iGoogle loppuu, mitä tilalle?

  • 5 554
  • 7

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
1.11.2013 jälkeen iGoogle-sovellus lakkaa olemasta. En tiedä miksi. Olen tykännyt siitä, että voin tehdä kotisivusta näköiseni ja ottaa sinne esimerkiksi Jatkoaika-gadgetin. Onko kenelläkään mitään vinkkiä siitä, miten saisi tuunattua mahdollisimman lähellä iGooglea olevan ratkaisun? Näkisi siis kerralla haluamansa mediat ja ennenkaikkea niiden kiertävät otsikot. En mä jaksa mennä erikseen räpistelemään Iltasanomia, Hesaria, Iltapulua, BBC Newsia, Maikkaria, Nelosta, Yleä, Yle Urheilua jne. Itse asiassa tulee varmaan käytettyä entistä enemmän puhelinta uutisten lukemiseen. Osittain homma on kiinni selaimesta. Safarissa on aika siisti mahdollisuus väsätä iGoogle-tyyppinen kotisivu, mutta selaimena en kyllä jaksa Safaria käyttää. Mulla on sekä Macissa että PC:ssä käytössä Firefox, johon oon tyytyväinen. Mutta siis - mitä iGooglen tilalle?
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
1.11.2013 jälkeen iGoogle-sovellus lakkaa olemasta. En tiedä miksi. Olen tykännyt siitä, että voin tehdä kotisivusta näköiseni ja ottaa sinne esimerkiksi Jatkoaika-gadgetin. Onko kenelläkään mitään vinkkiä siitä, miten saisi tuunattua mahdollisimman lähellä iGooglea olevan ratkaisun?

Luulisi, että google on tarjoamassa tilalle jotain hienompaa ja parempaa, kun kerran noinkin toimivan jutun alasajaa? Itsekin olen tykästynyt käyttämään iGooglea aloitussivuna, joten kyllä sen menetys jonkin verran kirpaisee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Luulisi, että google on tarjoamassa tilalle jotain hienompaa ja parempaa, kun kerran noinkin toimivan jutun alasajaa? Itsekin olen tykästynyt käyttämään iGooglea aloitussivuna, joten kyllä sen menetys jonkin verran kirpaisee.

Minullakin ollut vuosia iGoogle aloitussivuna. Täytynee sitten luopua tuosta ja kenties googlesta aloitussivuna muutenkin. Kätevä tuo on ollut. Minulla on muutaman median uutisotsikot aloitussivulla, samoin Turun sää (jota ei toki saa selville ikkunasta katsomalla) ynnä muuta.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Itsellä liitteen mukainen aloitussivu Protopagessa. Mukavasti näkee yhdeltä sivulta uutiset, sään ja onko tullut uusia sähköposteja.
 

Liitteet

  • protopage.gif
    protopage.gif
    88,7 KB · kertaa luettu: 896

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
6 vaihtoehtoa

Protopage ja viisi muutakin igoogle vaihtoehtoa tulevaisuuden varalle listattuna TÄÄLLÄ. (linkki vie lontoon kielisille techsupportalert.comin sivuille). IgHome tullee olemaan oma vaihtoehtoni igooglen korvaajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös