Viestin lähetti Svante
Mitä emme näe ?
Onko Rajalalla jokin ominaisuus jota emme ole nähneet kun Ape peluuttaa sitä suht paljon??
Olen itse miettinyt sitä, että pystyykö Kari nopeisiin avaussyöttöihin paremmin kuin toiset? Apehan on painottanut nopeita avaussyöttöjä puolustusalueelta.
(IFK:n pelaajaesittelyssä sanotaan, että Rajala pyrkii kovaan taklauspeliin. Kirjoittaja on varmaan ollut kännissä tota kirjoittaessa.)
Viestin lähetti Vakio
Olikos se Rajala, jota vietiin Machuldan toimesta kuin E-junioria Jokerien 1-0 maalissa eilen? Jos oli, niin äänestän Tuomisen puolesta. Hän jääköön.
Tämä tärkeä äänestys oli ilmeisesti vain HIFK-faneille, joten anteeksi että sotkeuduin väliin.
Absurdihan tämä polli on, mutta IFK-fanien osalta varmasti nämä kaksi pelaajaa ovat ne (ainakin Jatkoajan keskustelupalstan mukaan), joita arvostetaan vähiten. Joten halusin vain tietää, kumpi on vielä vähemmän arvostettu.Viestin lähetti JHag
Kysymys on täysin absurdi, kuten Predator totesikin. Ihan sama kuin kysyisi että viettäisitkö yön ennemmin Jammu Siltavuoren vai Mustin kanssa?
Viestin lähetti JHag
Janos, ei jumalauta! Sinähän varsinainen HIFK-fani olet...siis haluaisit nähdä nämä tahvot HIFK-paidassa samoin kuin Köllin ja Saken? Tämä paljastaa sen, että HIFK-faniutesi ei ole millään tavalla urheilullista....Ja helvetti, kyllähän se on ihan ok, HIFK herättää suuria tunteita. Näin kyllä sen hymiön, mutta en oikein luota siihen tässä tapauksessa........
Laitan tähän puolestasi ihanne-HIFKin kentällisen:
mv, Lindfors
Rajala - Tuominen
Kortelainen - Stevie Wonder - Ray Charles
Menikö kohdalleen?:D
Viestin lähetti JHag
mv, Lindfors
Rajala - Tuominen
Kortelainen - Stevie Wonder - Ray Charles
Menikö kohdalleen?:D
Miksei sovi mun profiiliin? No, kuitenkin Tomppa on/oli mun all-time-favourite IFK:sta Pepen ohella. Kävi v*tuttaa oikein urakalla ku lopetti SM-liigauransa... BLUESISSA!Viestin lähetti JHag
Tom Laaksonen? Ei sovi sun profiiliin ollenkaan??
Ei mitään hajua... Lopetti kiekkouran -98 mestaruuteen...Viestin lähetti JHag
Lauri Puolanne? Mitähän se tekee nykyään.