Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 547 734
  • 2 945
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Heikkilä tässä juuri twitterissä rinnasti koronatestit Auschwitzin julmuuksiin.
Tulipa mieleeni tilanne, jossa leipäpalan varastamisesta kiinni jäänyt Antti Heikkilä on ripustettu käsistään tolppaan roikkumaan, kädet selän taakse sidottuina. Parin tunnin kuluttua vartija saapuu tiedustelemaan Heikkilältä, josko tämä haluaisi jo päättää muutoin iltaan saakka kestävän roikkumisrangaistuksensa. Mengele vaatii kiireesti lisää porukkaa koronatesteihin, ja jos vaan vangille sopii, niin ei tarvihe tulla testin jälkeen enää takaisin tolpalle. Saisi lihalientäkin, leiri tarjoaa testissä kävijöille. On reilusti, saa santsata.

Heikkilä pöyristyy. Vittu noita saksalaisia. Kaikessa rauhassa suoritan reilussa hengessä tuomittua rangaistusta olkanivelet paskana, niin eiköpä kohta olla maanittelemassa vanupuikolla kidutettavaksi. Olisi tämä pitänyt arvata, nyt sitten alkoi natsimeininki. Ja pelkkä koululääketieteen juoksupoika koko Mengelen pelle. Minähän en tolpalta lähde minnekään, en vaikka uhkaisitte skepsisläisten parakkiin laittamisella. Niin että työnnä vartija se tikku vaikka perseeseesi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihanko oikeasti et näe eroa siinä, että kutsutaan äärivasemmistolaiseksi tai talebaniksi? Etkö ihan oikeasti näe, että miksi perusteeton talebaniksi kutsuminen ei varsinkaan tällä hetkellä ole kovin asiallista?
Mä luulen että talibanit kutsuvat itseään talibaneiksi ilman mitään ongelmaa, olenko väärässä?

Itse toivon, että modet kiinnittävät jatkossa enemmän huomiota törkeimpiin tapauksiin, joista theZ otti yhden esimerkin yllä. Sen sijaan itkut Marinista & äärivasemmistolaisuudesta huvittavat, koska Marin on oikeisto-vasemmisto akselilla lähes ääripäässä vasemmalla.

Esim. wikipediassa mainiosti kerrotaan, että

Äärivasemmisto ei ole yhtenäinen liike tai ideologia vaan se on osa poliittista kirjoa. Käsitteellä on eri historiallisissa konteksteissa tarkoitettu hyvinkin erilaisia ryhmiä, jotka on voitu jonkin erityispiirteensä perusteella erottaa muusta, maltillisemmasta, vasemmistosta. Äärivasemmiston vastakäsite on äärioikeisto.

Ei äärivasemmistolla tietenkään terminä tarkoiteta että joku sijoittuu nelikentässä vasemmalle, tai jos käsitettäisiin niin kokoomus olisi äärioikeistolainen puolue.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei äärivasemmistolla tietenkään terminä tarkoiteta että joku sijoittuu nelikentässä vasemmalle, tai jos käsitettäisiin niin kokoomus olisi äärioikeistolainen puolue.

Ei tarkoiteta, ja siksi kerroin mitä itse tarkoitin (nelikenttä). Marinista on käytetty sanaa "äärivasemmistolainen" suomalaisessa valtamediassa mm. Kauppalehdessä. Hänen politiikkaansa on luonnehdittu "'äärivasemmistolaiseksi" mm. Lepomäen toimesta HS:ssa.

Käytän Marinista poliittisena reoriikkana jatkossakin "äärivasemmistolainen" samassa kontekstissa kuin muutaman kerran tähänkin asti. Jos Marin lisää veroja ja vaikeuttaa muutenkin ongelmallisia investointeja (näin saattaisi käydä telkkariuutisten/a-studion mukaan), hänen politiikkansa on minusta muiden tähän astisten linjausten kanssa jopa "äärivasemmistolaista".
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Miettikää sitä kurimusta kun muutama miljoona juutalaista on retuutettu täyteen ahdetuissa junissa muutaman päivän. Perillä aseistetut vartijat kiskovat ulos, työntävät pumpulipuikon nenänieluun ja toivottavat "oikein mukavaa päivän jatkoa, testitulos tulee noin vuorokauden kuluessa". On se saatana ollu hommaa se.
Kaltoinkohtelun olisi voinut välttää ottamalla reilun annoksen koirien matolääkettä. Pääsi vain loppumaan melkein kaikista apteekeista.
 

Tuamas

Jäsen
Eivät ole rokotehöpönassujen argumentit juuri muuttuneet vajaassa sadassa vuodessa.

Ohessa vuodelta 1929 isorokkorokotuksia vastustanut sen ajan olliposti.
 

Liitteet

  • 98499EA9-011B-4FBD-A2E8-E44E4D904982.jpeg
    98499EA9-011B-4FBD-A2E8-E44E4D904982.jpeg
    195,7 KB · kertaa luettu: 403

444

Jäsen
Aina toisinaan FB-fiidiini ilmestyy jonkin algoritmin aivopierun perusteella melkoista psykoosisekamelskaa. Useimmiten tuottajana sellainen taho kuin ”Suomalainen Putkimies Oy”. En tiedä, onko tuo ihan oikea firma tai minkälaisesta performanssista on kyse, mutta kirjoittajan toivoisin palaavan länsimaisen lääketieteen hoidettavaksi mahdollisimman pian. Sen verran sakeaa settiä tuuttaa eetteriin.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tapio Puolimatka, tuo proffan nimikettäkin liannut uskonnollisen äärilaidan edustaja on saanut porttikiellon Seurakuntalainen lehteen. Rokotuksista suollettu perätön huttu oli tällä kertaa liikaa Seurakuntalainen kertoo, miksi Tapio Puolimatkan blogi poistettiin - Seurakuntalainen

Aivan vitun oikein. Isäni, hurskas mies (mainittakoon, etten nyt itsekään ihan ateisti ole), linkkasi Puolimatkan lasten koronarokottamista kyseenalaistaneen blogitekstin tuoreeltaan minulle. Ajoitus osui varsin nappiin, olin kyseisenä päivänä sen verran provosoitunut siitä, kun 15-vuotiaalta tyttäreltäni oli koronarokotustilanteessa pyydetty perustelu sille, miksi hän haluaa rokotteen ottaa. Annoin isälleni aiheesta täyslaidallisen.

Myöhemmin rauhoituttuani luin kuitenkin Puolimatkan tekstin. Ihan suht kiihkotta se oli kirjoitettu, mutta nyt voimme todeta, että mitä ilmeisimmin vahva agenda oli hänelläkin taustalla. Lieneekö kasa ruplia perstaskussa vai mikä on syynä.

Täytyykin jutella isän kanssa ja kysyä, vieläkö hän lukee Tapsan oksennuksia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Rokotevastaisuutta tuntuu esiintyvän keskivertoa enemmän näissä pipipää-sarjan jeesuslaisissa. Tunnen tai oikeastaan tiedän jonkun verran tätä porukkaa, jossa moni muukin salaliittovouhottaminen on kohtalaisen tavanomaista elämänmenoa. Ehkä tuossa on joidenkin kohdalla jotakin sinänsä vilpittömästä kiihkouskonnollisudesta kumpuavaa herkkäuskoisuutta, jossa määrättyjen auktoriteettien näkemykset hyväksytään lähes kritiikittömästi. Ja vastaavasti ns. maailmallisten tahojen kuten ei-uskovaisten tieteentekijöiden puheenvuoroja epäillään. Tätähän se on usein huru-uskovaisten ”lähdekritiikki”.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuomas Malinen on sekaisin.

Kovasti oli luottoa Alaskassa tehtyyn mallinnukseen ja raporttiin, vaikka sanoi ettei ole lukenut lainkaan raporttia. No, minä olen ja sehän oli huvittava tekele, joka seulasi jo itsessään tieteellisen lähestymistavan ja metodin.

Outoa on, että Malisen koulutuksella tuollaiseen roskaan rakastutaan. Ei taida vahinko olla, tosin.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS

En tunne enkä pidä minään, varsinkaan tuon videon jälkeen.

Suhtnormaalin uusin podcastin jakso käsitteli muuten rokotekriittisyyttä. En normisti näitä podeja jaksa suositella mut toi oli ihan pätevä.

linkki vielä:
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Virtsaterapia

Mitä helvettiä nyt taas, hyvin pikainen googletus kertoo että aihe on ollut pinnalla erityisesti pari kolme vuotta sitten.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Virtsaterapia

Mitä helvettiä nyt taas, hyvin pikainen googletus kertoo että aihe on ollut pinnalla erityisesti pari kolme vuotta sitten.

Tää on tätä samaa kun lääkärit joutuvat sanomaan julkisesti, että älkää tehkö ulosteensiirtoja kotona.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kovasti oli luottoa Alaskassa tehtyyn mallinnukseen ja raporttiin, vaikka sanoi ettei ole lukenut lainkaan raporttia.

Minuakin hieman huvitti, että mielipiteet ovat aika vahvanoloisia, vaikka toistuvia argumentteja ovatkin "en ole lukenut kokonaan" ja "en minä tiedä".
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minuakin hieman huvitti, että mielipiteet ovat aika vahvanoloisia, vaikka toistuvia argumentteja ovatkin "en ole lukenut kokonaan" ja "en minä tiedä".
Joo, oli sillä tavalla mielenkiintoisia Malisen jutut tuossa, että hän ei ollut lainkaan perehtynyt itse asiaan eli WTC7 mallintamiseen ja raporttiin. Mielipiteet olivat todella vahvoja, ja siinä ei mitään, jos on faktat takana. Mutta kun Malinen kertoi heränneensä yhtenä aamuna ja yhtäkkiä tajunneen, että nyt on suuri valhe kyseessä, mitään faktaa hänellä ei ollut.

Sellaista piti tulla alaskalaisten mallinnuksessa ja tutkimuksessa. Ei tullut ja lyhyt yhteenvetoni epätieteellisestä puuhastelustaan tässä Jatkojan ao. ketjun yhdessä viestissä. Itse raportti noudatti samaa linjaa ja mikäs ei ollut noudattaessa, kun salaliittoon uskovien rahoittamaa tutkimusta sai tehdä vain salaliittoon uskovien ennalta näkemän johtopäätöksen puitteissa.

Malisen piikit NIST:n (National Institute of Standards and Technology) suuntaan olivat siitä mielenkiintoisia, että Malinen näki NIST:n mallintamisen ja raportin virheellisen lopputuloksen, vaikka NIST itse totesi ettei se pysty todentamaan millään kaikkea, mitä WTC7 osalta (jota alaskalaiset "tutkivat") tapahtui.

Se tästä, vain kommenttina Malisen videoon, joka oli kaikin puolin sisällöllisesti heikko.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sairaustuessasi luonnollisesti kieltäydyt keinotekoisista lääkkeistä ja hoidoista, kohtaat mitä luonto tarjoaa, luonnollisesti. Säästät myös meiltä keinotekoisiin keinoihin satsaavilta melkoisen summan rahaa, luonnollisesti.
Tulee jotenkin kummasti koronarokotusketjusta lainattua aika usein näköjään viestejä tähän ketjuun. Mutta tästä tuli jälleen kerran mieleeni jo moneen kertaan palstallakin mainitsemani tapaus olisikohan jostain vuoden 2015 paikkeilta. Eli "toisenlaiset äidit" tms hömppäsarjassa oli jakso missä äärimmäisen luonnonmukainen pariskunta oli mieltä että heidän taimensa ei missään tapauksessa saa altistua elämänsä ensivaiheissa länsimaiselle myrkytyslääketieteelle. Synnytystä varten sitten kotimökkiin joku kylpyamme (ilmeisesti tarkoitusta varten suunniteltu) koska veteen synnyttäminen on ilmeisesti ihmiselle luonnollisin metodi, paikalle oli sentään (mahdollisesti tuotantoyhtiön vaatimuksesta koska niillä oletettavasti on vastuu jos idiootit syyllistyvät osana ohjelmantekoa kuolemantuottamukseen) kätilö vaikka ilmeisesti alkujaan iskän piti olla luonnollinen vastaanottaja lapselleen. Siinä sessio alkaa että iskä polttelee aromaattisia kynttilöitä ja hymisee rauhoittavasti, samalla mammaa hieroen. Jostain syystä penska ei tajua että kun on luonnollinen suoritus niin pitäisi vaan plopsahtaa pihalle ja ryömiä suoraan äipän syliin onnellisena tuhisemaan ja tämä yhteistyökyvyttömyys selvästi hämmentää ja häiritsee vanhempia. Vannassa pari tuntia tuskissa päkistettyään alkaa äipällä karsiutua jo selvänlaisesti usko luonnollisuuden ihanuuteen ja länsimaisen myrkytystieteen pahuuteen, näin ainakin tulkitsin siitä kun iskän kauhuksi ja järkytykseksi karjuu kätilölle että "SITÄ SAATANAN EPIDURAALIA TÄNNE!!!"

Sinänsä hauska ja opettavainen tarina, tosin sittemmin pariskunnan (muistan ainakin että saman) uutisoitiin syyllistyneen lapsen (ilmeisesti ei tämä ohjelmassa päkistetty) kuolemantuottamukseen, johtuen elintärkeän lääkityksen kieltämisestä. Helppoa olla luonnonmukainen ja myrkytyslääketieteenvaistainen siis etenkin tapauksissa joissa tekee päätökset puolustuskyvyttömän kanssahenkilön puolesta, ei siinä synnytyksessäkään iskä tajunnut lainkaan miten voi äippä pettää koko yhteisen elämänohjeen kun olisi vaan pullauttanut penskan pihalle ja osoittanut tv:n välityksellä koko katsojakunnalle miten paljon parempaa ja helpompaa on luomuna.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Näissä päästään myös aikamoisiin huijausketjuihin. Luin juuri "hyvinvointivalmentajasta" nimeltä Laura Hotti kokemuskommentteja ja koko aloitus osoittautui loppujen lopuksi järjettömäksi.

Kokemukset kertoi täydestä huijauksesta. Oli luvattu ruokavalio- ja liikuntaohjeita, mutta tarkennuksia kun pyysi, ei valmentajaan saanutkaan yhteyttä. Rahoja ei ole kaikki saanut takaisin ja muuta mukavaa. Hieman Maria Nordinin tyyliin on myös poistellut huonoja palautteita. Nämähän osaa markkinoida itseään somessa, mutta tältäkin oli ilmeisesti unohtunut sellainen pikkujuttu, että suljetussa ryhmässä on hakutoiminto, jolla löytyy aiemmat julkaisut. Hotin jonkinlainen apukäsi oli käynyt kyselemässä tyhmiä jo aiemmin ja ketjusta oli otettu kuvakaappauksia talteen.

Hillitsin itseni, enkä alkanut jankkaavaan sävyyni hokea tuonne, että älkää (varsinkaan naiset) menkö tällaiseen kusetukseen. Puolustelijoita ja tuohon uskovia oli ja päässäni alkoi jyllätä lähinnä kysymys ”miksi?”.

Tässä kotisivut: Laura | Freedom & Wealth Coach | Laura Hotti
 
Viimeksi muokattu:

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Synnytystä varten sitten kotimökkiin joku kylpyamme (ilmeisesti tarkoitusta varten suunniteltu) koska veteen synnyttäminen on ilmeisesti ihmiselle luonnollisin metodi
Kyläillessäni eräällä tuttavapariskunnalla ihmettelin puusta valmistettua kylpyammetta joka sijaitsi samassa tilassa nykyaikaisen "jakuzin" kanssa. Kysäisin sitten kyseisen kapistuksen käyttötarkoitusta. Rouva ilmoitti että seuraava mukula (3/4) syntyy kotona "luonnonmukaisesti".


Jumalauta että olin puulla päähän lyöty. Vanhemmat on molemmat akateemisesti koulutettuja. Onneksi aiemmalla työurallani olin joutunut kehittämään kyvyn pitämään pokkani tilanteessa kuin tilanteessa.

Luojan kiitos järki palasi ajoissa päähän ja perheen ensimmäinen poikalapsi syntyi turvallisesti asiaankuuluvassa laitoksessa. Eikä ole paljuakaan enää näkynyt. Huh.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Juuri toisessa ketjussa kehuin, kuinka osaan kontrolloida Faceeni ilmestyvät mainokset. No eikös sinne sitten ilmestynyt itse Maria Nordin ja joku meditaatiohetki. Olin utelias ja katsoin, mihin linkki vie. Ilmainen osallistuminen vaatii, että syöttää sähköpostin kenttään. Voin vain kuvitella, mitä höttöä sähköposteihin alkaa ilmestyä. Varsinkin, kun näihin uskoo vähän höppänämpi osasto.

 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Juuri toisessa ketjussa kehuin, kuinka osaan kontrolloida Faceeni ilmestyvät mainokset. No eikös sinne sitten ilmestynyt itse Maria Nordin ja joku meditaatiohetki. Olin utelias ja katsoin, mihin linkki vie. Ilmainen osallistuminen vaatii, että syöttää sähköpostin kenttään. Voin vain kuvitella, mitä höttöä sähköposteihin alkaa ilmestyä. Varsinkin, kun näihin uskoo vähän höppänämpi osasto.

"Seuraava harjoitus on maanantaina 23.9.2021 klo 21-21.30."
Hyvin nä vetää.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös