Hurrikaanikanava

  • 2 024
  • 8

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Itse sain juuri DNA:n liittymän, ja kyselisinkin että mistä tämän ilmaispalvelun (?) saa käyttöön? Nykyisiltä JYPin sivuilta en ainakaan löytäny mitään infoa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Nostanpas ylös, josko joku nyt osaisi auttaa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Heti ensimmäiseksi kysyisin että onko sinulle ns. "puhdas" DNA-liittymä vai oletko vaihtanut vanhan liittymän DNA:ksi ja säilyttänyt samalla vanhan numerosi? Itse tein juuri tuon jälkimmäisen ja avasin hurrikaanikanavan, mutta eipä toimi.

Yritin kyllä etsiä tietoa, mutta en löytänyt joten varmin keino taitaa olla käveleminen DNA+ Ascomp liikkeeseen ja kysyä myyjältä. Heidän luulisi tietävän.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Yksi numero vaihtui varsinaisesta numero-osasta. En sitten oikein tiedä mitä tarkoitit tuolla "puhtaalla".
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Derby Country + muut: HIFK:n Peto-kanavan ohjeita muunnellen (koska DNA:n sivuilta ohjeita ei löydy):

Lähetä tekstiviesti HURRIKAANI numeroon 173630
Paluuviesti pitäisi tulla muutaman sekunnin sisällä, jossa tilauksen onnistuminen vahvistetaan. Itse tilasin juuri äsken Hurrikaanikanavan edellä kuvatulla tavalla, ja ainakin vahvistusviesti tuli perille. Joten kai palvelu on avattu...DNA-liittymän omistajille palvelu on muuten ilmainen.

Ovat DNA:n jannut tainneet unohtaa linkittää lätkäkanavien avausohjesivun Etusivun isoon mainokseensa...pitäisi kai laittaa infoa sinne päin että tietäisivät korjata puutteet. Tai sitten selain tai minä on missannut jotain oleellista...

EDIT: Eivät DNA:n jannut mitään ole mokanneet, vaan Bowsvillen sankarit eivät ole saaneet mobiilisivujaan valmiiiksi! Kolmenkertainen eläköön!

Oman liittymän "etusivulle" pääsee osoitteesta www.dnafinland.fi ja oikeassa ylänurkassa on teksti "Oma dna GSM" jota klikkaamalla pääsee sisäänkirjauumalla näkemään tietoa omasta liittymästään. Varmaan tiesitkin jo, mutta ihan varmuuden vuoksi. Mutta toivottavasti näillä ohjeilla palvelu aukeaa...

Vinkkiä täältä: HIFK:n Peto-kanava
http://www.dnafinland.fi/hifk/petokanava.html
 
Viimeksi muokattu:

#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liiga: JYP, TPS
NHL: Dallas Stars
Mua kiinnostaisi myös tuo hurrikaanikanava. Mikä oli tekstin sisältö ja mihin numeroon se lähetetään, että saa tuon hurrikaanikanavan toimimaan ?

Kiitos vastauksesta !

Edit. Ups, pitäisi kai lukea nämä viestit vähän tarkemmin. Kiitos Huerzo kanava on taas auki !
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Derby Country
En sitten oikein tiedä mitä tarkoitit tuolla "puhtaalla".

Tarkoitin sitä "puhtaalla" että liittymä on avattu suoraan DNA-liittymäksi eikä esimerkiksi Soneran liittymää ole muutettu DNA:ksi jolloin alkuperäinen puhelinnumero säilyy, mutta liittymä vaihtuu.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Nostetaan vanhaa ketjua, sillä olen jo pitkään miettinyt miksi JYPillä ei ole omaa Bättre Folk sovellusta, jossa olisi lisää sisältöä liittyen JYPiin ja sopimukset tulisi tietoon muita aiemmin, nimenä voisi juuri olla vaikka Hurrikaanikanava (nykyinen JYP sovellus ei tätä vastaa)

Voitaisiin toteuttaa samoin kuin IFKn vastaava eli kausikorttilaisille ilmainen, mutta muuten maksullinen. Luultavasti jokunen JYP kannattaja tuon hommaisi jolla kausikorttia ei ole.

Vähän tuntuu, että JYP ei mieti saati hyödynnä kaikkia markkinointi ja rahanteko mahdollisuuksia yleisesti. Parempaan suuntaan tässäkin menty, mutta kovin vanhanaikaiselta JYPin toiminta tuntuu monesti.

Alle vielä linkki siitä mikä IFKn bättre folk on
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös