Ihmettelyketju

  • 6 342 708
  • 38 746

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No olivat kyllä tosissaan mutta ihmettelin lähinnä, että illalla Kanadan U20-kiekkopeli, ja oletin, että miehinen sakki sinne menisi.

Sinnehän niillä on liput tietenkin jo ennakkoon ja Suomi - Kanada ringette on vasta ylihuomenna eli jääkiekon välipäivänä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Se nyt oli lisäksi kova nussimaan ja ryyppäämään. Kukapa sellaista ei arvostaisi.
Lemmyhän oli tietyllä tavalla aika kevyttä kauraa kuitenkin ryyppäämisen ja sekoilun saralla. "Kovemmat" äijät hänen alkuajoiltaan ovat sekoilujensa johdosta maanneet mullassa jo vuosikymmeniä. Tuon ajan rokkarille 70-vuotta on aika kunnioitettava ikä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lemmyhän oli tietyllä tavalla aika kevyttä kauraa kuitenkin ryyppäämisen ja sekoilun saralla. "Kovemmat" äijät hänen alkuajoiltaan ovat sekoilujensa johdosta maanneet mullassa jo vuosikymmeniä. Tuon ajan rokkarille 70-vuotta on aika kunnioitettava ikä.
Niin Lemmyhän ei tykittänyt suoneen eikä käyttänyt heroiinia. Spiidimiehiä niin jaksoi rokata.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmettelen, että onko niin että Suomen suurimmalla jääkiekkopalstalla ei ole ketjua monen mielestä kaikkien aikojen parhaalle suomalaiselle jääkiekkoilijalle Teemu Selänteelle? Vai miksi Teemusta keskustellaan Aleksi Valavuori-ketjussa?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen myös näitä ringeten "MM-kisoja". Oikeasta mestaruudesta pelaavat siis vain Suomi ja Kanada ja loput luistimilla pysyvät jostain sippipokaalista. Aktiivisena teksti-tv:n käyttäjänä olen aiemminkin ihmetellyt jotain säbän MM-kisoja, mutta näillä höntsäilyillä ei ole mitään tekemistä kilpaurheilun kanssa. Silti näiden molempien lajien (tai ainakin säbän) aktiivit hourivat jostain olympiastatuksesta, vaikka tälläkin hetkellä siellä on aivan helvetisti liikaa ja turhia lajeja, parhaana esimerkkinä naisten jääkiekko.

Pesiksessä ei taida muita aktiivimaita olla kuin Suomi, mutta onhan aina siirtolaiset. Unohdetaan kaikki Itä-Lännet ja kiivaasti vaan sinnekin MM-kisoja väsäämään. Kullasta ja Paavo Väyrynen-Trophystä taistelisivat Suomi A ja Suomi B. Juha Sipilä-pokaalista voisivat taistella vaikka Suomen u20 vs. Muu maailma. Eiköhän tostakin saatais kunnon traktorimarssi Sotkamon torille. Onko sellaista muuten olemassa, siis toria?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pesiksessä ei taida muita aktiivimaita olla kuin Suomi, mutta onhan aina siirtolaiset. Unohdetaan kaikki Itä-Lännet ja kiivaasti vaan sinnekin MM-kisoja väsäämään.

Pesäpallossa on jo maailmancup. Suomi on voittanut ne kaikki, vaikka kovina vastustajina ovat olleet muunmuassa Australia ja Ruotsi. Kisat ovat olleetkin pari kertaa Australiassa, viimeksi Gold Coastilla muutama vuosi sitten, eli kyseessä on aidosti kansainvälinen laji.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ihmettelen, että onko niin että Suomen suurimmalla jääkiekkopalstalla ei ole ketjua monen mielestä kaikkien aikojen parhaalle suomalaiselle jääkiekkoilijalle Teemu Selänteelle? Vai miksi Teemusta keskustellaan Aleksi Valavuori-ketjussa?
Onhan Selänteellä oma ketju NHL-puolella. Tosin vähän ihmettelen minäkin että Valavuori-ketju tukitaan #t88m8-setillä. "Teemun" twiiteistä nyt voi mielestäni jauhaa Valavuoren ketjussa, mutta noi tänään kirjoitetut Teemun suhteesta suomalaiseen mediaan ei liity Haniin pätkääkään, joten miksi kirjoittaa sinne? Selänteen ketjun voisi mielestäni siirtää tänne vapaan puolelle nyt kun ura on ohi, menisi viestit varmaan paremmin oikeisiin ketjuihin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Pesäpallossa on jo maailmancup. Suomi on voittanut ne kaikki, vaikka kovina vastustajina ovat olleet muunmuassa Australia ja Ruotsi. Kisat ovat olleetkin pari kertaa Australiassa, viimeksi Gold Coastilla muutama vuosi sitten, eli kyseessä on aidosti kansainvälinen laji.

Minkälaisella kokoonpanolla suomi on pelanu noissa kisoissa?
Miks ei jotain pääsarjatason pelaajaakin vois kiinnostaa vaikka ihan loman kannalta tuommoinen australian reissu, eteenkin jos turnaus pelataan joskus talvella. Siinä sivussa pelata pari höntsämatsia.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Pesäpallossa on jo maailmancup. Suomi on voittanut ne kaikki, vaikka kovina vastustajina ovat olleet muunmuassa Australia ja Ruotsi. Kisat ovat olleetkin pari kertaa Australiassa, viimeksi Gold Coastilla muutama vuosi sitten, eli kyseessä on aidosti kansainvälinen laji.

Joukkueet taisivat olla Suomi, Australia ja Muu Maailma. Täällä Euroopassa (suurin osa Suomessa) pelatuissa turnauksissa on sentään ollut muitakin maita edustettuina.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkälaisella kokoonpanolla suomi on pelanu noissa kisoissa?
Miks ei jotain pääsarjatason pelaajaakin vois kiinnostaa vaikka ihan loman kannalta tuommoinen australian reissu, eteenkin jos turnaus pelataan joskus talvella. Siinä sivussa pelata pari höntsämatsia.

Tuosta ei kyllä ole mitään tietoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Harrastelijakokoonpanolla Suomi pelaa noita pesäpallon world cupeja. Vissiin oli vähän aikaa sitten suunnitelmana, että lähetettäisiin kisoihin superpesistason pelaajia, mutta Urheilulehdessä tai jossain epäiltiin, että jos Toni Kohonen on syöttämässä niin ei kukaan pääse edes ykköselle.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Kuinka väsynyt mä olin viime yönä vai olinko mä vain vetänyt jotain tietämättäni?

"Kahvara-fanini on sanon:"

Eihän tuossa ole mitään järkeä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuinka väsynyt mä olin viime yönä vai olinko mä vain vetänyt jotain tietämättäni?

"Kahvara-fanini on sanon:"

Eihän tuossa ole mitään järkeä!

Ei ole. Ei. Kuinkahan väsynyt olin aamulla, kun jäin miettimään, mitä tuo tarkoittaa?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen aina tiennyt, että olet huumoriveikkoja.

Skidinä pelattiin usein HPK:ta vastaan, Rinkelinmäki tuli tutuksi. Kerran yks hifkiläinen vittuili mulle, en uskaltanu sanoa mitään takasin. Se oli joku turnaus ja HIFK voitti kaikki ottelut todella selkeästi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Miten vitussa Radio Suomen soitetuimmat biisit - listauksessa Kissavideoita on vasta sijalla 98? Oisin luullut että top-20 heittämällä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ihmettelen kyl tätä myös tältä keskustelulaudalta tuttua ilmiötä, että oman mielipiteen tai luulon tultua osoitetuksi vääräksi kadotaan kuin pieru Saharaan. Eiks jengillä oikeesti ole luonnetta myöntää omaa erehtyväisyyttään?
 

sinikettu

Jäsen
Voi helvetti, luin internetin puolelta, että luomueläimiä saatetaan lääkitä homeopatialla. Siis vittu homeopatialla. Pitäisikö jonkun varovasti vihjata noille, että lumevaikutus ei possuilla ja muilla ole kovin tehokas hoitomuoto.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Ihmettelen tätä tunnetta. Lähes tulkoon 30 vuotta siinä meni, mutta nyt oon ensimmäistä kertaa todella pahoin ihastunut erääseen. Toivotaan että menee tällaiset tuntemukset ohi. Sitä odotellessa jään vaan ihmettelemään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihmettelen kyl tätä myös tältä keskustelulaudalta tuttua ilmiötä, että oman mielipiteen tai luulon tultua osoitetuksi vääräksi kadotaan kuin pieru Saharaan. Eiks jengillä oikeesti ole luonnetta myöntää omaa erehtyväisyyttään?

Tämä. Olen havainnut (täälläkin) saman. Ei ole luonnetta, ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös