Ihmettelyketju

  • 6 337 773
  • 38 741

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tästähän South Park valisti meitä jo joitain vuosia sitten. Oikeaoppinen tyylihän on ottaa alakerran verhoilu kokonaan pois toimituksen ajaksi ja istua niin että hattivatin päälaki hyväilee vesisäiliön reunaa. Täten voi laskea tuoppinsa siihen säiliön päälle, asetella Jallun tai vaikkapa Der Stürmerin siihen viereen seinää vasten nojaamaan sekä siinä olutta maistellessa ja itseään sivistäessä toisella kädellä hinkata kiviä kuultaviksi. Siinä mokkapalakin ulkoistuu niin ettei huomaakkaan.

Olen ollut jo vuosia sitä mieltä, että Butters oli oikeassa. Täysin loogista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Omalla luokalla oli yläasteella yksi erittäin karvainen kaveri. Kellään muulla ei mitkään karvat kasvaneet kunnolla, mutta tällä puski joka paikasta tummaa puskaa ulos. Oli siinä muilla pojilla liikuntatunnin jälkeen suihkussa ihmettelemistä.
Oliko kaverin nimi Mahmoud? Naimisissa ja kuusi lasta? "Ai nou ai luk oulter pat ai äm rili fiftiin..."
 

JKyykka

Jäsen
Ajattelin, että hänellä varmaan oli suurimmat ja kauneimmat silmät, joista te hämmennyitte, mutta kikuli! JKyykka... Voi veljeni, missä lienet kaiken tämän jälkeen!!! Et... ettehän sentään... Voi hyvä luoja!! Ettehän sentään menneet ihan vain veljellisesti sitä peenistä koskettamaan, kun niin ihmettelitte!? Ettehän vain näin tehneet?! Kerro minulle, että ette!
Ei, siihen emme lähteneet. Kosketteluun vedettiin raja. Tai no, varmaksi voin toki puhua vain omasta puolestani.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ihmettelin, että Pride-ketju se vain jatkuu vaikka tapahtuma oli ja meni, mutta nyt keskustellaan jostain TERF-feministeistä tai mistä lienee. Parempi olla koskematta pitkällä tikullakaan keskusteluun (tai TERF-feministeihin).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmettelin, että Pride-ketju se vain jatkuu vaikka tapahtuma oli ja meni, mutta nyt keskustellaan jostain TERF-feministeistä tai mistä lienee. Parempi olla koskematta pitkällä tikullakaan keskusteluun (tai TERF-feministeihin).
Hyvä. Tuohon ketjuun ei kannata meidän cis-tyyppien koskea pitkälläkään tikulla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hyvä. Tuohon ketjuun ei kannata meidän cis-tyyppien koskea pitkälläkään tikulla.
Kiskis ja backhand forehand boomboomboom.

Kyseisessä ketjussa on kuitenkin viittauksia Brianin elämään, mikä nostaa osakkeita huomattavasti. Lisäksi klassikkomoka kun oli tägätty pettter kahdella t:llä. Kuinkahan monesti tämä viatonta (ainakin palstalla 3:n t:n petteriin verrattuna) elämää viettävä 2:n t:n petter miettii nimimerkin vaihtoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiskis ja backhand jne on aina hyvä. Brianin elosta puhumattakaan. @Wiljami
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen että miks ei baareihin oteta metallinpaljastimia? Tarkistettas sisääntulijat samalla tavalla kun vaikka jääkiekkomatseissa. Tuli vaan mieleen ku viime yönä oli kolmen ihmisen arvoisesti puukko heilunu yökerhossa.

Samalla ihmetyttää nää urheilutapahtumassa olijat joiden perse ei pysy penkissä, koko ajan pitää kesken pelin käydä jossain, vituttaa kun saa koko ajan väistellä niitä ja peliä ei nää koko aikaa ku ne hyppii tiellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin pelottavia noi tinderissä ja muuallakin hymyilevät. Ei tietty normi hymy tai hauskanpito, mutta se feikkisyys mikä monista paistaa läpi.

Ja nyt on tapahtunut ihme. Mä oon käynyt lukemassa akkojen profiileja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ja sitäkin oon ihmetellyt kuka jaksaa niin hirveästi kirjoitella jossain netissä. Joku 4-5 lausetta niin iskee se kyllästyminen ja tinder kiinni muutamaksi viikoksi. Siis miten ne jotkut jaksaa tai suostuu jotain 30-40 vuorosanaakin heittää ihan tosta noin vaan?
 

julle-jr

Jäsen
Niin ja sitäkin oon ihmetellyt kuka jaksaa niin hirveästi kirjoitella jossain netissä. Joku 4-5 lausetta niin iskee se kyllästyminen ja tinder kiinni muutamaksi viikoksi. Siis miten ne jotkut jaksaa tai suostuu jotain 30-40 vuorosanaakin heittää ihan tosta noin vaan?
En oo ikinä käyttänyt tinderiä enkä ymmärrä miten ne jotkut sellaista jaksaa käyttää. Mutta jos käyttäisin, niin varmaan voisin kirjoitellakin. Toi on mielestäni väärin ihmetelty sulta, koska jos sitä joku jaksaa käyttää, hän on tietynlainen ihminen ja jaksaa sitten kai runoillakin sinne jotain.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistanko väärin, että joku hullu tällä palstalla vääntää 400g jauhelihasta koko perheelle vatsat täyttävän pasta-aterian?
Hah, onks toi mahdollista ees. Mä syön yleensä yksinään päivälliseks 400g jauhelihan + makaroonit + salaatit + leivät. Sit tietenki aamupala ja iltapala erikseen. Voisin syödä koko ajan, enkä oo ees mikään läski. Joskus söin scanburgerissa semmosen ylipäällikkö aterian, oliks siinä 1kg hamppari ja ranet. Enkä ees tullu ähkyyn, oli sopivan kokoinen. Normaalisti ruokapaikoissa kun käy niin jää lähtiessä nälkäiseksi.

Krapulapäivinä aamu alkaa kebab rulllalla, päivälliseks pizza ja iltapalaks hampurilaisateria
 
Mulla kanssa sama juttu eli joutuu syömään niin helvetisti, ettei kuihdu pois. Naiset tuppaavat olemaan kateellisia, kun syön lounastauolla 3 kertaa isompia annoksia kuin he ja silti paino pysyy samana tai jopa laskee, jos ei välillä vedä kunnon mättömoskaa naamaan. Oikeastaan se on aika perseestä, sillä rahaa kuluu paljon. Mites muuten ne muijat, jotka syövät pari omenaa lounastauolla ja silti paino ei tunnu laskevan kirveelläkään? Taitavat syödä himassa parit suklaalevyt ja sipsipussit. Ei tuo muuten voi olla mahdollista. Itse jos vetäisin omenan lounaaksi laihtuisin 0,5 kg per päivä.

Jollain tutuilla (pelkästään naisilla) on tapana, etteivät syö esim klo 17:00 jälkeen. Kyllähän tuohon aina välillä kykenee, mutta en pysty syömään niin isoa ateriaa, että se riittäsi nukkumaanmenoon asti. Aamulla tuntuisi siltä, että olen nähnyt nälkää jossain Saharan köyhimmässä kolkassa viimeiset 10 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites muuten ne muijat, jotka syövät pari omenaa lounastauolla ja silti paino ei tunnu laskevan kirveelläkään? Taitavat syödä himassa parit suklaalevyt ja sipsipussit. Ei tuo muuten voi olla mahdollista. Itse jos vetäisin omenan lounaaksi laihtuisin 0,5 kg per päivä.
Ne yrittää antaa ihmisille mielikuvan että niiden huono fyysinen kunto olisi jonkin muun kun ylensyömisen vika. Kotona sit vähän pizzaa kebabbia sipsia karkkia jne..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ne yrittää antaa ihmisille mielikuvan että niiden huono fyysinen kunto olisi jonkin muun kun ylensyömisen vika. Kotona sit vähän pizzaa kebabbia sipsia karkkia jne..

Ihmisten aineenvaihdunta vaihtelee, toiset ovat läpipaskoja, toisten ruuansulatuselimistö on luotu nälänhädästä selviytymiseen. Ylipaino on silti aina kulutuksen energiantarpeen epäsuhdasta johtuva tila, toiset vaan saavat samasta ruokamäärästä enemmän energiaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Näin tänään nätin nuoren naisen matkalla Summer uppiin. Hänellä oli upea meikki ja lisäripset avasi silmät kauniisti. Hiukset oli laitettu mukavasti laineille. Hän oli pukeutunut haalariasuun joka teki hänelle tosi pahan camel toe-efektin. Ihmettelen vaan eikö hän tajunnut mitä haalari hänelle teki vai eikö hän edes välittänyt. Vai halusiko hän "kamelin varpaalla" saada miehiä haluamaan?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Näin tänään nätin nuoren naisen matkalla Summer uppiin. Hänellä oli upea meikki ja lisäripset avasi silmät kauniisti. Hiukset oli laitettu mukavasti laineille. Hän oli pukeutunut haalariasuun joka teki hänelle tosi pahan camel toe-efektin. Ihmettelen vaan eikö hän tajunnut mitä haalari hänelle teki vai eikö hän edes välittänyt. Vai halusiko hän "kamelin varpaalla" saada miehiä haluamaan?

Luulisin, että hän haluaa kullia jalkojensa väliin ja useasti, mutta korostan että luulisin ainoastaan. Tai sitten hän vaan ei hiffannut, mikä suhteellisen surullista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetyttää jotkin ihmiset noissa facebookin kimppakyyti ryhmissä. Kyytiin pitäs päästä helvettiin asti koirien ja kissojen kanssa mut ei olla valmiita osallistumaan matkakuluihin, tai sitten yritetään jollain 5 eurolla osallistua 400km matkalle.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihmetyttää jotkin ihmiset noissa facebookin kimppakyyti ryhmissä. Kyytiin pitäs päästä helvettiin asti koirien ja kissojen kanssa mut ei olla valmiita osallistumaan matkakuluihin, tai sitten yritetään jollain 5 eurolla osallistua 400km matkalle.
"No kun sä oot menos joka tapauksessa ni miks mun pitäis siit muka maksaa hei?"
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lienemme Walrusin kanssa yhtä mieltä siitä, että tätä tavoitetta palvelee, jos katsomosta löydetään TV-kuviin osapuilleen tämän näköisiä naisia:

https://i.imgflip.com/1mhdhp.jpg

http://women.mg.co.za/media/uploads/2013/08/Kellyfeminist1.jpg

Heidän kuvaamisensa ei ole epäkunnioittavaa ja seksististä, vaan voimaannuttavaa ja kehopositiviisuutta edistävää.



Minun mielestäni paidattomien, trimmikroppaisten nuortenmiesten kuvaaminen voidaan tulkita loukkaavaksi meitä kohtaan, joilla on hieman eturessua eikä mainittavasti lihaksia.

Ihmetyttää miksi Kirjoittelija saa edelleen jatkaa palstalla, kun kirjoittelun ainoa tarkoitus on ärsyttää vastapuolta. Ehkä kyseessä on jonkun porukan tieteellinen koe, jonka tulokset luemme tulevaisuudessa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmetyttää miksi Kirjoittelija saa edelleen jatkaa palstalla, kun kirjoittelun ainoa tarkoitus on ärsyttää vastapuolta. Ehkä kyseessä on jonkun porukan tieteellinen koe, jonka tulokset luemme tulevaisuudessa.
Joskus aikoinaan säännöt luettuani kuvittelin, että noita voisi "raportoi"-nappia painamalla jollain tavalla kitkeä. Ei ilmeisesti voi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös