Hyvää ja ei niinkään pahaa?

  • 1 142
  • 1

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Mieleeni tuli, mitä hyvää tällä kaudella on ollut a) HIFK:ssa ja b) SM- liigassa?

Monien mieleen varmaan kohdassa a) on paljon hyvää, mutta taas kohdassa b) paljon huonoa.

Itse asia voi hieman sivuta ketjua - Topit / Flopit, joksikaan en tässä sitä hae. Kaikkien uudistusten alla, onko kokonaisuus yhä toimiva esimerkiksi IFK:n hallissa / peleissä. Muutamia kausia sitten, vaikkei menestyttä tullutkaan oli peleissä mielestäni parempi henki kuin nykyisin. Tietenkin itse pelisuoritusta on mukavampi katsoa nykyisin, sitä kuokkaan ottamista tulikin jo nähtyä. Ehkä olen vanhoollinen, mutta mielestänä esimerkiksi videotaulussa on paljon hyvää.. Ehkä vielä enemmän pahaa. Monen kaudenajan kun olit matkalla IFK:n peliin sai selkäkarvat nousemaan jo pelkkäajatus kiekon ja hyvän musiikin sekoituksesta. No, soihan musiikkia vieläkin ja hyvääkin. Ei vaan ehkä niin paljon, kun mitä aikaisemmin joka on tietenkin ihan ymmärrettävää. Ainainen viimekautinen "DPD" alkoikin jo ottaa päähän, onneksi tilalle on tullut jo useita muita. Tottakai videotaulu on osa- nykyaikaa mikä olikin jo ehkä välttämätön vanhaan halliin. Nykyaika tuo mukanaa muutoksia.

Sm- Liiga? mieleen tulee paljon, mutta innostus kirjoittaa ei kumminkaan niin suuri ole että jaksaisi kaikkia kirjoittaa. Liigassa on jo pitkään seilattu ompelukerhon / jääpallon ja ringeten rajamailla.. Oma lisä on saatu höystämällä nämä kaikki elementit jääkiekon nimen alle. Ehkei asiat kuitenkaan näin huonosti ole mitä annan tekstissä ymmärtää, mutta on muutos tässäkin ollut suuri ja sekin huonoonsuuntaan. Onko tunnelin päässä valoa, vai onko kehitys pysyvää huonompaan suuntaan? Tuomareiden vähennys ja monet muut asiat. Entä toisiko Liigaan piristettä esimerkiksi NHL:n pitkäkiekko?
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastaakos tämä sisällöltään suunnilleen tuota Topit ja Flopit-ketjua, joka onkin näköjään tuossa otsikkolistassa n. neljä cm alempana...?

Hyvää: Pärssisen Timo.

Ei niinkään pahaa: Pärssisen Timo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös