Mainos

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 206 023
  • 7 951

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vitut mitään ku täysillä ajetaan. @Steril omistaa kotiedun, niin saa myös päättää ajankohdan.

Jos ajankohta on puolestasi kerran ihan sama, niin selvitän tässä huomisillan aikatauluni ja laitan jonkun sopivan ajan. Se olisi sitten joko ennen 17:30 tai about 18:30 jälkeen. Riippuu lähinnä siitä milloin käyn siellä salilla.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Salilla käynti on yliarvostettua.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Salilla käynti on yliarvostettua.
Niin onki. Juoksu se on jotaki.
Olen käynyt eläissäni kerran tanssisalilla.

Kymmenkunta kertaa olen juossut Cooperin-testin. Muutamia kertoja juossut (lapsena) bussin perässä. Unkan himoista jotain ymmärtäneenä en myöskään ole hiihtänyt vuoden 1979 jälkeen lukuunottamatta noin vuotta 2002 ja silloista näytösluonteista esiintymistä suksien päällä näyttääkseni lapselleni kuinka hiihdetään (paska kokemus, molemmille). Nyt emme huomioi töissä tai kotona tapahtuvaa "hiihtelyä" - siinä olin ja olen edelleenkin melko hyvä.

Olenko parempi ihminen näiden kokemusten kautta. En.

Olen kerran osallistunut oikeaan maantietovisaan.

Olenko parempi ihminen. Olen.

Tuollainen kokemus on valmistanut minut tuleviin pleijareihin äärimmäisellä henkisellä kypsyydellä, uskomattomalla pelistrategialla, taktisella osaamisella sekä luonnollisesti erinomaisella tietämyksellä (olisin tiennyt Ruotsin).

Terveisiä lukuisiin viittoihinsa sekaantuvalle @Steril ille!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Terveisiä lukuisiin viittoihinsa sekaantuvalle @Steril ille!
Kiitosta vaan. En tiedä millainen superihminen sitä sitten olisi jos juoksisi, tanssisi, kävisi salilla ja osallistuisi vielä kaiken lisäksi maantietovisaankin?

Juoksu ei ole niinkään ollut tuttua meikäläiselle, Cooperin olen tosin juossut muutaman kerran, viimeksi armeijassa parisen vuotta sitten. Tulos on aina osunut siihen 2500-2800 metrin haarukkaan (viimeksi 2700) eli ei mitään erikoisia tuloksia muttei nyt huonojakaan jos ottaa huomioon että siinäpä ne juoksut on sitten olleetkin. Joskus tullut mietittyä sitäkin mutta tällä hetkellä puntin nostelu vie voiton.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä millainen superihminen sitä sitten olisi jos juoksisi, tanssisi, kävisi salilla ja osallistuisi vielä kaiken lisäksi maantietovisaankin?
Super ja super - ei nyt tuollain tarvitse kehua - ihan tällainen tavallinen, ehkä keskivertoa parempi ihminen sinustakin voisi tulla. Toki voisit jättää joitakin harrasteita pois kuten juoksu, tanssiminen, salilla käynti (tätä en ymmärrä muussa kuin tanssin yhteydessä, Valtakunnan sali?), koska ne ovat melko turhia ellei jopa vahingollisia kehityksellesi semminkin kun olet noin nuori ihminen.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Koska @Steril heittää Taikaviitan viitan?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Koska @Steril heittää Taikaviitan viitan?
Jos tulee tiukka paikka jossain vaiheessa, niin voin sen sinulle heittää.

Jos muuten olisin Super-Steril, niin luonnollisesti silloinkin minulle kuuluisi oma viitta. Onhan Superhessullakin. Vai mitä @Kauko Viisas ?

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos muuten olisin Super-Steril, niin luonnollisesti silloinkin minulle kuuluisi oma viitta.
Ensinnäkin JOS.
Kun olet kuitenkin nuorempi henkilö, niin sinulle voi sopia Frozen-viitta.
Linkki vie kaupalliselle sivustolle, missä mainostetaan mm. Frozen viittaa.

(On tämä peli kovaa - hengästyy oikein, vaikka en ole käynyt juoksemassakaan)

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ensinnäkin JOS.
Kun olet kuitenkin nuorempi henkilö, niin sinulle voi sopia Frozen-viitta.
Linkki vie kaupalliselle sivustolle, missä mainostetaan mm. Frozen viittaa.

(On tämä peli kovaa - hengästyy oikein, vaikka en ole käynyt juoksemassakaan)
Vaikka olen nuori, niin eipäs mennä liiallisuuksiin. Lisäksi tarjoamasi viitta on aivan liian pieni, vaikken mikään jättiläinen olekaan. Ei jatkoon.

npc

Jäsen
Playari-kierros torstaina - kansi 11

17.00 @Steril - @Via Dolorosa
17.30 Kauko Viisas - Huono pakki
18.00 Unkka - Virveliä kainaloon
18.15 heketsu88 - CuJo#31

No mennään nyt eka kierros hiukan hajautettuna. Sitten olisi hyvä saada tiivistettyä perus alkamisajat (tuossa olisi tuo 17.45-slotti vapaana), vaikka edelleen voidaan tarvittaessa säätää.

npc

Jäsen
vihje 1/4

Liitteet

• 12a.png
    12a.png
    15,5 KB · kertaa luettu: 58
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy