Tekstissä kuusi virkettä ja kahdeksan lausetta. Kolmessa ei verbiä. Vaikea lukea. Olla-verbi yllättävän tärkeä.
Tekstin kirjoittaja maahanmuuttajataustainen tai rippikoulua käymätön kesäharjoittelija?
Ei taida Hesarinkaan palkkalistoille kuulua oikolukijaa.
En sitten taas tiedä että tekeekö tällaiset mitättömät kirjoitusvirheet toimittajasta huonon, näistä kirjoitusvirheiden etsijöistä varmaan jokainen on omassa työssään täysin virheetön...
Yllättäen paskalehti repäisee jälleen Leijonien jatko-ohjelmasta:Huomionarvoista on, että valtaosa näistä käsittämättömstä siansaksa-artikkeleista on Iltalehden sivuilta. Kyseisen julkaisun EVO-aste on melko korkea, ollakseen maamme luetuin(?) verkkolehti.
Nyt eivät HS:n toimittajat olleet vahdissa lainkaan. www.hs.fi ei kerro sanallakaan Montrealin pudottaneen Pensin jatkosta.
Suomalaiset, missä pelaa?
Njoo, silti.
Onelineri mutta kakunkin uhalla: Tuo oli jo lievästi ylimielistä tekstiä.Senhän takia sitä ei uutisoidakaan kun se ei kiinnosta Pertti peruspenkkiurheilijaa. Sitä, joka ajaa Corollalla, käy tuulipuku päällä hintatietoisena Euromarketissa ja tekee samalla kestoloton. Saattaa poiketa jopa Alkossa hakemassa saksalaista tai unkarilaista valkoviiniä marketista ostamansa Koffilavan seuraksi. Kuulemma ruuan kanssa pitää nykyään juoda valkoviiniä. Luki Ilta-Sanomissa.
Olisihan siinä ihan kivat vuositulot, jos tekisi vaikkapa 2000 € voittoa päivässä:
261 * 2000 € = 52 200 €
Eikä tarttis edes viikonloppuja olla töissä. Mistä voisi tilata vähän suhteellisuudentajua tälle toimittajalle?
Mistä voisi tilata vähän suhteellisuudentajua tälle toimittajalle?
Joko tässäkin ketjussa useammin huomioitu Pekka Jalonen tai minä olen ymmärtänyt väärin. Tallon on Rinteen hankkinut ja sattunut hankinta osoittautumaan onnistuneeksi, vitsailee siihen malliin että hänkin on onnistunut joskus. Every dog has it's day.
Arvioikaa itse arvon palstalaiset: Rikkinäinen kello, Pekka vai Tallon
L: Iltalehden juttuun.
Eipä siinä paljon arvioimista ole:Arvioikaa itse arvon palstalaiset: Rikkinäinen kello, Pekka vai Tallon
Joko tässäkin ketjussa useammin huomioitu Pekka Jalonen tai minä olen ymmärtänyt väärin. Tallon on Rinteen hankkinut ja sattunut hankinta osoittautumaan onnistuneeksi, vitsailee siihen malliin että hänkin on onnistunut joskus. Every dog has it's day.
Pekka Jalosen kompetenssi jääkiekkotoimittajana on todettu jo niin monta kertaa täysin riittämättömäksi joten ei liene yhtään ihme että Jalonen tuollaisen aivopierun julkaisee. Kaikki vähänkään englantia osaavat tajuavat tuosta alkuperäisestä jutusta että Tallon naureskelee itselleen, ei Niemelle.
Pekka Jalonen, Iltalehden Petri Seppä.
Nythän Pekka on viimeinkin tajunnut asian todellisen laidan, ja korjannut juttuaan. 12 tuntia tuonkin asiaan tajuamiseen meni. Toivottavasti musta tulee isona yhtä asiantunteva ammattilainen kuin Pekasta. Hieno mies.Joko tässäkin ketjussa useammin huomioitu Pekka Jalonen tai minä olen ymmärtänyt väärin. Tallon on Rinteen hankkinut ja sattunut hankinta osoittautumaan onnistuneeksi, vitsailee siihen malliin että hänkin on onnistunut joskus. Every dog has it's day.