jokerimies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Jokereilla n. 9100/matsi, Hifkillä n.6300/matsi (hifkiläiset eivät oo jättäneet omiaan) ja Bluesilla n.4500/matsi.
Mitäs mieltä ootte näistä luvuista? Itse oon positiivisesti yllättynyt jokaisen joukkueen kohdalla. Jokerit näyttää löytäneen tasasuutta katsojamääriin, hifki-fanit eivät oo jättäneet omiaan, huima keskiarvo kun miettii minkälaista rämpimistä alkutalvi OLI, (ei enää) ja espoolaiset näyttää alkaneen löytävänsä tiensä Tapiolaan.
Vai onko noissa luvuis paljonki fuulaa? :D
Niin ja niistä vieraspelien katsojamääristä. Koskee koko liigaa.
Hifki(!!!) :eek: YKKÖSENÄ, about 5900/matsi.
Jokerit hyvänä kakkosena, about 5800/matsi. :cool:
Eli vaikka Jokerit on roikkunu koko ajan sarjan kärjessä, mutta IFK on joutunu takeltelemaan häntäpäässä, SILTI hifkiä on käyty kattomassa useammin. Mutta hienoa että stadilaisseurat vetää noin hyvin muualla porukkaa. :D
Mitäs mieltä ootte näistä luvuista? Itse oon positiivisesti yllättynyt jokaisen joukkueen kohdalla. Jokerit näyttää löytäneen tasasuutta katsojamääriin, hifki-fanit eivät oo jättäneet omiaan, huima keskiarvo kun miettii minkälaista rämpimistä alkutalvi OLI, (ei enää) ja espoolaiset näyttää alkaneen löytävänsä tiensä Tapiolaan.
Vai onko noissa luvuis paljonki fuulaa? :D
Niin ja niistä vieraspelien katsojamääristä. Koskee koko liigaa.
Hifki(!!!) :eek: YKKÖSENÄ, about 5900/matsi.
Jokerit hyvänä kakkosena, about 5800/matsi. :cool:
Eli vaikka Jokerit on roikkunu koko ajan sarjan kärjessä, mutta IFK on joutunu takeltelemaan häntäpäässä, SILTI hifkiä on käyty kattomassa useammin. Mutta hienoa että stadilaisseurat vetää noin hyvin muualla porukkaa. :D