Hyvää Wappua!

• 1 495
  • 8

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan vain siksi, että tämän palstan 99% oikeistolaiset saavat purkaa harmistustaan äärimmäisen pienelle vastarannan kiiskelle, kun kehtaa olla olemassa;)

Vappua kaikille. Kaivoin näitä unohduksiin haluttuja lauluja yhden esimerkin verran, eläkööt edes Vappuna perinteenä, joka kituu, mutta ei kuole. Ainakin itse tykkään ja kyllä..aika muuttuu, mutta eipä ole tämänkään laulun sanoma vanhentunut, eikä vanhene. Kyseessä Työttömän laulu.

Työttömän laulu - YouTube

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Miksi wappu nyt oikeistolaisia harmittaisi, suurelle osalle heistä se on kuitenkin ollut se vuoden suurin juhlapyhä.

"Yö kuin sielu neekerin on piiimiiiä...."

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hauskaa vappua kaikille!

Perinteiset vappulounaat klubilla, mieskuorolaulua jne ja sitten illalla rahvastellaan lätkän parissa!

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihan vain siksi, että tämän palstan 99% oikeistolaiset saavat purkaa harmistustaan äärimmäisen pienelle vastarannan kiiskelle, kun kehtaa olla olemassa;)
...

Hywää Wappua sinullekin, arvon Noitarumpu, ja tietysti kaikille muillekin - meille kaikille olkoon tilaa niin tällä palstalla kuin hieman yleisemminkin.

En tosin lue itseäni mitenkään oikeistolaiseksi, en todellakaan vasemmistolaiseksi enkä kyllä keskustalaiseksikaan, lähinnä humaaniksi teknokraatiksi, jonka arvomaailma on muotoutunut (pitkän) elämänkokemukseni myötä aika stabiiliksi. Tosin - kaukana ovat jo minulla esim. riehakkaat teekkari-vaput kaikkine hörhöilyineen, nykyisin vietämme Vappumme joko kahdestaan tai korkeintaan perhepiirissä.

Tällä hetkelläkin elän loppuelämäni ensimmäistä päivää, mutten kuin viimeistä - nautin luonnosta, toisen läheisyydestä ja kaikesta siitä, mitä tämä uusi asuinpaikkamme ja kotiseutu voi tarjota.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vappu on turhista turhin pyhä, mutta otan vapaapäivän silti vastaan. Duunarisuvun vesana ei mitkään hupaisat lakkipelleilyt ole koskaan kiinnostaneet, mutta taas äärimmäisen epäpoliittisen perheen perintönä mulle ei ehtinyt muodostumaan mitään vasemmistolaisvammaakaan. Eli lopulta kai aika hyvä osa! Kiihkoilu suuntaan kuin toiseenkin on turhaa.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mites muuten, joko sorron yöstä on noustu vai onko se suhteellinen asia kuten köyhyys?

Hyvää vappua vain kaikille! Itselle tämä on vuoden "paras" pyhä, kun duunareitahan tässä ollaan. Saa dokailla ilman jarrutteluja tai moraalista ylenkatsontaa, toisin kuin jouluna. En kuitenkaan koe olevani mikään stereotyyppinen kommari tai idunsyöjävassari, mutta selkeästi työväenluokkaa kuitenkin. Ja hyvä niin. Jos joku anarkomarko tulisi mulle myymään aatettaan sopivana krapula-aamuna, niin todennäköisesti vetäisin nyrkillä kuonoon.

Hmm, valkolakki kyllä tuli joskus suoritettua, mutta en saatana laita sitä ikinä päähäni enää. Jessus miten typerältä toi jengi näyttää se päässä ja etenkin, jos siinä on se vammanen tupsukin roikkumassa.

Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vappu on turhista turhin pyhä, mutta otan vapaapäivän silti vastaan. Duunarisuvun vesana ei mitkään hupaisat lakkipelleilyt ole koskaan kiinnostaneet, mutta taas äärimmäisen epäpoliittisen perheen perintönä mulle ei ehtinyt muodostumaan mitään vasemmistolaisvammaakaan. Eli lopulta kai aika hyvä osa! Kiihkoilu suuntaan kuin toiseenkin on turhaa.

Täytyy muuten todeta, että vappu on siitä kiva juhla, että se imo taipuu kivasti elämän eri vaiheisiin. Opiskellessa se voi olla kiva juhla sekoilla ja dokailla, valmistumisen jälkeen kiva juhla olla piknikillä ystävien ja pariskuntien kanssa ja sitte perheelliset ja kokonaiset suvutkin voivat kokoontua, vappu on myös lapsiystävällinen juhla!

Itse olen tässä kakkosvaiheessa tällä hetkellä, eli opinnot loppu, mutta kun lapsia ei vielä ole, niin tuttavapariskuntien kanssa viettää vielä monipuolista vappua, hyvää ruokaa jne..

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Joo. Alas riistäjäkapitalistit ja muuta kivaa...! Kohta lähdetään piknikille ja otetaan tukeva ränni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy