukset loistavat poissaolollaan. Toisaalta, siellä puhutaan kainostelematta, mitä ei noissa Lakon youtubevideoissa tehdä, "cum in my ass, please" esimerkiksi.
Jep. Eiköhän tosin Lakkokin huuda "cum in my ass, pleasea" silloin, kun kamerat sammuvat.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En voi ymmärtää tuota tubettajien "suosiota" . Vituttaa jotkut Lakot ja mansikat ja kirsikat. Koko tubetus homma on kyllä niin vitun ärsyttävää. Vituttaa mihin tää maailma on menossa, tubettamallako ne talot rakennetaan tulevaisuudessa? Tubettamallako rikolliset saadaan kuriin? Tubettamallako tehdään kirurgisia toimenpiteitä? Tubettamallako saadaan Suomi nousuun? Kauheeta paskaa. Kyllä mä ymmärrän jos on oikeesti joku siisti tyyppi, vähän niinku Pottukoira, sitä kahteli joskus mielellään, mut jos pitäis jotain karvasen mansikan paskajuttuja kuunnella nii mieluummin syön vaikka paskaa.

On toki Youtubessa ihan hyviäkin kanavia esimerkiksi populaaritieteisiin tai muutoin erilaisten asioiden kansantajuiseen selventämiseen keskittyvät Vsauce, Veritasium, Kurzgesagt tai Wendover Productions.

Mutta siis joo nämä ns lifestyle-tubettajat, joiden videoiden pääasiallinen anti on kertoa maailmalle, että kävin tänään paskalla -tyyppisesti ovat ihan turhia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tottunut seuraamaan nopeutta autossa digitaalinäytöltä. Ajoin tänään autoa jossa oli vain ns. vanhanmallinen nopeusmittari jossa neula osoittaa kehältä nopeuden (ehkä joku saa kiinni siitä mitä selitän). Ihmettelen miten hankalaa oli seurata nopeutta ilman digitaalisia nummeroita. Minä olen kuitenkin autokouluni käynyt niiden vanhojen mittareiden aikakaudella.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen tottunut seuraamaan nopeutta autossa digitaalinäytöltä. Ajoin tänään autoa jossa oli vain ns. vanhanmallinen nopeusmittari jossa neula osoittaa kehältä nopeuden (ehkä joku saa kiinni siitä mitä selitän). Ihmettelen miten hankalaa oli seurata nopeutta ilman digitaalisia nummeroita. Minä olen kuitenkin autokouluni käynyt niiden vanhojen mittareiden aikakaudella.

Heh, mulla taas päinvastoin. ABS anturi hajosi hiljattain ja samalla nopeusmittari lakkasi toimimasta ja olen käyttänyt navigaattoria korvikkeena ja onhan todella hankala hahmottaa nopeutta numeroina ilman viisaria.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten ihmiset jaksaa ravata internetissä loukkaantumassa muiden puolesta? Täytyy olla kohtuu raskasta elämää tuollainen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oltiin nyt internetissä tai ei niin kyllä aikuinen (?) ihminen voi hieman miettiä mitä näppikseltään suoltaa. Jos välittömästi vakavan bussiturman jälkeen tulee mollaamaan kuskia ketjuun jossa listataan omaa tyhmyyttään kuolleita tapauksia, ei kannata ihmetellä jos joku asiaan puuttuu.
Vähintään sen voisi tehdä ennen sanaisen arkkunsa avaamista, että ottaisi faktoista selvää.
Joo otinkin. Suoralta tieltä sivuun ja sillalta alas. Ehkä katsellut liikaa Speediä se kuski, ei lentänytkään bussi. Kannattaisiko jättää nuo murheet sinne vapaan puolelle missä on asiakeskustelut, eikä tuoda niitä tänne kierrätyskeskukseen jos niin kiristää vanne päätä?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Miten ihmiset jaksaa ravata internetissä loukkaantumassa muiden puolesta? Täytyy olla kohtuu raskasta elämää tuollainen.

Ai katos sehän poistui, voi hirvitys. Paskat edes poistunut, siellä se on vieläkin laissa. Kylläpäs sulla nyt ottaa koville, ei muuta minun toteamustani mihinkään. Sinä olet se joka yhdisti älykkyyden tuohon touhuun, en minä. Minä totesin että melkoisen mautonta.

Minä en ole ottanut edelleenkään mitään kantaa kenenkään älykkyyteen. Lue nyt jumalauta uudestaan mitä olen kirjoittanut.

On se jännä miten ihmiset ei enää ymmärrä kieltä ja sitten yksi ymmärtämätön komppaa piilovittuilemalla.

En ala treenaamistasi soimaamaan, mutta oletko miettinyt että voisi olla tehokkaampaa mennä sinne oikealle salille, eikä vain uneksia herkkuperseistä samalla kun treenaa unissaan ojentajia? Muutoinkin aika mielenkiintoinen uniaiheenvalinta että menee unissaan salille. Olisit nyt vaikka saman tien mennyt sen herkkuperseen kanssa sänkyyn niissä unissas.

Luet sen ekan virkkeen uudestaan, niin ehkä aukenee.

Nyt on taas niin hämmentävä kommentti että en ymmärrä alkuunkaan mitä lisäsisältöä tämä tuo tähän ketjuun ja mitä tekemistä on punajuurisalaatilla persujen kanssa? Täällä nyt kuitenkin käyty ihan asiallista keskustelua, niin minä en nyt ymmärrä alkuunkaan mitä tässä haettiin. Tuletko kertomaan meille kaikille, kiitos.

Mitä tulee itse asiaan, niin tässä nyt ne molemmat kannanotot.
Turun valtuustoryhmiltä yhteinen kannanotto vihaa vastaan, perussuomalaiset jättäytyivät pois – lue sanasta sanaan
Perussuomalaisilta oma kannanotto terrori-iskun vuosipäivään: "Ei ongelmia voi lakaista maton alle loputtomiin"
(linkit turkulainen lehteen)

Minä kyllä vähän ihmettelen tuota valtuuston kannanottoa. Typerä on kyllä persujenkin vastine tuolle. Molemmat ajaa maalin ohi ja pahasti. Toinen vähättelemällä tapahtunutta ja kääntämällä kaiken natseihin ja toiset taas ottamatta kantaa itse siihen julistukseen mistä jäivät pois.

Luetun ymmärtäminen on kyllä loistavalla tasolla, kun piti tuo kuukauden vanha viesti kaivaa naftaliinista, ilman että oli mitään uutta annettavaa asialle.

Miksi? Siis eikö siellä ole hevon vatulan vertaa päätä ja ymmärretä koko tarinoiden pointtia? Miksi jos pelaajat turvaa koulutien niin tälläinen hieno juttu on pitänyt piilottaa 24h aikasuojan taakse? Ketä tällä yritetään silloin tavoittaa? Minä myönnän ihan avoimesti etten omista instagramia ja tuskin tulen koskaan siellä tiliä omistamaankaan. En siis näe mitään näistä tarinoista, missään, eli ilmeisesti minä ja muut joilla ei ole instagram jatkuvasti käytössä emme ole Kerhon vaivan arvoisia.

Naamakirjassa on viimeiset päivitykse 17pvä, samaten instassa ne kaikille näkyvät. Jos siis jätetään Tenhun peli laskuista. Missäs somessa se Kerho nyt sitten on aktiivinen? Youtubessakin kävin, ei ole edes Ipa pelin maalikoostetta tullut, eikä sitä koko peliä, mitä pyytelin, Sibiriä vastaan. HPK-TV:n viimeinen video on 29.6 Toivolan haastattelu, ilmeisesti ei ole 2kk aikana tapahtunut mitään. Youtubeen ei ole tullut edes "jälkilöyly" raporttia Ipa pelistä. Twitter sama juttu, 17 pvä.

Olenko minä nyt ymmärtänyt tämän somen jotenkin väärin?

Vai minä rajaan? No rajaan toki, sinällään että uusia asiakkaita on vaikea somella saada jos niitä nykyisiäkään ei toimillaan tavoita. Ymmärrätkö itse miten ristiriitaisia noi sinun juttusi on? Miksikäs sitä somea käytettiinkään ja mihinkä? Tuossa yllä Tattari paukutti aika hyvin tuota faktaa tiskiin.

Kyllä minulla on asiapohjaa ihan riittämiin, tuollainen sinun tapainen ulina sen takia että kaverit on toimistolla töissä on vain todella rasittavaa. Tulet tänne jatkuvasti puolustelemaan ja selittelemään Kerhon toimintaa. Teet sen vaikka kaikki faktat on sinua vastaan, mitä muuta tuollaiseen voi sanoa kuin että sinulla on selvästi joku linkki näihin asioista vastaaviin tahoihin ja siksi tuolla tavalla toimit. Sinä suorastaan valehtelet tuollaisilla muutaman päivän välein väitteilläsi. Ei täällä kukaan avaudu asioista turhaan.

Kyllä minä olen ihan tosissani tässä asiassa, miksi en olisi?

Niin sinä tänne tulit selittelemään että vihervasemmisto esiintyy raiskausfantasioissa = negatiivisessa mielessä kirjoittelua, en minä. Ensin aivan käsittämätön vertaus raiskausfantasioihin by aceman ja sitten raiskausfantasiat seliteltiinkin olevan vain negatiivisessa mielessä käyttämistä, sinun toimesta.

Jos sinä menet lainaamaan toisten viestiä niin kyllä minä silloin oletan että sinun viestisi liittyy siihen lainattuun viestiin. Näköjään siis sinun lainauksesi eivät liity mihinkään ja niitä ei siis saa mihinkään liittää, jos näin tekee niin tulet vetämänä itkupotkuraivarit asiasta. Minä esitin kysymyksen mihin en saanut koskaan vastausta, mutta sain ihme ölinät.

Enkä tiedä mitä ihmettä sinä luulet oikein voittaneesi, saitko pokaalin ja mitalin kaulaan, hienoa kuvittelet voittaneesi väittelyn internetissä, kyllä kannattaa mennä lähikuppilaan voi saada jopa piparia siitä hyvätä.


No niinpä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oletko sä ihan täysi idiootti vai onko korkki auki? Laita se kiinni.
Eihän tässä ole kerennyt mitään kahvia vahvempaa vielä juomaan, odotahan kun ehtii.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olisiko nyt se kuuluisa sanonta paikallaan, että käsi pystyyn virheen merkiksi. Tuo onnettomuus ja Darwin, niin ei ole tekemistä keskenään.
Lukaseppas nyt se viesti uudestaan, niin voinee sekin aueta että minä siinä ilmoitin että yritti, mutta ei onnistunut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@BlackWolf Pidän itseäni mustan huumorin ystävänä mutta sillekin on aikansa ja paikkansa. Heti tuoreeltaan jonkun onnettomuuden jälkeen se ei itselleni oikein toimi. Koskaan ei voi tietää jos vaikka joku turman osallisista lukee tätä palstaa jne. No, se tästä minun osaltani, kukin vetää tyylillään.
No et sinä sitten kauhean mustan huumorin ystävä ole. Tällä hetkellä kun netti on pullollaan Speed kuolemankyydissä meemejä, yms. bussi meemejä niin jaksetaan loukkaantua jostain läpästä Darwin ketjussa. On se hirveää että joku kuoli, kannattaa naamakirjassa vaihtaa kuva, ilmoittaa toughts and prayers ja elämä jatkuu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No et sinä sitten kauhean mustan huumorin ystävä ole. Tällä hetkellä kun netti on pullollaan Speed kuolemankyydissä meemejä, yms. bussi meemejä niin jaksetaan loukkaantua jostain läpästä Darwin ketjussa. On se hirveää että joku kuoli, kannattaa naamakirjassa vaihtaa kuva, ilmoittaa toughts and prayers ja elämä jatkuu.
Saatana sinä olet pihalla. Jos jotkut empatiakyvyttömät alkavat jauhaa paskaa välittömästi erilaisten onnettomuuksien jälkeen, se ei kai tarkoita, että jokaisen kannattaa heittää aivot narikkaan. Ehkä tämä lähinnä kertoo siitä, enemmistö tällä palstalla on suht tolkuissaan eikä notku sivustoilla, joissa läheisille varsin potentiaalisesti ollaan lisää surua aiheuttamassa.

Musta huumori ja ajattelemattomat möläytykset erikseen. Aika tekee näissä eron yleensä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
SItäpaitsi se oli hämmästyttävän paska vitsi ja väärässä ketjussa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saatana sinä olet pihalla. Jos jotkut empatiakyvyttömät alkavat jauhaa paskaa välittömästi erilaisten onnettomuuksien jälkeen, se ei kai tarkoita, että jokaisen kannattaa heittää aivot narikkaan. Ehkä tämä lähinnä kertoo siitä, enemmistö tällä palstalla on suht tolkuissaan eikä notku sivustoilla, joissa läheisille varsin potentiaalisesti ollaan lisää surua aiheuttamassa.

Musta huumori ja ajattelemattomat möläytykset erikseen. Aika tekee näissä eron yleensä.
Joo ja sinä(kö) olet se joka päättää millon vaikka juutalaista saa sanoa vitsin, tai jostain muusta tilanteesta? Kyllä se on tasan loukkaantujien omien korvien välissä.

Leikitään täällä ketjuissa jotain muka sympatiseeraajaa ettei nyt vaan kukaan loukkaantuisi kun joku anonyymi jollain random palstalla kirjoittaa jotain. Sitten kun ei edes tunneta ketään tuolta, niin voidaan silti loukkaantua niiden omaisten puolesta, jotka voisi loukkaantua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Joo ja sinä(kö) olet se joka päättää millon vaikka juutalaista saa sanoa vitsin, tai jostain muusta tilanteesta? Kyllä se on tasan loukkaantujien omien korvien välissä.

Leikitään täällä ketjuissa jotain muka sympatiseeraajaa ettei nyt vaan kukaan loukkaantuisi kun joku anonyymi jollain random palstalla kirjoittaa jotain. Sitten kun ei edes tunneta ketään tuolta, niin voidaan silti loukkaantua niiden omaisten puolesta, jotka voisi loukkaantua.
Älä ota sitä niin vakavasti. Ittes sä vaan nolasit. Ei se sua oo ennenkään haitannut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo ja sinä(kö) olet se joka päättää millon vaikka juutalaista saa sanoa vitsin, tai jostain muusta tilanteesta? Kyllä se on tasan loukkaantujien omien korvien välissä.
Älä heittäydy tyhmäksi. Lienee eri asia puhua 80 vuoden takaisista asioista kuin tuoreesta tapahtumasta, kun pienessä maassa uhrit ovat vieläpä yksilöitävissä sangen helposti. Mutta en mä tästä tämän enempää ala vääntää kanssasi. Ehkä sulle tekisi hyvää kuitenkin joskus myöntää virheesi ja kelailla, miksi muut miettivät asian toisin. Joskus olen itsekin vastaavaa tehnyt ja katso, se on vienyt mua etiäpäin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös