"IFK, ikuisesti" -videokompilaatio

  • 11 307
  • 33

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mehustelin tuon videon taas kerran kuulokkeet päässä, ja huomasin oudon epäkohdan. Ajassa 3:16 Biggie sanoo "caravan", ja kuva näyttää jotain Pesosen tyhjiin tehtyä maalia vaikka siinä pitäisi näkyä kruunupäinen Nybari. No, menkööt.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mehustelin tuon videon taas kerran kuulokkeet päässä, ja huomasin oudon epäkohdan. Ajassa 3:16 Biggie sanoo "caravan", ja kuva näyttää jotain Pesosen tyhjiin tehtyä maalia vaikka siinä pitäisi näkyä kruunupäinen Nybari. No, menkööt.

Mietin palstaniilojen tyydyttämistä tällä, mutta en ikävä kyllä löytänyt sopivaa pätkää Nybarista. :(
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin palstaniilojen tyydyttämistä tällä, mutta en ikävä kyllä löytänyt sopivaa pätkää Nybarista. :(

Rakeinen kuvakaappaus ja Paintilla piirretty tökerö kruunu olisivat ajaneet asian. Nybarilla on varaa näyttää tökeröltä keskellä taideteosta.

"Täällä on kyselty karavaanarin perään. Sitä saa mitä tilaa".

"Caravan" mainittu myös Söden reppuselkäläpiajon kohdalla videossa, siihenhän karavaani sopi ihan hyvin.
 

Bronco

Jäsen
Musiikkivalinta ei ole ihan perinteisintä IFK-kamaa, mutta olen yksinkertaisesti kyllästynyt rock- ja epic -lätkävideoihin.

Arvostan! Rockilla höystetyt, dramaattisiin hidastuksiin ja hillittömiin nostatuksiin luottavat koosteet aiheuttavat nykyään lähinnä myötähäpeää.

Remix on biisinä hyvä (ja kaiken lisäksi mulle uusi tuttavuus), mutta kieltämättä oli hieman outoa seurata HIFK:n huippuhetkiä samalla kun Biggie tiputtaa lyriikkaa huumekaupoista.

Anyways, siisti video!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Harmi, että kukaan ei tee näitä alkuperäisillä selostuksilla, kun ei tuota paskaa pysty kuuntelemaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No laita se hevi örvellys päälle omasta mankastasi niin voit samalla moshaa ja katsoo videota.

No voi hitsinvimpulat kun jotkut nyt ei tykkää sytyttää jointtia biggien muistolle.

Hyvä video, mutta heikot musavalinnat. Kuitenkin hyvä osoitus siitä, että rap-musiikki ei turmele nuorisoa täysin, vain osittain.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mestaruuskauden jälkeen on saanut mielessään kuunnella Alangon mua vituttaa biisiä lähes jatkuvasti kun kattelee HIFK-videoita.

Joku voisi tekaista sellaisen ultimate ranteet-auki compilationin. Belfastia, Caccaa, Jokelan parhaat, Semirin syöksy, Karavaanarin 'hmph!' Aina välillä ja sitten tietty Le Soupia. Sitten skabataan täällä 'monta minuuttia jaksoit kerralla?'.

Video päättyisi tietysti "Hei mua ei huimaa! ....mutta sua saattaa tässä vaiheessa..." tekstiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös