Ihmettelyketju

  • 6 327 771
  • 38 716

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä olin ala-asteella pervoklubissa. Siis en ikimaailmassa kerro miten siihen pääsi liittymään.
Myrkky lehden välissä olleella kortilla kenties?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kukaan kuulunut mustanaamiokerhoon?
Olen kuulunut - kuulun varmaan edelleenkin, kun on korttikin, kultajäsen. Rikkomuksesi on raportoitu pääkalloluolaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt ollut useampia juttuja somessa, että lapset ovat kiduttaneet eläimiä. Siililtä oli revitty raajoja irti ja toista siiliä potkittu pitkin tietä. Linnunpoikasia kidutettu ja tapettu.

Onko nämä nyt vaan enemmän esillä, vai onko lapset vaan vieraantunut luonnosta eikä enää osaa sitä kunnioittaa? Itsellä ainakin oli pienenä sellanen hirveä mielenkiinto kaikkia luontokappaleita kohtaan. Edelleen aikuisenakin tuijottelin vierestä käärmettä jotenkin lumoutuneena siitä miten hieno olio se onkaan. Lapsena lempiohjelma oli avara luonto.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen kuulunut - kuulun varmaan edelleenkin, kun on korttikin, kultajäsen. Rikkomuksesi on raportoitu pääkalloluolaan.

Minullakin on kultajäsenyys ja oma alajaosto Mustanaamio-kerhossa. Mustanaamio on kova koville, rangaistus tosiaan odottaa nimimerkkiä @Wiljami . Pääkallomerkintä poskeen vähintään, tai Guranin vierailu yöllä.

Mustanaamio-lehti oli hyvä siihen asti, että siihen tuli värit 1990-luvun alussa. Oliko se 1991 ellen väärin muista? Joka tapauksessa värit olivat suttaisia ja paperin laatu epäsopivaa. Värit turmelivat lehden, joten lopetin sen tilauksen tuolloin. Väärä keino yrittää uudistua, sillä ei siinä montaa vuotta mennyt kun entinen mahtilehti olikin jo lopetettu.

@Jesus Shaves : Mustanaamio-stripit ilmestyvät toki edelleen jenkeissä ja lehtikin taitaa Pohjoismaissa tulla, tai ainakin spesiaaleja. Suomessakin on jokunen spesiaalialbumi ilmestynyt lehden lopettamisen jälkeen. Lee Falk on toki ollut vainaa jo vuosia, joten ei noissa enää samaa henkeä ole. Tosin pohjoismaisessa Mustis-lehdessähän oli skandinaavisia tekijöitä paljonkin ja heidän tarinansa olivat monesti parempia kuin Falkin stripit, jotka polkivat aika lailla paikallaan.

Mustanaamiosta saisi tehdä kunnon elokuva- tai televisiosarjaversion johon satsattaisiin kunnolla (Amazon voisi rahoittaa, niillä kun rahaa tuntuu olevan) ja jota ei päästäisi sotkemaan millään tämän päivän poliittisen korrektiuden vaatimuksilla tai muulla sekavalla hömpötyksellä. Mustikselle kunnon seikkailuja, pygmiheimo palvelemaan tarpeita ja kaikenvärisille konnille turpaan, varsinkin Singh-merirosvoille.

Edelleen paras versio ruuduilla on vuoden 1996 elokuva, jossa oli Billy Zane pääosassa. Siinä oli puutteensa, mutta on se kosolti parempi kuin myöhemmät kauheat tv-pilottijaksot ja ties mitkä viritelmät.
 

Tuamas

Jäsen
Luulen että se johtuu siitä ettet kuulu Mensa-kerhoon. Meillä älykkäillä vastaukset menevät useimmiten oikein, itsetehtyihin kysymyksiin jopa lähes aina.

Palstan nykysääntöihin kuuluu, että saavuttaaksesi Mensa-auktoriteetin tason jossa voit vittuilla kuolevaisille monivalintakysymyksistä, tulee sinun lähettää kuva joko jäsenkortista tai diplomista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Palstan nykysääntöihin kuuluu, että saavuttaaksesi Mensa-auktoriteetin tason jossa voit vittuilla kuolevaisille monivalintakysymyksistä, tulee sinun lähettää kuva joko jäsenkortista tai diplomista.
Kuuluu itseasiassa kaiken nykyaikaisen internetkanssakäymisen teeseihin. Pics or didnt happen!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Palstan nykysääntöihin kuuluu, että saavuttaaksesi Mensa-auktoriteetin tason jossa voit vittuilla kuolevaisille monivalintakysymyksistä, tulee sinun lähettää kuva joko jäsenkortista tai diplomista.

Voin näyttää kaikille halukkaille diplomini ja jäsenkorttini seuraavassa Mensa-kerhon kokouksessa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Väitätkö ettet kanna sinistä jäsenkorttia mukanasi päivittäin?

Onko sulla pelkkä tavallinen sininen kortti? Mulla ainakin on musta kortti Mensassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minkälainen se Mensa-kerho nyt sitten oikein on? Käydäänkö siellä porukalla syömässä Mensa-asemalla ja nuuhkitaan kanisterista mensahöyryjä ja aloitetaan afrikkalaisten ja musulmaanien kanssa mensasotia, kun heillä ei ole ollut valmiuksia hyödyntää mensaa? Vai mitä siellä tehdään? Kerro minulle!

Väitätkö ettet kanna sinistä jäsenkorttia mukanasi päivittäin?

En ole vielä käynyt yhdessäkään Mensa-kerhon kokouksessa, eikä minulla vielä ole minkään väristä jäsenkorttia. Eilen sain postiluukkuuni lapun jossa kerrottiin että olen huippuälykäs ja saanut älykkyystestistä yli asteikon menneen tuloksen ja pääsen sen takia Mensa-kerhoon ja olen myös hyvin älykäs. Kun saan jäsenkorttini, kannan sitä tietenkin joka paikassa kaulaketjussa. Mensa-kerhon kokouksista en tiedä voinko niiden kulusta ja sisällöstä tavallisille paviaaneille kertoa, vai onko siellä käytössä "What happened in Mensa gerho, stayedes inside Mensa club".
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Mensa-kerhon kokouksista en tiedä voinko niiden kulusta ja sisällöstä tavallisille paviaaneille kertoa, vai onko siellä käytössä "What happened in Mensa gerho, stayedes inside Mensa club".
Miä kun luulin että "First rule of Mensa glup: There is no mensa kerh" Tosin en olekaan mensa-kerhossa enkä edes mustanaamiokerhossa. Reserviläisliitossa olen mutta enää ei saa edes Shellin asemalta alennusta niin liekö iloa tuostakaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetyttää miten luottotiedottomia pidetään pahimpana rikollisina.

Osui silmään netissä noita kirjoituksia ja ei voi kun ihmetellä. Vakuutuksiakaan jos ei ihminen saa nii jo on vittu ihme. Mikä siinä on ongelma että myöntää vaikka sen vakuutuksen ja jos ei oo lasku maksettu niin vakuutus katkeaa?
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miä kun luulin että "First rule of Mensa glup: There is no mensa kerh" Tosin en olekaan mensa-kerhossa enkä edes mustanaamiokerhossa. Reserviläisliitossa olen mutta enää ei saa edes Shellin asemalta alennusta niin liekö iloa tuostakaan.

Eikös se Mensa ole sellainen prosenttijengi? Liivin rinnassa 2% merkintä.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Miä kun luulin että "First rule of Mensa glup: There is no mensa kerh" Tosin en olekaan mensa-kerhossa enkä edes mustanaamiokerhossa. Reserviläisliitossa olen mutta enää ei saa edes Shellin asemalta alennusta niin liekö iloa tuostakaan.
Mä en ole missään kerhossa, mutta mulla on Pahkasiasta tilattu Jäniksen passi, universaali lupa kaikkeen. Pitäkää kerhonne, mä teen mitä mua huvittaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihmettelen sitä kuinka harvassa on ne yli 50v ihmiset, jotka harrastavat mitään aerobista likuntaa. Siis vaikka ei olisi mitään (ainakaan isompaa) fyysistä estettä, niin silti harvassa on juoksuaskelia tms. ottavat henkilöt. Outoa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisystävän kanssa julkisella paikalla liikkuvat tyypit. Vierekkäin oikein, jopa käsi kädessä. Kyllähän nyt joku yksityisyys pitää olla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Naisystävän kanssa julkisella paikalla liikkuvat tyypit. Vierekkäin oikein, jopa käsi kädessä. Kyllähän nyt joku yksityisyys pitää olla.

Tämä on muuten hämmentävä piirre, että sitä "hellyyttä" pitää osoittaa joka vitun paikassa. Eikö voisi ne köyrimislupaukset säästää kotioloihin. Nynnyilyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana kello on edelleen keskipäivä. 15 ja risat. Ei ole yhdeksän tai jotain. Ootteks te funtsinut? Siis että vielä on iltaa jäljellä. Tänään voi tehdä vaikka mitä. Mennä kalaan tai vaikka dokata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös