Hurrikaanisydänhaaste jokaiselle JYP-henkiselle!

  • 33 919
  • 264

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Risto Kurkinen, JP Hytönen, Antti Virtanen.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Kaikkien Aikojen JYP- tähtikentällisen hyökkääjät ovat nyt valittu.
Kannattajien äänestämät pelurit ovat
Jarkko Immonen, Eric Perrin ja Miika Lahti.

Rambo on kyllä yllätys tuossa 3 sentterin joukossa.
Olisin kyllä itse odottanut Kurkisen olevan tuossa triossa mukana.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mun mielestä kaikista mielenkiintoisinta tuossa äänestyksessä oli Virpiön kommentit jokaisesta pelaajasta. Pisteet hänelle, joka idean keksi.

Pitäisi melkein vielä bonuksena nimittää Virppa huoltamaan tuota tähdistökenttää.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rambo on kyllä yllätys tuossa 3 sentterin joukossa.
Olisin kyllä itse odottanut Kurkisen olevan tuossa triossa mukana.
Olin kyllä melko satavarma, että Kurkinen on tuolla. Toisaalta Ramin näkeminen laittoi hymyn huulille. Onko muuten muille JYPin pelaajille tehty chänttejä?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olin kyllä melko satavarma, että Kurkinen on tuolla. Toisaalta Ramin näkeminen laittoi hymyn huulille. Onko muuten muille JYPin pelaajille tehty chänttejä?
On, entisistä pelaajista joille chantit olleet käytössä Lahden lisäksi, Boyce, Pihlman, Yonkman, Pulli, Hubacek, Viitanen ja T.Nättinen. Nykyistä pelaajista ainakin Ruusulle ja Rooballe on chantit (Rooballe taitaa peräti kaksi erilaista)
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Olisiko JYPin nykykannattajat vain niin nuoria, etteivät muista tai tiedä
Risen otteluista mitään?
Tämä varmasti ja sekin, että vanhempi sukupolvi tuskin ottaa osaa näihin äänestyksiin saatika on somessa. Toki siis kaikkia ikäryhmiä löytyy somesta, mutta varmaan suurin osa on alle 40v, ehkä alle 30v.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin kyllä melko satavarma, että Kurkinen on tuolla. Toisaalta Ramin näkeminen laittoi hymyn huulille. Onko muuten muille JYPin pelaajille tehty chänttejä?

Niin minäkin oletin. Minun hyökkääjien listalta Rise kyllä löytyi.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Täytyy kyllä myöntää, että itse en pystynyt hyökkääjiä äänestämään. Niin monta hyvää vaihtoehtoa ja legendoja ei voinut sivuuttaa kunnioituksesta eikä äänestää kun ei ole nähnyt heitä jäällä. Maalivahdeissa itsellä oli selkeä suosikki #72, mutta ei tuo huonommalle tainnut mennä tuo valinta..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin minäkin oletin. Minun hyökkääjien listalta Rise kyllä löytyi.
Itse olen juuri sitä ikäluokkaa, että vaikka ehdin Risen kentällä näkemään, niin en tajunnut lätkästä tai mistään muustakaan silloin juuri mitään, joten muistikuvat ovat lopulta olemattomia, vaikka Kurkisen saavutuksista hyvin tietoinen olenkin. Mielellään sitä kuitenkin äänestää omien muistikuvien perusteella, eikä sen perusteella mitä on muilta kuullut, joten Rise ei omissa listoissa ihan kärkipaikoille tämän vuoksi pääse. Sama varmasti pätee monien muidenkin äänestäjien kohdalla, sekä monissa tapauksissa Riseä ei ole kentällä nähty ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itse en ole koskaan ollut JPn isoin "fanipoika" etc, mutta silti kyseessä on mielestäni seuran kapteenin kapteeni ja pelaaja jonka pitäisi olla se seuran kaikkien aikojen hyökkääjä.

Äänestys kuitenkin sanoo toisin ja ilmeisesti monella muullakin on samanlainen tuntuma kuin itsellä, jotenkin JP kaikesta huolimatta ei ole se ensimmäinen jota äänestää vaikka saavutukset/meriitit yms ovat ehkäpä ne kovimmat.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen juuri sitä ikäluokkaa, että vaikka ehdin Risen kentällä näkemään, niin en tajunnut lätkästä tai mistään muustakaan silloin juuri mitään, joten muistikuvat ovat lopulta olemattomia, vaikka Kurkisen saavutuksista hyvin tietoinen olenkin. Mielellään sitä kuitenkin äänestää omien muistikuvien perusteella, eikä sen perusteella mitä on muilta kuullut, joten Rise ei omissa listoissa ihan kärkipaikoille tämän vuoksi pääse. Sama varmasti pätee monien muidenkin äänestäjien kohdalla, sekä monissa tapauksissa Riseä ei ole kentällä nähty ollenkaan.
Mulle henkilökohtaisesti JYPin historian suurin hetki oli SM-Liigaan nousu. En muista tarkemmin pelejä ja lopputuloksia (vielä kymmenen korvilla tuolloin), mutta se fiilis hallilla oli aivan älytön, oikeastaan koko tuon kauden ajan. Tai niin sen muistan. Mestaruudet ovat olleet tietenkin upeita ja unohtumattomia, mutta molemmat on katsottu telkkarista, eikä ihan sitä samaa tunnelatausta ole ollut mukana. Tuolla nousukaudella Rise veti 44 peliin tehot 45+26=71, joten ei varmaan mikään ihme, että itselle on jäänyt muistikuva "The JYP pelaajasta". Olisihan sinne voinut edes yhden laitahyökkääjän ottaa mukaan....
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Northern Wind

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahva valinta monista hyvistä.

Jokaisen urheilubrandin arvokkainta omaisuutta ovat yhteiset muistot. Hienoa että JYP jaksoi kaiken keskellä vaalia näitä muistoja digitaalisesti äänestyksen kautta.

Äänestys osoitti organisaation innovaatiokykyä tiukassakin paikassa. Minulle äänestys toi paljon iloa lueskellessani pelaajaprofiileja usealta vuosikymmeneltä ja äänestäessä suosikkejani.

Äänestys oli ensimmäinen teko jolla JYP on lunastanut taannoista lupaustaan some/digijohtajuudesta.

Koronaa tai ei, tällaiset innovaatiot ovat tulleet jäädäkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös