Ihmettelyketju

  • 6 339 336
  • 38 741

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tarkoitat kai 3000+(jotain)? Tuskin siellä ainakaan pakkasen puolella, joten plussan merkitseminen luvun eteen on turhaa. Ihmettelen miksi joillakin on tapana laittaa plussa luvuun eteen silloin, kun sen pitäisi olla luvun jälkeen.
Erittäin oleellinen huomautus.

Onneksi kerkesin vielä tuon oikaisemaan siihen mitä tarkoitin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toi on muuten muakin ei ehkä ärsyttänyt (okei on), mutta ns. ihmetyttänyt toi plussan merkkaaminen ennen lukua kun se olis niinkun luvun jälkeen. Mutta onhan sitä kaikkee kaikilla. Sou vat. Juna kulkee ja koirat kusee kiskoille.
 

Nick Neim

Jäsen
Aika jännä muuten, että viime yönä oli ulkona ollut lämpötila 10- tai jopa yli.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mä muuten harrastan tuota plussan laittamista luvun eteen. En tiedä miksi. Nyt kun alkaa ajattelemaan niin eihän siitä mitään järkeä ole.

Itse ihmettelen tällä hetkellä miksi Lidlit aukeavat vasta klo 9. Huomenna koulu alkaa klo 8 ja täytyy evästä käydä ostamassa ennen sitä. Lidl olisi matkalla paremmin ja valikoimakin olisi (tässä tapauksessa) natsisiwassa parempi, mutta kun se aukeaa vasta klo 9. Ja muutenkin vituttaa kun siellä olisi bussilastillinen eläkeläisiä jonottamassa jo 8:30 alkaen. Täytynee huomenna sitten tunkea rahani Osuuskaupalle joka aukeaa klo 7, eli samaan aikaan kun Lidlin esimiehet vielä kääntelee kylkeä kotona ja näkee painajaisia niistä kassojen kuulutuksista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä muuten harrastan tuota plussan laittamista luvun eteen. En tiedä miksi. Nyt kun alkaa ajattelemaan niin eihän siitä mitään järkeä ole.

Itse ihmettelen tällä hetkellä miksi Lidlit aukeavat vasta klo 9. Huomenna koulu alkaa klo 8 ja täytyy evästä käydä ostamassa ennen sitä. Lidl olisi matkalla paremmin ja valikoimakin olisi (tässä tapauksessa) natsisiwassa parempi, mutta kun se aukeaa vasta klo 9. Ja muutenkin vituttaa kun siellä olisi bussilastillinen eläkeläisiä jonottamassa jo 8:30 alkaen. Täytynee huomenna sitten tunkea rahani Osuuskaupalle joka aukeaa klo 7, eli samaan aikaan kun Lidlin esimiehet vielä kääntelee kylkeä kotona ja näkee painajaisia niistä kassojen kuulutuksista.
Eikö Lidlit nykyään aukea jo kahdeksalta?

Oma ihmettelyn aihe keskittyy turkulaisiin päihteiden käyttäjiin. Onko niitä neulanpäitä pakko tiputella busseihin? Tai tyhjiä bentsoliuskoja? Vähän hämmentävää kerätä kolme yhteen taiteltua diapam levyä yhdestä autosta
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä jengi tietää oman pituuden ja painon? Intissä kait ne viimeksi on mitattu joskus 15v sitten, varsinkin toi pituus. En tiedä mitataanko noita jossain hautaustoimistossa seuraavan kerran, mutta yleensä kait porukka ainakin lihoo tossa välissä. No vaaka nyt saattaa olla jollain painonnostajilla tai lihavilla laihduttajilla, mutta kenellä on joku pituusmitta seinällä? En ole ikinä nähnyt. Ex-muijalla oli vaaka ja siinä piruuttani pari kertaa kävin. Meidän suvussa tuskin kellään on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mistä jengi tietää oman pituuden ja painon? Intissä kait ne viimeksi on mitattu joskus 15v sitten, varsinkin toi pituus. En tiedä mitataanko noita jossain hautaustoimistossa seuraavan kerran, mutta yleensä kait porukka ainakin lihoo tossa välissä. No vaaka nyt saattaa olla jollain painonnostajilla tai lihavilla laihduttajilla, mutta kenellä on joku pituusmitta seinällä? En ole ikinä nähnyt. Ex-muijalla oli vaaka ja siinä piruuttani pari kertaa kävin. Meidän suvussa tuskin kellään on.
No jos jaksaa vähän painostaan välittää niin sitten saattaa tulla painoa tatkisteltua. Pituudesta ei kyllä ole muuta tietoa kuin se että sitä löytyy noin 180 senttiä. Intissä käydessäni se mitattiin minullakin viimeksi. Ei sillä että sitä tarkkaan muistaisin enää. Nettideitti palstoilla tietysti kuvailen itseäni atleettiseksi 190 senttiä pitkäksi adonikseksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
"Valjakkala haluaa täsmentää toimittajalle, että hän ei ole paennut vankilasta, kuten mediassa on väitetty.

- Olin sellaisella, en tiedä miksi sitä Ruotsissa sanotaan, kun vapaus lähestyy, niin pääsee sellaisille kursseille. En välttele vankilaa, en vain ole onnistunut palaamaan."

Taas huonoa uutisointia. Mitään karkaamista ei ole tapahtunut.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nyt tietysti täytyy ihmetellä, monta kertaa Valjakkala on aiemmin ollut karkaamatta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toi Valjakkalan onnistumattomuus palaamisessa on sellaista auton luvatonta käyttöönottoa aivan. Valjakkala epäonnistuu jopa vankilaan palaamisessa, ei vain vankilasta lähtö mene vituiksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entinen kämppis ei moikannut kun käppäili vastaan. Päänkin käänsi nopeasti eri suuntaan ja katse oli kaukaisuudessa. Hitto siitä on jo lähes 15 vuotta aikaa, no kymmenen ainakin. Ja sitä paitsi ne oli vitsillä. Ei mulla ole mitään nörttejä vastaan. Oon mäkin opiskellut tietotekniikkaa helvetin monessa koulussa. Enkä mä ikinä edes kysynyt mitä se opiskelee siellä yliopistossa. No olihan se nyt sellainen jätkä että vähän pitää jekuttaa. Normaalit ottaa siitä opiksi ja tajuaa mikä niiden rooli on tässä yhteiskunnassa. Ei mulla vaan ole ikinä ollut yhtään vihamiestä. Ei mulla ole mitään ketään vastaan. Jokainen saa olla sellainen kun on. Sekin oli tosi mukava tyyppi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Toi Valjakkalan onnistumattomuus palaamisessa on sellaista auton luvatonta käyttöönottoa aivan. Valjakkala epäonnistuu jopa vankilaan palaamisessa, ei vain vankilasta lähtö mene vituiksi.

Ei mee putkeen, aina ei onnistu edes muiden pitäminen hengissä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Valjakkalassa on ainesta Darwin Awardin saajaksi. Miehistä hienoimpia kun on.

Teoriassa kyllä, mutta käytäntö on osoittanut, että ei ole lähelläkään palkintoa. Hän toimii aivan nerokkaasti ja pitäisi olla ehdolla isompiin palkintoihin. Nerokasta vedättää viranomaisia unohduksella, miksi siitä pitäisi siis Darwinin kanssa jutella?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Darwin Award sitten lopuksi kaikkien muiden hienojen palkintojen jälkeen. Semmoinen piste iin päälle että.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kyllä sitä kai taas täytyy ihmetellä miten jengi onnistuu aivan vitun kaikesta vetämään herneen nenään, hiekkaa vaginaan ja mitänäitänyt oli.

Kiitospäivä ja Black Friday nyt ensimmäisenä, miten helvetissä se nyt ketään hiertää että tällaisia hömpötyksiä joku haluaa viettää tai juhlistaa? Kyllähän joku juhlii vittu nimipäiviäänkin, mun mummo lähettää vieläkin tekstiviestin ja pullapitkon. Karmeeta nillitystä ja mankumista, kun joku erehtyy jossain mainitsemaan näistä jenkkien juhlapäivistä.

Sitten tää Jarnagate Jokereiden pelissä, ei jumanvittu mikä hulabaloo yhdestä läpänderistä on saatu aikaan. Homma olisi voitu ohittaa vähin äänin, korkeintaan henkilökohtasesti Jarnalle käyty kertomassa pahoittelut, mikä tuskin sekään olisi ollut tarpeen koska sen verran huumoria löytyy varmasti Jantuseltakin. Eihän tota koko juttua tajunnut kun asiaan vihkiytyneet, joiden taas pitäisi aistia sen verran valoa että mitään selkkausta ei tarvitse tehdä. Mutta ei, kyllä se vitun palko piti kiskaista sinne elimeen ja nyyhnyyh Amanda Harkimo on paha ihminen. Pomminvarmasti sitä Jarnaakin vituttaa enemmän kun tällasta paskaa pitää vatvoa sanomalehtiä myöden.

Itsekin syyllistyin nyt hiekkaperseyteen näistä natistessani mutta kyllä mä ihmettelen tällasta touhua. Vähän sitä vannetta vois löysätä ja nauttia elämästä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sitten tää Jarnagate Jokereiden pelissä, ei jumanvittu mikä hulabaloo yhdestä läpänderistä on saatu aikaan.
Mulla taas tuli itse artistin/yhtyeen kannanotosta mieleen että ihan niinkuin olisi oman hännän nostoa kyseessä.. "Joo me sanoudutaan irti tästä pelleilystä, alkoholismi on raju asia, peace and love".

Black Fridayn kunniaksi on tullut kyllä itsekin katseltua tarjouksia muttei mitään mielenkiintoista oo osunut silmiin. Ja tuskin osuukaan. eBayssa ei oo pahemmin ainakaan tullut mitään sellaista vastaan joka olisi ollut "must have" - kamaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapaan keskustelun nimen voisi melkeinpä vaihtaa politiikkakeskusteluksi. Ihmeellisen paljon on lätkäfaneissa tuota jengiä. Tosin eipä hallilla kyllä kukaan tunnu juttelevan noista jutuista. Mä mietin politiikkaa vaan kun on äänestyslappu nenän edessä, muuten vaan jos sen miettimisestä maksetaan kansanedustajan palkkaa. Tosin viimeksi kyllä äänestin vähän kuin hyvityksenä. Hieman tuli morkkis kun kännissä olin Facebookissa lähetellyt perseennuolentaehdotuksia. Ihan nätti tyttöhän se oli ja koulujakin muistaakseni käynyt, mutta hitto joku feministi. Koristelee ruoka-annoksia ja räpsii niistä kuvia. Epäilyttävää jengiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
. Hieman tuli morkkis kun kännissä olin Facebookissa lähetellyt perseennuolentaehdotuksia. Ihan nätti tyttöhän se oli ja koulujakin muistaakseni käynyt, mutta hitto joku feministi. Koristelee ruoka-annoksia ja räpsii niistä kuvia. Epäilyttävää jengiä.

Haa... kenties epäilen kuka on kyseessä. Liekö tämä KGB-agentin miniä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten jengi muistaa mitä kukakin nimimerkki on kirjoittanut? Noissa joissakin ketjuissa kun usein listaillaan niitä. Monet nimimerkit on tietenkin tosi tuttuja ja ne on tullut luettua ruudulta jopa satoja kertoja, mutta sitten jos pitäisi sanoa mitä ne ovat kirjoittaneet niin aika hiljaista olisi, varsinkin jos se tyyppi on mielipiteineen perusmassaa, mitä täällä suurin osa on. Eri asia jos on livenä nähnyt tai yksityisviestejäkin ehkä vaihtanut tai jotain.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tässä kun oma vaimo on raskaana, niin olen ihmetellyt Aikku Saarisen - joka siis on raskaana - osallistumista Rukan maailmancuppiin. Yksi asia on ylipäätään tuo osallistuminen, että kuinka terveellistä se on ylipäätään tuolla tavoin rasittaa itseään äärirajoille.

Mutta mietin myös tuota kisaa siltä kantilta, että Rukalla on mm. vaarallisia laskuja, joista itse asiassa puhuttiinkin viikonlopun lähetyksissä, että kuka uskaltaa laskea ne tarpeeksi rohkeasti. Ei tuo nyt ihan järkevältä touhulta vaikuta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tässä kun oma vaimo on raskaana, niin olen ihmetellyt Aikku Saarisen - joka siis on raskaana - osallistumista Rukan maailmancuppiin. Yksi asia on ylipäätään tuo osallistuminen, että kuinka terveellistä se on ylipäätään tuolla tavoin rasittaa itseään äärirajoille.

Mutta mietin myös tuota kisaa siltä kantilta, että Rukalla on mm. vaarallisia laskuja, joista itse asiassa puhuttiinkin viikonlopun lähetyksissä, että kuka uskaltaa laskea ne tarpeeksi rohkeasti. Ei tuo nyt ihan järkevältä touhulta vaikuta.

Käsittääkseni tunnettua että aika pitkällekin raskaana ollessa voi urheilla kuin muutenkin, muutaman kuukauden hyvinkin mikä kattaisi hyvin koko tulevan kauden? Eikös naisia nykyään nimenomaan kannusteta olemaan aktiivisia raskaanakin.

Riskit on aina tietysti jokaisen itsensä pääteltävissä, ehkä ottaa laskut varman päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös