Tsori, eksyin kannelta kun noi oli numeroitu Kreikkalaisittain.Mene hera helvettiin täältä seiskakannelta, täällä on visa kesken.
Metavisat ei ala ennen kuin tämä paskamaa on ratkaistu.
Älä ala leikkii Luis Lagon sietorajan kanssa. Sillä kaverilla palaa hihat nopeesti. Ei toisia arvauksia edes leikillään.Tää on just varmaan joku vitun Nuubia.
Paska visa.
Pistäkää vastausta minulle YV:nä niin voin vastata puolestasi... Eiku perhana mähän oon vastannut jo kertaalleen ja väärin.Kaikki tietävät tämän.
Näinhän se on. Istutaan sitten kaikki kädet puuskassa tässä aulassa. Vittu botski ei liiku mihinkään ennenkuin joku tunnustaa kuka tietää vastauksen.Mutku ei saa toista kertaa tietää tai arvata kun tulee heti penalttia. Toisekseen, annan muille mahdollisuuden.
Onneksi baari on auki.Näinhän se on. Istutaan sitten kaikki kädet puuskassa tässä aulassa. Vittu botski ei liiku mihinkään ennenkuin joku tunnustaa kuka tietää vastauksen.
Eipä ole se. Kiitokset sinulle kumminkin hyvästä yrityksestä visailla. Tossa suunnassa on baaritiski, tuolla.Kongon Demokraattinen Tasavalta?
No ei ole.Egypti tai Iran. Vastaan Egypti.
Sulta siis tuli jo? Nyt sanoin, helpottaako?Voi hitsi kun kukaan ei sano. Minä tietäisin, mutta lauoin liian aikaisin.
No ei ole.
Tämä on samalla konseptilla tehty kuin tämän viikon muutkin, eli näistä ei tule kokonaista valtiota yhteensä.
Tässä esimerkkinä vaikka Italia, joka kräkättiin kolmen visailijan toimesta heti toisesta kuvasta (A, B) ekalla sekunnilla.
Älä suotta. Tai tietty jos on jotain hyvää viinaa ja ehkä hyttipoika tai -tyttö siellä niin toki ymmärrän.Menen häpeämään alimmalle kannelle
Älä suotta. Tai tietty jos on jotain hyvää viinaa ja ehkä hyttipoika tai -tyttö siellä niin toki ymmärrän.