Häviää kaksinkamppailut jatkuvasti.
Jotenkin sen etelän reissun jälkeen on ollut nähtävissä vähän ailahtelevia otteita, mitä mahtoi Barcassa tapahtua...
Viimeksi muokattu:
Häviää kaksinkamppailut jatkuvasti.
Mies nauttii kovasti valmennuksen luotosta, vaikka tässä jo pidempää on ollut todella löysällä asenteella liikkeellä.Jotenkin sen etelän reissun jälkeen on ollut nähtävissä vähän ailahtelevia otteita, mitä mahtui Barcassa tapahtua...
Pakistossa on suuria puutteita ja se korostuu, mitä pidemmälle kevättä mennään.
Top 1 ja top 2 puuttuu. Sori vaan Määttä fanit.Top4 pakki puuttuu eikä siihen auta Phillipsin paluu vaan kaupoille pitää lähteä jos sellainen halutaan.
McCoshenilta löytyy jalkojakin kovan lämärin lisäksi, harmi ettei ole vielä pehmeät kädetkin
Tuomisto vähän nukahti.
Onneksi valitsi Turun.
Tää oli hyvä. Ampuispa Sevänen taas kauheen lämärin maaliin niin ei harmittais niin paljoa.Onneksi ei otettu, vaan tehtiin Seväselle jatko.
Ehkä menen miinaan, mutta pakko se on mainita kun osa täällä kuitenki tuon uskoo; Tuomisto olisi kelvannut Ässille. Ässät ei Tuomistolle eikä Detroitille. Heidän sanansa painoi paljon.Onneksi ei otettu, vaan tehtiin Seväselle jatko.
0+0 pelejä pian kymppi täynnä. Kertooko se jotain Ässistä, että mies edelleen kantaa kultakuuppaa. Samaan aikaan kerännyt -4 tilille. Ja täytyy kyllä olla täysin eri mieltä noista kamppailuista kulmissa. Mies hävinnyt niitä käsittämättömän paljon viime aikoina.McCoshen ei riitä Ässäfaneille...okei...olen ihan vitusti eri mieltä!
Jokaiselle tulee huonompia hetkiä kaudessa. Miettikääpä että meillä pelaa joku vitun Sevänen jo ties monettako kautta, viemässä vaikka junnujen peliaikaa, puhumattakaan, että sillä rahalla saisi vaikka ylivoimaan jonku pyssyn!
Mc Coshen sentään huononakin päivänään siirtää ihan jokaisen pelaajan tässä Liigassa vittuun siitä maaliltaan, tai kulmissa ei yksikään ole tuota jässikkää vahvempi...ai nii, ja sillä on meidä joukkueen kultakypärä, siis pakilla. joka ei riitä Ässiin?? Olen hämmästynyt, anteeksi!
McCoshen ei riitä Ässäfaneille...okei...olen ihan vitusti eri mieltä!
Jokaiselle tulee huonompia hetkiä kaudessa. Miettikääpä että meillä pelaa joku vitun Sevänen jo ties monettako kautta, viemässä vaikka junnujen peliaikaa, puhumattakaan, että sillä rahalla saisi vaikka ylivoimaan jonku pyssyn!
Mc Coshen sentään huononakin päivänään siirtää ihan jokaisen pelaajan tässä Liigassa vittuun siitä maaliltaan, tai kulmissa ei yksikään ole tuota jässikkää vahvempi...ai nii, ja sillä on meidä joukkueen kultakypärä, siis pakilla. joka ei riitä Ässiin?? Olen hämmästynyt, anteeksi!
Ehkä menen miinaan, mutta pakko se on mainita kun osa täällä kuitenki tuon uskoo; Tuomisto olisi kelvannut Ässille. Ässät ei Tuomistolle eikä Detroitille. Heidän sanansa painoi paljon.
Jutusta nostona, että vaikka McCoshen on syntynyt Kaliforniassa Anaheimissa niin on oikeasti Wisconsinin ja Minnesotan miehiä.McCoshenista juttu Liigan sivuilla:
Ässien tehomies Ian McCoshenilla hymy herkässä ja kultakypärä päässä
Ässien yhdysvaltalaispuolustaja Ian McCoshen, 27, hyppäsi kohti suurta tuntematonta, kun hän siirtyi ensimmäistä kertaa pelaamaan Eurooppaan. Asiat ovat menneet hienosti. Hän viihtyy Porissa ja jäällä tulee tulosta.liiga.fi
Totta, ja vaikka itse lähtisi isompien tilien ääreen, niin tulevat pelurit kyselevät aina toisiltaan kokemuksia joukkueesta ja yleensäkkin viihtyvyydestä, niin tällaisia asioita ei voi liikaa arvostaa.McCoshenista on jäänyt sellainen kuva, että viihtyy täällä oikeasti hyvin. Se on kiva juttu se.
Tarvisi toisen samantasoisen pakin jonka kanssa saisi tuota taakkaa jaettua.Pakko on miehen kohdalla hiukan painaa jarrua viimeisen 1/3 otteista.
Tekee mielestäni kokeneeksi pelaajaksi ihan selkeitä merkkausvirheitä häiritsevän paljon ja loppujen lopuksi ei ole kovinkaan hyvä vapaan jään kaksinkamppailuissa.
McC:n vahvuus on lähinnä kulmissa ja maalinedustoilla, mutta riittääkö se enää nyky Liigassa?
Kiekollisena on tasoa peruspakki.
Ainut mikä erottaa monesta muusta peruspakista on siinä, että McC osaa syöttää laadukkaita kovia ja tarkkojakin syöttöjä, mutta osoitteen pitää olla selkeä, mitään luovaa on turha odottaa.
Laukaus on kova, mutta myös epätarkka ja liian usein ekoissa polkkareissa.
Matinpalossa ihan yhtä paljon potentiaalia olla kiekollinen pakki, kuin McC:ssäkin.
Mielestäni korkeintaan kakkosparin mies, jos palkka kohdillaan.
Potentiaalia voisi olla parempaankin, ehkä vertyy vielä kun kevät aurinko alkaa paistelemaan.
ämceeKossu löytyy myös edistyneissä tilastoissa "kärkipaikoilta". 5v5 laukausten erotuksessa toiseksi huonoin. On eniten plussalla, mutta vastaavasti reippaasti "johtaa" miinuksia. Olisi mielenkiintoista nähdä tuo kehitys tässä parin kk aikana.Kovat olivat odotukset McCoshenista ennen kauden alkua, ja vielä kovemmat olivat näytöt ensimmäiseen 25 peliin.
Nyt on ollut viimeiset 15 peliä todella huono...
Kyllä minä ainakin henkilökohtaisesti noita skenaarioita olen pohtinut, ja tullut siihen johtopäätelmään että mikään noista ei voi selittää noin dramaattista ja pitkäaikaista tason tippumista.Oletteko koskaan ajatelleet seuraavaa...
1. Jos ylisuoritti omaa tasoaan hieman ekat 25 peliä. Ja sen jälkeen on hieman alisuorittanut omaan tasoonsa viimeiset 15 peliä...?
2. Jos on jotain pientä vammaa.. Mikä haittaa pelaamista? Tässä vaiheessa kautta on aika raakaa jäädä sivuun edes 1-2 viikoksi..
3. Liigassa on niin jäätävän kova tempo, jos on hieman puhjennut...?
4. Jos ekaan 25 peliin oli hieman onnekas, ja nyt viimeiseen 15 peliin hieman epäonnekas...?