Ihmettelyketju

  • 6 327 601
  • 38 716

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Heikki Paasonen on juontajana erinomainen. Nokkela, hillitty ja tahdikas. Tekee työnsä moitteettomasti. Ei ota liikaa roolia, muistaa hymyillä ja puhuu kauniisti. Tuollainen kotimainen Ryan Seacrest. Ehdottomasti paras tv-juontaja tällä hetkellä. Toinen josta pidän, on Jaska Saariluoma. Roope Salminen sitten onkin aivan täysin lahjaton paska.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Mulla ollut viitisen vuotta Jalaksen varrelliset turvakengät pelkästään ulkoilua varten(koiralenkkiä ym.) ja niihin asetutin 13mm nastat heti uutena.
Tämä on talvi kun joutuu vähän uusimaan niitä, ei tarvinnut kuin 5 uutta. Pito on todella hyvä.

Tuli ostettua ensimmäiset Dr. Martensit käytettynä kun halvalla sain(käytin heti suutarilla perusrempassa, uudet pohjalliset, nauhat, tikkiä, vahalankit ym muttei pohjille tehty mitään) ja suuri yllätys oli kuinka hyvä pito pohjissa on.
Aivan kuin pohjat imeytyisi jäätävään tiehen, suuri plussa.

Hinta ja laatu erittäin kohdallaan. Kai Martensit uutena aika kalliit ovat. Nämä mun on 10 reikäiset ja suojaavat nilkkoja hyvin talven tuiskuissa.
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Niin se Viasat Urheilu näkyy nyt viikonlopun ilmaiseksi, mutta eipähän löydy töllöstä, vaikka kanavahaunkin tein.

Etitkö kanavapaikalta 66 kuten Digitan kartassa lukee? Täällä näkyy paikalla 19.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Etitkö kanavapaikalta 66 kuten Digitan kartassa lukee? Täällä näkyy paikalla 19.
Noissa kummassakaan ei ole kanavaa. Koko kanavalistassa ei lue Viasat Urheilua eikä muutenkaan ole tullut ylimääräisiä ei lukittuja kanavia. Ne kaikki muut Viasatit katsoin läpi ja muitakin, mitä siitä keksin. Kanavahaun tein parikin kertaa ja nyt sönkin jotkut tehdasasetuksetkin. Aiemmat ilmaisviikonloput on kyllä näkynyt.

Tuolla Viasatin sivuilla on joku ohje, mutta ei. Toi DNA täällä vissiin tai ainakin jonkun Inforuudun reunalla se logo. No ei mahda mitään.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tuli ostettua ensimmäiset Dr. Martensit käytettynä kun halvalla sain(käytin heti suutarilla perusrempassa, uudet pohjalliset, nauhat, tikkiä, vahalankit ym muttei pohjille tehty mitään) ja suuri yllätys oli kuinka hyvä pito pohjissa on.
Aivan kuin pohjat imeytyisi jäätävään tiehen, suuri plussa.

Hinta ja laatu erittäin kohdallaan. Kai Martensit uutena aika kalliit ovat. Nämä mun on 10 reikäiset ja suojaavat nilkkoja hyvin talven tuiskuissa.
Martensit ovat aika ok, tai olivat, nykyään tehdään kai Intiassa tai Vietnamissa. Vanhat made in UK Martensit kestivät lähes 15 vuotta ja kyllä, aika hyvä pito niissä on. Olisikohan joustavamman kumisekoituksen ja kuvioinnin yhteistulos.
Ostin pari vuotta sitten Amazon UKsta uudet parit, tällä kertaa ruskeat, Crazy horse nimellä menevät.http://unionjackboots.com/media/cat...c09b1e35df139433887a97daa66f/1/1/11822200.jpg
Ovat tuollaista raaka/rasvanahkaa joten Chelsea leather foodia kenkiin. Föönillä varoivasta lämmitystä jotta rasva kunnolla imeytyy, sitten toisetaan ja harjattiin ylimääräinen pinnasta pois seuraavana päivänä. Hylkii vettä ja lunta oikein hienosti ja saavat sellaisen elämää nähneen pinnan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miten toi lattia on noin täynnä hiekkaa. Äsken katsoin tarkkaan tota mattoa. Hitto lapsethan luulee kohta hiekkalaatikoksi ja tulee leikkimään. Siis siivoaako joku joskus lattioitakin? Mun suursiivous on tiskit, pyykki ja roskat roskiin samalla kun vien tyhjät tölkit kauppaan. Normisiivous on vaan tölkit.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Australian katolinen kirkko jätti tutkimatta yli 4400 pedofiliaepäilyä - HS.fi Tapaus on traaginen, mutta mikä helvetti toi juttu katolisten pappien ja pikkupoikien välillä on? Minä ymmärrän, että on pedofiileja ja että on katolisia pappeja. Minkä takia ne on ihan valtavan usein samoja henkilöitä? Miksei luterilaiset tai ortodoksiset papit ole koskaan syytettyinä näistä rikoksista? Tekeekö tilaisuus varkaan, vai onko toi joku osa katolisen kirkon kulttuuria. En ymmärrä yhtään.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Australian katolinen kirkko jätti tutkimatta yli 4400 pedofiliaepäilyä - HS.fi Tapaus on traaginen, mutta mikä helvetti toi juttu katolisten pappien ja pikkupoikien välillä on? Minä ymmärrän, että on pedofiileja ja että on katolisia pappeja. Minkä takia ne on ihan valtavan usein samoja henkilöitä? Miksei luterilaiset tai ortodoksiset papit ole koskaan syytettyinä näistä rikoksista? Tekeekö tilaisuus varkaan, vai onko toi joku osa katolisen kirkon kulttuuria. En ymmärrä yhtään.

Sitä kutsutaan selibaatiksi. Miksi sitten pikkupojat? Ehkä niitä eksyy sinne enemmän.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Siis miten toi lattia on noin täynnä hiekkaa. Äsken katsoin tarkkaan tota mattoa. Hitto lapsethan luulee kohta hiekkalaatikoksi ja tulee leikkimään. Siis siivoaako joku joskus lattioitakin? Mun suursiivous on tiskit, pyykki ja roskat roskiin samalla kun vien tyhjät tölkit kauppaan. Normisiivous on vaan tölkit.

Elämä olisi kyllä hankalaa ilman vaimoa. Etenkin alkoholistina. Vaikea tie varmasti.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sitä kutsutaan selibaatiksi. Miksi sitten pikkupojat? Ehkä niitä eksyy sinne enemmän.

Niin siis onhan tuossa se ilmiselvä logiikka, että selibaattihommiin hakeutunee helposti sellaisia ihmisiä jotka ei löydä helposti kumppania... Perinteisesti näitä ovat kai olleet homot.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Eilen pelattiin jalkapallon Afrikan-mestaruusturnauksen loppuottelu. Siitä ei ole kirjoitettu mitään, mutta muutama ketju on täynnä Super Bowlia. Tai en minä tätä oikeastaan ihmettele, sillä tässä nähdään television ja kaupallisuuden voima.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Eilen pelattiin jalkapallon Afrikan-mestaruusturnauksen loppuottelu. Siitä ei ole kirjoitettu mitään, mutta muutama ketju on täynnä Super Bowlia. Tai en minä tätä oikeastaan ihmettele, sillä tässä nähdään television ja kaupallisuuden voima.

Viimeisimpien tietojen mukaan tälläkään ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla kännykästä "uutisia" selatessani aivoni rekisteröivät yhden otsikon Afrikan-mestaruuskisoista ja kolme Superbowlista. Niillä vilkaisuilla sentään selvisi, kuka on Afrikan mestari, mutta Superbowl-otsikoista yksi liittyi jotenkin väliaikashowhun, yhdessä joku julkkis tai "julkkis" kertoi perinteistään katsoa Superbowlia ja yhdessä kerrottiin, millä paskalla katsojat matsin aikana tukkivat verisuoniaan. Voittajasta tai siinä pelanneista jengeistä ei ole edelleenkään aavistustakaan, kun ei tullut katsottua Urheiluruutua tai MTV-paketin traileria tänään - eikä kiinnostakaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viimeisimpien tietojen mukaan tälläkään ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa.

Tuskin on. Viimeisimpien tietojen mukaan molemmissa on vähemmistöt hyvin edustettuna, toisessa toki parhaaksi valittiiin paras valkoinen. Paras oli, sukutaustoistaan en tiedä. Vaimonsa ohella on hyvännäköinen.

Kumpaakaan matsia en katsonut, ei vaan kiinnosta. Liekö tässäkin tehty America great again, taas. Joillekin tuo mainospätkä muutaman juoksun ohella toimii, mulle ei.
Jalkapalloa se ei ole John Cleese rants - Soccer vs Football - YouTube
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tuskin on. Viimeisimpien tietojen mukaan molemmissa on vähemmistöt hyvin edustettuna, toisessa toki parhaaksi valittiiin paras valkoinen. Paras oli, sukutaustoistaan en tiedä. Vaimonsa ohella on hyvännäköinen.

Kumpaakaan matsia en katsonut, ei vaan kiinnosta. Liekö tässäkin tehty America great again, taas. Joillekin tuo mainospätkä muutaman juoksun ohella toimii, mulle ei.

Milloin tuo rasismin määritelmä on muutettu? Ei se aiemmin liittynyt vähemmistöihin.
Nythän oli joka tapauksessa kyse suomalaisesta näkökulmasta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Milloin tuo rasismin määritelmä on muutettu? Ei se aiemmin liittynyt vähemmistöihin.
Nythän oli joka tapauksessa kyse suomalaisesta näkökulmasta.
Jos rasismin määritelmä on se että uutisoidaanko Afrikan fudista vrt jenkkien "fudista", niin sittenhän suomalainen media on rasistinen. Itseäni ei kumpikaan kiinnosta, joten olen tasapuolisesti rasisti.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jos rasismin määritelmä on se että uutisoidaanko Afrikan fudista vrt jenkkien "fudista", niin sittenhän suomalainen media on rasistinen. Itseäni ei kumpikaan kiinnosta, joten olen tasapuolisesti rasisti.

Bravo. Nyt meitä on jo kaksi rehellistä! Kuten John lauloi: and the world will be as one.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Eilen pelattiin jalkapallon Afrikan-mestaruusturnauksen loppuottelu. Siitä ei ole kirjoitettu mitään, mutta muutama ketju on täynnä Super Bowlia. Tai en minä tätä oikeastaan ihmettele, sillä tässä nähdään television ja kaupallisuuden voima.

Miksipä täälä erityisesti seurattaisiin jalkapallon valtioidenvälisiä joissa, tai paikasta joihin, kotimaamme ei ole edes ollut mukana kisaamassa? Jos sijaintimme ja osallistumattomattomuutemme jätetään huomioimatta niin silti kiinnostusasteikolla kovin korkealle ei välttämättä nouse joka toinen vuosi kisattavat arvokisat joita pelataan samaan aikaan kun samaisen lajin ammattilaissarjat ovat käynnissä. Eiköhän palstalaisista aika moni ole ihan perinteistä jalkapalloakin katsonut viikonlopun aikana mutta melko harvalla se ottelu on liittynyt noihin afrikan kisoihin. Super bowl sen sijaan on jenkkifutiksesta kiinnostuneille lajin suurin ottelu jossa kohtaavat konferenssiensa vuoden parhaat joukkueet. Jalkapallon osalta se (euroopassa) kiinnostavin yksittäinen ottelu lienee edessä 3.6.2017 Millenium Stadiumilla Cardiffissa, Walesissa.

Pro tip: Futisforumilta löydät varmasti jengiä jotka ilmaisevat sinulle välittömästi Afrikan mestaruusturnauksen kiinnostaneen enemmän kuin "kainalomunan" loppuottelun.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Martensit ovat aika ok, tai olivat, nykyään tehdään kai Intiassa tai Vietnamissa. Vanhat made in UK Martensit kestivät lähes 15 vuotta ja kyllä, aika hyvä pito niissä on. Olisikohan joustavamman kumisekoituksen ja kuvioinnin yhteistulos.
Ostin pari vuotta sitten Amazon UKsta uudet parit, tällä kertaa ruskeat, Crazy horse nimellä menevät.http://unionjackboots.com/media/cat...c09b1e35df139433887a97daa66f/1/1/11822200.jpg
Ovat tuollaista raaka/rasvanahkaa joten Chelsea leather foodia kenkiin. Föönillä varoivasta lämmitystä jotta rasva kunnolla imeytyy, sitten toisetaan ja harjattiin ylimääräinen pinnasta pois seuraavana päivänä. Hylkii vettä ja lunta oikein hienosti ja saavat sellaisen elämää nähneen pinnan.
Solovairin kengät valmistetaan samoilla tehtailla ja ilmeisesti aika pitkälti samalla tavalla kuten vanhat Doc Martensit. Eli jos haluaa uudet laadukkaat Doc Martensin tyyliset kengät kannattaa hankkia Solovairit.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuodenvaihteessa vaihtui kortti ja se uusi ei toimi tossa Herttoniemen metroaseman automaatilla. Muilla ihmisillä näyttää toimivan, ainakin mitä nopeasti olen vilkaissut. Ihmeellistä. Se rako on siinä kyllä aika löysä, ainakin verrattuna esimerkiksi K-Hertan uudempaan automaattiin. Muutamalla muuallakaan automaatilla se ei tunnista sitä ekalla yrittämällä, mutta sitten tokalla. Pitää seurata millainen rako niissä on. Mä tykkään että rako on tiukka oujee. Joo kyllä Seppo Räty oli oikeassa. Jo vain. Saksa on paska maa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kuka jaksaa paneskella loppuun asti? Jotkut bodarit varmaan ja maratoonarit. Kolme neljä minuuttia kun rynkytät niin oot lähes henkihieverissä. Mä nousen usein tytön viekkuun ja pyydän tumputtamaan loppuun.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Siis kuka jaksaa paneskella loppuun asti? Jotkut bodarit varmaan ja maratoonarit. Kolme neljä minuuttia kun rynkytät niin oot lähes henkihieverissä.

Riippuu varmaan aika paljon mitä tarkoittaa sanalla "bodari". Pullistelijoiden panohommista ei minulla sinällään ole tietoa, mutta eiköhän se ole aika suoraan verranollinen fyysiseen kuntoon? Ja mitä olen nähnyt esim kamppailulajeissa, niin ne pahimmat "steroidimöykyt" eivät ole hirveän urheilullisia vaikka ulkonäkö olisikin uhkaava. Uho ja kamppailun alkuhetket voivat olla vielä ihan vakuuttavaa menoa, mutta kun seinä tulee vastaan, niin "kuolema" on lähellä salamannopeasti.


Olen katsonut välillä Subilta uusintana tulevaa Gladiaattoreja, ja siellä on näkyvissä samoja asioita. Kaikkein pahimmat kaapit ovat vaarallisia alle 30 sekunnin rypistyksissä, mutta jopa minuutin urheilusuoritus saa kaverit näyttämään huonolta kun jalka ei enää nouse lopussa. Tämä on varmasti syy, miksi Gladiaattorien tuotanto järjesti lajit todella lyhytkestoisiksi, about 130kg miehet eivät yksinkertaisesti pysty urheilemaan pitkäkestoisesti..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun Metsolan paita nostetaan Hakametsän kattoon niin sanotaanko, että paita/ pelinumero jäädytetään, sitä tässä mietin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kun Metsolan paita nostetaan Hakametsän kattoon niin sanotaanko, että paita/ pelinumero jäädytetään, sitä tässä mietin.

Kyllä, Metsola vihdoin ja viimein pääsee viileyden tilaan päättäen sulamisen.
Tähän vielä hetki menee, ennen kuin on viimeisenkin kerran sulaminen tapahtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös