Mainos

Hygieniaa?

• 937
  • 11

Kuinka usein käyt suihkussa?

• Aamulla ja illalla

Ääniä: 11 11,7%
  • Aamulla

Ääniä: 26 27,7%
  • Illalla

Ääniä: 26 27,7%
  • Useammin

Ääniä: 3 3,2%
  • Joka toinen päivä

Ääniä: 23 24,5%
  • Harvemmin

Ääniä: 5 5,3%

• Äänestäjiä
    94

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kävin kahvipöytäkeskustelussa mielenkiintoisen keskustelun suihkussa käymisestä, tai pikemminkin käymättä jättämisestä.

Kaikki meistä varmasti käy suihkussa, mutta kuinka usein? Esim armeija aikoinani eräs tupa"kaverini" kävi vain kaksi kertaa viikossa suihkussa :( Ja taas tiedän tyyppejä jotka käyvät aamuin illoin ja joskus siinä välissäkin. Itsellä riittää keskim. kerran päivässä.

Aamulla vai illalla. Tästä on varmasti mielipiteitä...

The Rock

Jäsen
Joka aamu on ihan PAKKO päästä käymään suihkussa, muuten on sellainen likainen olo ja joka paikkaa kutittaa! ;)
Jos tulee hikoiltua päivän mittaan kunnolla niin käyn myös sen jälkeen pesulla.:cool:

Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Ruumis mätänee sen verran iloisesti yön aikana, että on _aivan_ pakko käydä peseytymässä. 2 kertaa päivässä, sillä jokapäiväinen lenkki & punaus on tehtävä iltapäivällä :) :).

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aamuinilloin. Aamulla työpäivää varten, illalla vaimoa varten. Ja jos hyvin käy, niin vielä kolmannen kerran ---- jälkeen... :p

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joka toinen päivä noin keskimäärin. Mun hiukset kuivais päästä jos mä pesisin ne useammin, mutta tietenkin jos mä olen liikuntaa harrastanut, tulee käytyä useamminkin suihkussa, eihän hiuksia tarvii joka kerta pestä...

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vähintään kerran päivässä pyrin. Ja aika vaihtelee aamusta päivään ja aina iltaan. Sitten suihkuun, kun on tarvis sitä varten. Eli jos on jotain menoa tai vastaavaa.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Seuraavaksi ilmeisesti joku saa päähänsä kysyä minä merkkistä kynsileikkuria käytät ja onko sillä sinulle tunnearvoa?

Soveltuvatko Topsin vanupuikot paremmin korvien kuin nenän kaivamiseen tai oletko päättänyt vaihtaa vessapaperimerkkiä?

Jos ei mitään täysijärkistä keskustelunaihetta tule mieleen, onko näitä älyttömyyksiä pakko avata? Tämän foorumin taso menee alaspäin kuin lehmän häntä!

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En.

Joskus jopa salmiakkia.
Eli vähintään kerran päivässä.

Soveltuvatko Topsin vanupuikot paremmin korvien kuin nenän kaivamiseen tai oletko päättänyt vaihtaa vessapaperimerkkiä?
Mieluummin korvien puhdistukseen, mutta sitäkään ei saa tehdä liian usein. Vessapaperina meillä on usein se Serlan kellertävä, se on sopivan hintaista ja kestää rajummankin pyyhkäisyn. Mitään siteitä siihen ei kuitenkaan ole, voisin pyyhkiä rööperini muunkin merkkisillä papereilla.
Ai joo. En huomannut tuota ensimmäistä. Leikkaan kynteni Fiskarsin käyrillä kynsisaksilla. Ne ovat hyvin käytännölliset ja niillä on hiukan tunnearvoakin...

karttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Oloneuvos

Jos ei mitään täysijärkistä keskustelunaihetta tule mieleen, onko näitä älyttömyyksiä pakko avata? Tämän foorumin taso menee alaspäin kuin lehmän häntä!

Onko täällä vapaan keskustelun puolella olemassa jokin täyijärkiysyysvaatimus näiden äänestysten ja keskustelujen suhteen? Olen ymmärtänyt että tämä osasto on varattu älyttömyyksille, jotta muut osastot pysyvät kuosissa.:confused:

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Aamulla ja Illalla sekä..

Jos on harrastuksia, parhaina päivinä 4 kertaa, yleensä 3kertaa päivässä, aamulla herästessä freshinä kouluun päivällä yksi tai kaksi harrastusta joiden jälkeen suihkuun ja illalla :)=

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy