No nyt on rehtiä puhetta. Kyllä tämä pitää ratkaista mano a mano livetilanteessa. Laitan kellon soittamaan 17.45.
Kiesus ristus että viittamiehet on kovia! Itse heittelin mitä ehdin. Ovelana kopioin tuon Saint Vincent ja Grenadiinit, jotta voin sekunnissa vastata. Eipä osunut.
Pitääkö sitä heti näsäviisastella, häh? Ja joku vielä peukuttaa tuota. Haistakaa...nyt on nassesetä vihainen. Menkääs siitä huoneisiinne leikkimään, heti!Voiko sitä tässä tapauksessa kutsua oveluudeksi, kun sitä valtiota ei edellisellä kierroksella kysyttykään? Parempi muoto olisi "Yritin olla ovela kopioimalla....."
M/S Dalmatialainen - viikko 14 - kierros 104 - kansi 7 - kello 18
- Hakusessa kaksi maata (0,5p/kpl)
- Vihjeitä muutama (2min...)
- Ennakkopostaajat eivät voi osallistua liveen, mutta aikaa postauksille on 17:50 asti
Kierros on kolmanneksi viimeinen, 16 maata jäljellä, joista poimittu kuusi onnekasta vikoille rundeille (eli voin huoletta itse käydä availemassa postit kun arvausten laadintaan ne ei enää teoriassakaan vaikuta mitenkään).
Pitääkö sitä heti näsäviisastella, häh? Ja joku vielä peukuttaa tuota. Haistakaa...nyt on nassesetä vihainen. Menkääs siitä huoneisiinne leikkimään, heti!
Yksi arvaus per maa per visailija. Saa latoa molemmat samaan viestiin tai vastata erikseenkin.Mites tässä livessä nyt oli, joka toiseen vihjeeseen sai yrittää vai uuden yrityksen sai vasta, kun kaikki vihjeet oli tullut? Ei siinä, uskoisin kyllä tietäväni heti ekasta.
Kierros 104
Nepal, Liberia
Kierros 104
Botswana, Kuuba
Kierros 104
Kuuba
Uruguay
Kierros 104
Kreikka, Kuuba
Tavoistani poiketen laitan ennakkorivin vetämään vaikkei säälipisteitä ole jaossa. Ekaluokkalaisen polkupyörän rassaaminen ja käyttöönotto vie tällä kertaa voiton livevisasta.
Kierros 104
Eritrea
Kuuba
Yksi arvaus per maa per visailija. Saa latoa molemmat samaan viestiin tai vastata erikseenkin.
Koodatkaa:
vasen- oikea tai sininen-punanen tai a-b tai 1-2 Olkaa tarkkoja niin ei pahoitu kenenkään mieli. Minä jopa ennakkokopioisin tuosta vaikka näin:
vasen=
oikea=
Ne on siinä järjestyksessä. Vasemmalta oikealle, mitään ei lue tällä kertaa kun on niin helppo hahmottaa.Lukeeko liitteissä vasen ja oikea vai mistä ne tietää?
Oikea Uruguay
No nyt tuli ammattitaidolla, samalla millä dalmatialaisetkin tehdään!Vasen Botswana