IFK Johdossa kouhuu - Uusi mies hallitukseen

  • 2 935
  • 5

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
IFK Johdossa kuohuu - Uusi mies hallitukseen

No jo on, juuri kun suuri siivous on tehty ja uusi hallitus on alkanut toimia, niin Petteri "Jumala" Sihvonen pamauttaa todellisen pommin. Hallitukseen on tullut mystinen Brändi-Mies TIMO NÄVERI. Täysin puskista tullut mies on jopa vastuullinen IFK:n kaikesta surkeudesta ja Brändin heikkoudesta.

Siinä on sitten edellisellä hallitukseen tulleella miehellä Timo Everillä ihmettelemistä, kun etunimi kaima on ilmestynyt kusemaan hommat.

Hyvin sä Sihvonen vedät! Loistavaa toimittamista, itse olen lukenut vain 5 riviä koko IFK juttua ja asiavirheitä vaan suunnilleen saman verran.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kouhuu?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jo on, juuri kun suuri siivous on tehty ja uusi hallitus on alkanut toimia, niin Petteri "Jumala" Sihvonen pamauttaa todellisen pommin. Hallitukseen on tullut mystinen Brändi-Mies TIMO NÄVERI. Täysin puskista tullut mies on jopa vastuullinen IFK:n kaikesta surkeudesta ja Brändin heikkoudesta.

Siinä on sitten edellisellä hallitukseen tulleella miehellä Timo Everillä ihmettelemistä, kun etunimi kaima on ilmestynyt kusemaan hommat.

Hyvin sä Sihvonen vedät! Loistavaa toimittamista, itse olen lukenut vain 5 riviä koko IFK juttua ja asiavirheitä vaan sunnilleen saman verran.
Siis ei helvetti - pitikö tätä varten avata uusi ketju?
Otsikkoa lukemalla voisi luulla että tosi kyseessä.
Eikö tämän olisi voinut käydä kommentoimassa yhteen niistä Sihvos-ketjuihin.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Siis ei helvetti - pitikö tätä varten avata uusi ketju?
Otsikkoa lukemalla voisi luulla että tosi kyseessä.
Eikö tämän olisi voinut käydä kommentoimassa yhteen niistä Sihvos-ketjuihin.

No eiköhän tämä pian suljetakkin. Pahoittelut jos liian isoja sydämen tykytyksiä aiheutuu, mutta toisaalta kyllähän Pee Sihvosen jutusta voi päätellä hallituksessa uuden miehen olevan.

Rupesin vaan niin nauramaan, kun tuon luin, ettei sen vertaa, että haukutun miehen nimi olisi oikein ollut, jaksettu taustatyötä tehdä.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ylijumala Google tietää kertoa, että Timo Näveri valmistaa maataloustraktoreita Elimäellä ja on sijoittunut sijalle 49 voimanoston rankingissa viime vuonna 90-100-kiloisten miesten sarjassa. Lisäksi hän on osallistunut Tykes-projektiin nimeltä Joonas.

Timo Näverin hurjia tempauksia HIFK:n johdossa odotellaan vielä, joten niitä saavat toistaiseksi kommentoida vain Petteri Sihvonen, Petteri Sihvonen sekä Petteri Sihvonen.

Pahoitteluni ylläpidolle, en voinut vastustaa kiusausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös