Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
ROTESTI! Minä mietin Tunisiaa homona, mutta koska se katkeaa n-kirjaimen jälkeen olematta tuna, hylkäsin sen. Ristiinnaulitsen jos nähdään @Jeesus
Hämmennyin itsekin, että alle tunnissa tuo selvisi. Toisaaltahan nämä monet ovat sellaisia, että sen joko ymmärtää tai ei sitten lainkaanNo niinpä näkyi. Itse olin tuolloin jo kiltisti nukkumassa. Ja tuota en olisi keksinyt, vaikka olisin hiihtänyt Gröönlannin poikki tai mutkan Etelänavalla. On täällä aika epeleitä!
Tuoksutantta kaatui ja maata lohkesi aarin verran.
Tuna oli nielaissut sen isin, sen takia se olikin siellä keskellä.ROTESTI! Minä mietin Tunisiaa homona, mutta koska se katkeaa n-kirjaimen jälkeen olematta tuna, hylkäsin sen. Ristiinnaulitsen jos nähdään @Jeesus
Miksi Tunisia olisi homo?
Tuna oli nielaissut sen isin, sen takia se olikin siellä keskellä.
Tässä asuu suuri viisaus tai muu minulle käsittämätön yhteys. Staffanin tiedän, mutta Simosta ja Esasta ei hajuakaan.Samasta syystä kuin että se on Simo ja Esa.
Tässä asuu suuri viisaus tai muu minulle käsittämätön yhteys. Staffanin tiedän, mutta Simosta ja Esasta ei hajuakaan.
Saattaa tosin olla ettei tuossa ole mitään järkeä.
Oikea on Vanuatu?
Puoli pistettä teille.Angola
Minäkin olen simona/homona juonut viinaa, mutta en koskaan juonut viinaa simona/homona.Käyttelen toisinaan sanontaa jossa on mukana homo, Esa ja Simo. Esimerkiksi: juoksin yöllä eriössä esana, homona, simona. Tarkoittaa samaa kuin yhtätyönään, kosolti.