Ihmettelyketju

  • 6 327 508
  • 38 716

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Miten joku dena voi olla tietämättä mikä on dena? Kai tää yks spurgu kohta kysyy mikä on spurgu?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kakkoselta tulee jotain tietokonepelien pelaamista ohjelmana. Ihmettelen kuka sitä jaksaa katsoa. Sitten muistin että pelistreamithän on aika suosittuja, joku tekee niillä jopa tiliä. Ja vissiin tuo Assembly on iso tapahtuma Suomessa. Taustalla kuuluu olevan joku selostaja ja jotkut hurraa ja taputtaa välillä. Silti ihmettelen tällaista ohjelmaa ja ihmisiä jotka jaksaa katsella. Olen kalkkis (ja likka) joten se ehkä selittää ihmettelyni.

E. Joo, vaihdoin jo kanavaa ja katson nyt Pretty womania. Tota noin, ehkä pitää etsiä vielä kanavaa tai keksiä jotain parempaa tekemistä.
 
Viimeksi muokattu:

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ensimmäinen Assembly oli 1992 ja se on kasvanut melkoisesti. Mielummin katsoisin Pretty Womania.

Itse katsoin hetken. iinä kolme läskiä ja yksi nälkiintyneen näköinen nörtti juttelivat pelinkehittämisestä. Jonkun kuulemma pitää tuottaa peliin sisältöäkin, keksiä nimiä ja kaikkea. Riitti mulle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Music on yhtäkkiä alkanut nstassa seuraamaan varmaan parisenkymmentä Winnipeg Jetsiin liittyvää sivistos. Outoa. Mun Instassa ei ole mitään Winnipegiin liittyvää
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Kakkoselta tulee jotain tietokonepelien pelaamista ohjelmana. Ihmettelen kuka sitä jaksaa katsoa. Sitten muistin että pelistreamithän on aika suosittuja, joku tekee niillä jopa tiliä. Ja vissiin tuo Assembly on iso tapahtuma Suomessa. Taustalla kuuluu olevan joku selostaja ja jotkut hurraa ja taputtaa välillä. Silti ihmettelen tällaista ohjelmaa ja ihmisiä jotka jaksaa katsella. Olen kalkkis (ja likka) joten se ehkä selittää ihmettelyni.

Nojaa, ei tule itse seurattua, mutta ei kai tuo ihan perinteisen urheilun seuraamisesta niin paljoa poikkea. Jos pääsee lajiin sisään samalla tavalla kuin vaikkapa jääkiekkoon, niin ei se varmasti ihan niin päätöntä hommaa ole.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kakkoselta tulee jotain tietokonepelien pelaamista ohjelmana. Ihmettelen kuka sitä jaksaa katsoa.
Ainakin Cmorelta tulee jonkun verran F1 pelaamista ja kyllähän se ihan hyvää viihdettä on kun selostajatkin saatu paikalle. Mikään ei kuitenkaan voita YLE:n lähettämää NHL turnausta uudenvuodenpäivänä 2016. Bring it back!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nojaa, ei tule itse seurattua, mutta ei kai tuo ihan perinteisen urheilun seuraamisesta niin paljoa poikkea. Jos pääsee lajiin sisään samalla tavalla kuin vaikkapa jääkiekkoon, niin ei se varmasti ihan niin päätöntä hommaa ole.

Ei se lopulta taida ja siinä ei edes niin pitkään enää menee, kun asia on aivan tavallista. Onhan se vielä vähän sisäpiirin juttua.

Katsoin joskus viime vuonna tai milloin ikinä, kun Fifaa väänsivät jossain aika isossakin turnauksessa. Oli sitä ihan hauska seurata, mutta vaikea nähdä miten tuosta kiinnostuisi enemmän.

Nuoria kiinnostaa ja en ota siihen kantaa miten oikein tai väärin se on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä tykkään enämpi showpainista kuin ATK-pelaamisesta. Osallistuin tällä lailla keskusteluun. Lajini noin muuten:

1. jääkiekko
2. yleisurheilu ei kun maastohiihto (mäkihyppy on noloa, yhdistetty jees, en mä niitä lasketteluja viitsi kun suomilaisetkin on taantuneet)
3. yleisurheilu
4. pesäpallo
5. jalkapallo (oikeastaan inhoon koko lajia)

Edit. unohtu pyssyhiihto! hieno laji! se olis viides ennen futista, jota oikeastaan inhoon.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ei taas voi ymmärtää maailman menoa. Olin viime yönä liikenteessä lämpimänä kesäyönä ja ajattelin istahtaa tuohon läheiseen puistoon.

En sitten jäänyt siihen, kun se oli aivan sotkuinen ja huoltoporukka oli paikalla. Siinä ne kuunteli musiikkia, tyhjenteli roskiksia ja polttelivat savukkeita. Ajattelin antaa niiden tehdä hommansa rauhassa ja mikä pakko minun nyt juuri siinä on istua.

Niillä oli aivan kunnon vermeet ja huoltoautot ja kaikki, tietenkin oli. Ne olivat puhdistamassa kaupunkia ja tiesivät mitä ovat tekemässä.

Menin sitten tänään samaan puistoon ja samat roskat ja paskat oli siellä. Asiaahan ei ole vaikea ymmärtää sinänsä, on täysin selvää, että niiden tontin raja kulki juuri tuon ison tien kohdalta. Siitä ei yli mennä.

Mutta kuka vittu näitä sopimuksia tekee ja säätää. Tuolta porukalta olisi tasan tarkkaan mennyt varttitunti, kun olisi kerätty jätteet kyytiin ja jatkettu seuraavaan kohteeseen.

Niin, koitatapa soittaa jollekin Elisalle tai DNA:lle saisiko kiekkoa nähdä. Vastaus olisi ei tänään tai kuuteen vuoteen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko kaikki ilman muumimukia jääneet hamstranneet mitä tahansa muumituotetta kun kaupassa oli muumivaipat loppu?
Kenen päässä on syntynyt superidea muumivaipoista? Eihän muumeilla ole edes peräreikiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kenen päässä on syntynyt superidea muumivaipoista?
Ehkä jonkun Nuortien, niiden perheyritys Delipap tekee muumivaipat. Tai sitten Kaisen keksi joku "markkinointimies". Ehkä se muumi oli jotain niin suomalaista että se haluttiin kotimaisten vaippojen nimeen... Muumien persreiättömyydestä huolimatta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mistä muuten väite Muumien peräreiättömyydestä on lähtenyt liikkeelle? Aika harvalle piirroshahmolle on peräreikä piirretty.
Niin, nyt voidaan pohtia onko muumeilla oikeasti anaali, vaikkei sitä ole piirretty. No mistä se kakka sitten tulee fiktiohahmoilla? Nää on vaiketa asioita, joista pitää huolestua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mistä muuten väite Muumien peräreiättömyydestä on lähtenyt liikkeelle? Aika harvalle piirroshahmolle on peräreikä piirretty.
No tämä nyt varmaankin liittynee siihen että suurimmalla osalla piirroshahmoista on vaatteet tai ne on sellasia kuin sorsat että persus ei nyt välttis näy päälle. Aika monessa esim. kissoista kertovassa sarjakuvassa on kyllä se reikä piirretty ja siitä jopa väännetään vitsiä. Olisiko sinulla esimerkkejä piirroshahmoista jotka kulkee vaatteitta ja peräreikiä ei ole? Siis jos muumeja ei lasketa. No Karvisen ja Oskun minä keksin itsekkin, tai niillä ei ehkä ole, en muista.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No tämä nyt varmaankin liittynee siihen että suurimmalla osalla piirroshahmoista on vaatteet tai ne on sellasia kuin sorsat että persus ei nyt välttis näy päälle. Aika monessa esim. kissoista kertovassa sarjakuvassa on kyllä se reikä piirretty ja siitä jopa väännetään vitsiä. Olisiko sinulla esimerkkejä piirroshahmoista jotka kulkee vaatteitta ja peräreikiä ei ole? Siis jos muumeja ei lasketa. No Karvisen ja Oskun minä keksin itsekkin, tai niillä ei ehkä ole, en muista.

Aku ja Roope Ankka, Tupu, Hupu, Lupu, Nalle Puh, Tikru, Ihaa, Kengu, My little pony
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aku ja Roope Ankka, Tupu, Hupu, Lupu, Nalle Puh, Tikru, Ihaa, Kengu, My little pony
Minä käsittääkseni tuossa mainitsin esim sorsat. Tiedätkö niiden peräreikä ei näy samalla tavalla, kiitos höyhenien. Nalle Puh on käsittääkseni pehmolelu, eikä mikään oikea karhu, samaten se tikru ja ihaa on pehmoleluja. My littlepony joo, tuo voi pitää paikkaansa, en ole katsonut niin paljoa että voisin sanoa, noilla hännät yleensä sen reiän edessä. Kani ja pöllö noissa Nalle Puh kirjoissa taisi olla ns. "oikeita".

Ja ei mä en tiedä mistä mehiläiset paskoo, joten vaikea ottaa kantaa Maija Mehiläisen ruumiinrakenteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nalle Puh on käsittääkseni pehmolelu, eikä mikään oikea karhu, samaten se tikru ja ihaa on pehmoleluja.

Kyllä, ainakin alkuperäisessä A. A. Milnen kirjassa näin oli. Hahmot olivat Milnen pojan pehmoleluja, pois lukien nuo mainitsemasi Kani ja Pöllö, jotka Milne lisäsi hahmoiksi. Siksi alkuperäisessä kirjassa Kani ja Pöllö olivat oikeita eläimiä, kun taas muut olivat pehmoleluja. Risto Reipas oli taas tuo Milnen poika.

Disney-versiosta en sitten enää tiedä. Se on oma lukunsa. Ihaalla kyllä oli häntä nastalla kiinni, joten se viittaisi jotenkin pehmoleluun...

Ja ei mä en tiedä mistä mehiläiset paskoo, joten vaikea ottaa kantaa Maija Mehiläisen ruumiinrakenteeseen.

En minäkään. Mutta eivätkös ne kuse hunajaa?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä käsittääkseni tuossa mainitsin esim sorsat. Tiedätkö niiden peräreikä ei näy samalla tavalla, kiitos höyhenien. Nalle Puh on käsittääkseni pehmolelu, eikä mikään oikea karhu, samaten se tikru ja ihaa on pehmoleluja. My littlepony joo, tuo voi pitää paikkaansa, en ole katsonut niin paljoa että voisin sanoa, noilla hännät yleensä sen reiän edessä. Kani ja pöllö noissa Nalle Puh kirjoissa taisi olla ns. "oikeita".

Ja ei mä en tiedä mistä mehiläiset paskoo, joten vaikea ottaa kantaa Maija Mehiläisen ruumiinrakenteeseen.

Mikä Muumi on? Onko sillä karvoitusta?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikä Muumi on? Onko sillä karvoitusta?
Käsittääkseni muumi on satuolento. Toisin kuin pehmolelut, tai oikeaan maailmaan viittaavat ja sieltä vedetyt karikatyyrit.

Sinä kylläkin tämän asian itse toit esiin, joten varmaan itse tiedät paremmin sen miten haluat asiat tulkita.
Minä ihmettelisin samalla tavalla vaikka Maija Mehiläis kondomeja, piikki tajuatko, heh heh. Tai jotain muita vastaavia, mitkä ei ihan istu siihen kuvaan tuotteesta. Nuuska Muikkunen nikotiinilaastarit olisi kyllä kova.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuuntelin ton Anna Puun uuden biisin "me ollaan runo". Jossain kohtaa siinä laulettiin että "rakastellaan vaikka kuinka sattuu". Aanus-seksiä varmaan tarkottaa?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetyttää ku yritän löytää parturia joka ois sunnuntaisin auki, mut ei löydy. Eikö ne tee sunnuntaisin hommia ollenkaan? Asiakkaita ainakii ois ketkä ei viikolla kerkee käymään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuuntelin ton Anna Puun uuden biisin "me ollaan runo". Jossain kohtaa siinä laulettiin että "rakastellaan vaikka kuinka sattuu". Aanus-seksiä varmaan tarkottaa?
Tai sitten kyseessä on vaginismi...

Vaginismilla tarkoitetaan lantionpohjan- ja emättimen lihasten tahattomia supistuksia, jotka vaikeuttavat yhdyntää tai estävät sen kokonaan.
Kipuja? Vaginismi tutuksi | Iltamakasiini (linkki iltamakasiinin sivuille joka liittyy jotenkin Keskisuomalainen konserniin)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tai sitten kyseessä on vaginismi...

Vaginismilla tarkoitetaan lantionpohjan- ja emättimen lihasten tahattomia supistuksia, jotka vaikeuttavat yhdyntää tai estävät sen kokonaan.
Kipuja? Vaginismi tutuksi | Iltamakasiini (linkki iltamakasiinin sivuille joka liittyy jotenkin Keskisuomalainen konserniin)

Jeps, on mahdollista tuokin. Pari hyvää vaihtoehtoa meillä siitä nyt, mitä tossa on mahdollisesti haettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös