Ihmettelyketju

  • 6 327 780
  • 38 716

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi nuo ryssät päätti pelata noin aikaisin. Olin varautunut klo 21-eteenpäin.

Munkin ja minunkin mielestä finaalin olisi pitänyt alkaa vasta klo 21. Olisi jännitys tiivistynyt iltaa kohdin. Nyt kliimaksi on ohi ennen iltauutisia ja se on tyhmää se.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ja vaimolla oli viime perjantaina hääpäivä, mutta meni ohi molemmilta. Vasta nyt tänään kun tuli myöhästynyt onnitteluviesti tyttäreltä asia valkeni meille. Tyhmää, missä romantiikka. Olen loukkaantunut.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Miksi nuo ryssät päätti pelata noin aikaisin. Olin varautunut klo 21-eteenpäin.

Venäläiset. Toivottavasti sinuakaan ei kutsuta hintiksi.

Voittavalle maalle hieno juttu, että finaali on alkuillasta. Näin joukkue ehtii matkustaa kotimaahan vielä yöllä aukiolle (kunnon maissa on aukioita, Suomessa vain toreja) juhlimaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näin tänään nätin nuoren naisen matkalla Summer uppiin. Hänellä oli upea meikki ja lisäripset avasi silmät kauniisti. Hiukset oli laitettu mukavasti laineille. Hän oli pukeutunut haalariasuun joka teki hänelle tosi pahan camel toe-efektin. Ihmettelen vaan eikö hän tajunnut mitä haalari hänelle teki vai eikö hän edes välittänyt. Vai halusiko hän "kamelin varpaalla" saada miehiä haluamaan?

No mikäpä siinä kamelin varpaassa niin ihmeellistä? Kaikki kuitenkin suunnilleen jo tietää, mitä ihmisillä on vaatteidensa alla, jos ei tiedä niin kaveri voi näyttää kännykästään.

Miehelläkin voi olla tiukat sortsit, jolloin ihmiset saa aavistuksen housujen sisällä piilottelevasta jormasta. Käyttäjä ei ehkä tiedä, ei välitä tai haluaa herättää naisissa seksuaalisia haluja. Miesten tapauksessa tuo viimeisin lienee todennäköinen, mutta harvoinpa se toimii.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Miksi nuo ryssät päätti pelata noin aikaisin. Olin varautunut klo 21-eteenpäin.

Veikkaan, että ryssät eivät päättäneet vaan FIFA päätti, koska vanhojen FIFA:n ukkojen täytyy vetäytyä aikaisin yöpuulle (tai sitten ko. kellonaika maksimoi mahdolliset katsojamäärät ja tv-tulot). Isäntämaahan ei päätä oikein mitään, tai ainakaan sen lainsäädäntö ei saa olla esteenä joten tästä syystä kisat ovat viime aikoina olleet sellaisissa maissa joissa ei ole niin noko nuukaa mitä lakikirjassa sanotaan tai mihin kansan rahoja käytetään.

Ensi kisoissahan Qatarissa FIFA onnistui jo puristamaan äärimuslimeilta lupauksen, että sikäläiset tuomioistuimet eivät tuomitse normaalikäytännön mukaan tulevia alkoholilain rikkomuksia. Toisin sanoen joka kisaturistia ei laitetakaan sikäläisen kansanperinteen mukaisesti linnaan tai tuomita koviin sakkoihin jos nämä ottavat kuppia julkisesti liian innokkaasti. Allah ei enää huomaakaan mitään 2026, koska muuten FIFA suuttuu. FIFA on siis Allahiakin mahtavampi!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Miehelläkin voi olla tiukat sortsit, jolloin ihmiset saa aavistuksen housujen sisällä piilottelevasta jormasta. Käyttäjä ei ehkä tiedä, ei välitä tai haluaa herättää naisissa seksuaalisia haluja. Miesten tapauksessa tuo viimeisin lienee todennäköinen, mutta harvoinpa se toimii.

Veikkaan vahvasti, että tuntemattoman kesämiehen shortseista pullottava jorma ei juuri herätä ohikulkevissa naisissa suuria seksuaalisia haluja vaan halua poistua paikalta tai vähintään etsiytyä jonnekin, missä on muitakin ihmisiä.

Sitä en tiedä, mitä tapahtuu jos viettää ns. beach/-rantaelämää ja housut ovat speedot.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tuota tuota... miksi sä olet talvet Kreikassa? Vastaus sisältää myös vastauksen siihen, miksi suomalaisia pitää suojata viinalta enemmän kuin kreikkalaisia.
Olen talvet Kreikassa koska sielta saa ostaa aina viinaa halvalla.

Ei sentaan, tyopaikka on siella, teen kesat omalle firmalle toita ja talvet muille. Jo mainittu ilmasto vaikuttaa myos
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Näin tänään nätin nuoren naisen matkalla Summer uppiin. Hänellä oli upea meikki ja lisäripset avasi silmät kauniisti. Hiukset oli laitettu mukavasti laineille. Hän oli pukeutunut haalariasuun joka teki hänelle tosi pahan camel toe-efektin. Ihmettelen vaan eikö hän tajunnut mitä haalari hänelle teki vai eikö hän edes välittänyt. Vai halusiko hän "kamelin varpaalla" saada miehiä haluamaan?
Se on uusi musta, se oot vaan jäänyt näistä jälkeen :)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
mikäpä siinä kamelin varpaassa niin ihmeellistä? Kaikki kuitenkin suunnilleen jo tietää, mitä ihmisillä on vaatteidensa alla, jos ei tiedä niin kaveri voi näyttää kännykästään.
Opin Muodin huipulle- sarjasta että se on suuri tyylimoka. En mä ny muute ois kommentoinu... No minusta "kamelin varvas" ei ole kovin kaunista. Asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettenkö minä muut tietäisi miltä pillu näyttää. Ja luulisi sen olevan epämiellyttävää kun kangas hinkkaa häpuhuulten välissä... vai miten se nyt onkaan. Lakkaan funtsimasta.

Se on uusi musta, se oot vaan jäänyt näistä jälkeen :)
Olen aina ollut jälkeenjäänyt tai siis ajastani jäljessä, ihan kalkkis jo syntyessäni...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Opin Muodin huipulle- sarjasta että se on suuri tyylimoka. En mä ny muute ois kommentoinu... No minusta "kamelin varvas" ei ole kovin kaunista. Asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettenkö minä muut tietäisi miltä pillu näyttää. Ja luulisi sen olevan epämiellyttävää kun kangas hinkkaa häpuhuulten välissä... vai miten se nyt onkaan. Lakkaan funtsimasta.


Olen aina ollut jälkeenjäänyt tai siis ajastani jäljessä, ihan kalkkis jo syntyessäni...
En pistäis pahakseni Iisoppia kiekkokatsomossa kamelin varpaassa, mutta olenkin hävytön ja irstas setämies.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten kävi OKL:n pääsykokeissa? Pääsitkö sisään?
En tiedä miten asia liittyy kamelin varpaisiin, niin jätän vastaamatta. Tai no vastasin toki, mutta en kerro vastausta kysymykseesi, ainakaan ennen kuin tiedän että mikä tässä on pointtina. Kai sitä interneetsissä saa hakamussutella?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten kävi OKL:n pääsykokeissa? Pääsitkö sisään?
Koska et selvästi aio vastata, vaikka paikalla oletkin tänään jo ollut niin minä nyt sitten jatkan. Tämä on anonyymi jääkiekkopalsta, @Iisoppi on omien sanojensa mukaan aikuinen nainen, minä olen omien sanojeni mukaan aikuinen mies. Ei minä en häpeä sitä että katselen naisia sillä silmällä, kuten katsoo varmasti kaikki heteroseksuaaliset lihaasyövät valkoihoiset miehet. Jos laajennetaan niin koskee varmaan muitakin värejä, mutta kun minulla ei ole kokemusta sellaisesta niin minä siinä asiassa voin väistää. Kyllä minä voin todeta palstalla huumoripuolella kierrätyskeskuksessa Iisopin ihmetelelssä miksi joku pukeutuu kamelin varpaan näyttävään asuun että minua ei haittaisi jos esim. hän pukeutuisi niin. Seksististä, ehkä, loukkaavaa, mahdollisesti, mutta eiköhän Iisoppi ymmärtänyt että minä en tuota asiaa tarkoittanut ihan niin kirjaimellisesti.

Sen sijaan se että sinä tulet tänne yhdistelemään minun oikean elämäni asioita minun nimimerkkini ja samalla piilovittuilemaan ja vihjaamaan että asioilla voisi olla jotain seuraamuksia, on uhkaus. En tietääkseni ole käynyt panemassa akkaasi, jos sinulla sellainen on, tai edes kusemassa aamiaismuroihisi. En nyt ihan ymmärrä että mistä vitusta tulee tuollainen halu uhkailla minua oikeassa elämässä siitä mitä olen nimimerkin takana kirjoitellut tänne.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Sen sijaan se että sinä tulet tänne yhdistelemään minun oikean elämäni asioita minun nimimerkkini ja samalla piilovittuilemaan ja vihjaamaan että asioilla voisi olla jotain seuraamuksia, on uhkaus. En tietääkseni ole käynyt panemassa akkaasi, jos sinulla sellainen on, tai edes kusemassa aamiaismuroihisi. En nyt ihan ymmärrä että mistä vitusta tulee tuollainen halu uhkailla minua oikeassa elämässä siitä mitä olen nimimerkin takana kirjoitellut tänne.

Uhkailu, piilovittuilu?? Onko helle sekoittanut pääsi?

Sinä olet itse kertonut tällä palstalla pääsykokeista ja pyytänyt neuvoja niitä varten. Annoin sinulle neuvon, eilen satuin muistamaan tuon keskustelun viestisi yhteydessä ja kysyin tulosta. Kieltämättä määritelmäsi itsestäsi, hävytön ja irstas setämies, aiheutti kummelimaisen assosiaation sinusta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Uhkailu, piilovittuilu?? Onko helle sekoittanut pääsi?

Sinä olet itse kertonut tällä palstalla pääsykokeista ja pyytänyt neuvoja niitä varten. Annoin sinulle neuvon, eilen satuin muistamaan tuon keskustelun viestisi yhteydessä ja kysyin tulosta. Kieltämättä määritelmäsi itsestäsi, hävytön ja irstas setämies, aiheutti kummelimaisen assosiaation sinusta.
Ei ole helle sekoittanut päätäni. Sinä olisit voinut asiaa tiedustella siellä ketjussa, jos se sinua oikeasti kiinnostaisi. Sen sijaan tulit tänne ja nappasit camel toe viestin ja aloit liitämään sitä minun opiskeluihini.
Usein äärifeministien käyttämä pilkkaava ja halveksiva nimitys vanhemmista, viriileistä herrasmiehistä, jotka hakeutuvat nuorten naisten seuraan. Setämies voi etsiä seksiseuraa tai vakavampaa suhdetta. Setämiehen iästä ei ole olemassa tarkkaa tietoa. Jonkun mielestä jo kolmikymppinen nuoren pillun vonkaaja voi olla setämies, toiset taas varaavat termin yli nelikymppisille.
setämies | Urbaani Sanakirja (linkki urbaaniin sanakirjaan) Kyllä minä osaan viitata itseeni ironisesti setämiehenä, jopa irstaana sellaisena, kun olen liki sopivassa iässä. Mikäli tuollaista leimaa ei olisi ihmisiin lyöty, vaan pidettäisiin ihmisiä ihmisinä, niin moiselle sanalle ja sen käytölle ei olisi tarvetta. Siltikään en ravaa täällä ympäri palstaa vihjailemassa jokaiselle runkkaus, nais tms. ketjuun kirjoittajalle, että asialla voisi olla jotain tekemistä heidän työpaikkansa tai opiskelujensa kanssa. Minä olen asiasta nyt sanonut sanottavani ja moderaattorit saavat hoitaa loput, jos sen näkevät aiheelliseksi. En arvosta, lasten kanssa työskentelevänä, moisia vihjailuja ja asioiden yhdistämisiä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Siltikään en ravaa täällä ympäri palstaa vihjailemassa jokaiselle runkkaus, nais tms. ketjuun kirjoittajalle, että asialla voisi olla jotain tekemistä heidän työpaikkansa tai opiskelujensa kanssa. Minä olen asiasta nyt sanonut sanottavani ja moderaattorit saavat hoitaa loput, jos sen näkevät aiheelliseksi. En arvosta, lasten kanssa työskentelevänä, moisia vihjailuja ja asioiden yhdistämisiä.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos loukkaisin sinua, se ei ollut tarkoitus. Kuten sanoin, määritelmäsi itsestäsi nosti esiin kertomasi OKL:n pääsykokeista mieleeni, mutta pahoittelen kysymysta väärässä ketjussa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetyttää ihmiset ketkä häpeävät omaa/puolison työtä tai vähättelee jonkun työtä. Eikö se oo helvetin sama mitä sitä tekee, tuskin kukaan on työpaikkansa takia parempi ihminen kun toinen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ihmetyttää ihmiset ketkä häpeävät omaa/puolison työtä tai vähättelee jonkun työtä. Eikö se oo helvetin sama mitä sitä tekee, tuskin kukaan on työpaikkansa takia parempi ihminen kun toinen.
Samaa mieltä. Kaikki työ on lopulta jollain tapaa tärkeetä. Helvetti jopa sivoojan työ, vaikka moni saattaa pitää siivoojan hommia työuran pohjakosketuksena, koska "kuka tahansa kykenee siihen" ja "se on alentavaa". Ketä me ollaan tuomitsemaan siivoojia tai postinjakajia. Joillekin juuri nuo työt saattavat olla se henkilökohtanen kutsumus, vaikka niissä tehtävissä ei palkkaus päätä huimaa. Raha on kivaa, ku sil pääsee paikkoihin mut tärkeintä on kuiteski et ite viihtyy siinä mitä ikinä tekee.

Jos häpee puolison työtä, kandee miettii onko tämän kanssa parisuhteessa oikeista syistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Samaa mieltä. Kaikki työ on lopulta jollain tapaa tärkeetä. Helvetti jopa sivoojan työ, vaikka moni saattaa pitää siivoojan hommia työuran pohjakosketuksena, koska "kuka tahansa kykenee siihen" ja "se on alentavaa". Ketä me ollaan tuomitsemaan siivoojia tai postinjakajia. Joillekin juuri nuo työt saattavat olla se henkilökohtanen kutsumus, vaikka niissä tehtävissä ei palkkaus päätä huimaa. Raha on kivaa, ku sil pääsee paikkoihin mut tärkeintä on kuiteski et ite viihtyy siinä mitä ikinä tekee.

Jos häpee puolison työtä, kandee miettii onko tämän kanssa parisuhteessa oikeista syistä.
Lehtien jakaminen on ollut mun elämäni paras duuni, tai no toiseksi kun tässä saanut harrastaa ja sitä saanut palkkaa. Palkka vaan oli niin paska ettei mitään jakoa, mutta muuten oli kyllä hauskaa hommaa. Tämä siis autopiirejä jakaessa, sen kus ajeli autoa, kuunteli radiota ja lätki lehtiä lootaan. Tavallaan olit itse oma pomosi. Rappu piirit mitä joskus tuurasin oli siten ihan perseestä.

Siivoojan homista oli muuten vasta Hesarissa juttua, maksavat yllätävän hyvin ja haluavat pitää työntekijöistä kiinni. Melkonen muutos työnantajien asenteissa, varsinkin kun vertaa talven Lappi juttuihin, kun ei muka sada työvoimaa. Siivousalan yritykset ryhtyivät kilpailemaan tekijöistä palkoilla, matkoilla ja jopa osakkeilla – ”Ei yhdeksän euron liksalla Suomessa elä” - Talous | HS.fi (linki hesarin jutuun) en nyt tuota ihan purematta niele, mutta kerrankin se markkinatalous vaikuttaa toimivan. Minä ainakin arvostan.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Rappu piirit mitä joskus tuurasin oli siten ihan perseestä.
Ai shaatana! Tuli näistä helteistä mieleen... Olin opiskeluaikana yhden kesän Pohjois-Haagassa posteljoonina ja sekin kesä oli kuuma kuin saatana. Leppoisat 60 hikirappua jakopiirillä, kele! Kyllä lähti fuksiläskit vyötäröltä kun 2½ kuukautta rallia kesti. Kunto kesti muuten mutta polvet oli kovilla siinä puuhassa. Mä respekteeran voimakkaasti postimiehiä ja -naisia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lehtien jakaminen on ollut mun elämäni paras duuni, tai no toiseksi kun tässä saanut harrastaa ja sitä saanut palkkaa. Palkka vaan oli niin paska ettei mitään jakoa, mutta muuten oli kyllä hauskaa hommaa.
Mäkin jaoin joskus nuorempana lehtee yötyönä suoraan autosta laatikkoon, palkka jos olis parempi nii mikäs sitä ois tehdessä. Reitin laskettu kesto oli 5 tuntii, jonka jaoin aina 3 tuntiin ja sain silti palkan siltä 5 tunnilta. Mukava oli aina töistä päästyään käydä kellalleen ja kattoo änäri pelejä.

Mä olin jäteautonkuljettajana 6 vuotta, muistan aina kun yks sukulaiseni jaksoi kysellä että joko oon löytänyt oikean työpaikan, roskakuskin hommat ei hänen mielestä ollut oikeaa työtä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös