Huonoin koskaan Ässäpaitaa kantanut pelaaja

• 6 608
  • 89

Kuka on kautta aikojen huonoin Ässien edustusjoukkueen pelaaja

• Äänestäjiä
    118

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Asiasta keskustellaan taas ihan väärissä ketjuissa, joten ratkaistaanpä tämä nyt lopullisesti. Kuka on huonoin?

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Gruulin ja Tillasen taisto on tämä.

Pitää ottaa huomioon ennakko-odotukset. Nollan Liigapelin Tillaselta ei voinut paljoa odottaa (ei kyllä saatukaan) kun taas DG oli mättänyt rapakon takana kovia tehoja ja oli täysiverinen (mutta ylipainoinen) ammattilainen.

Ässissä on pelannut paljon hyviä ja huonoja kiekkoilijoita. Molemmissa kategorioissa on vaikeaa nimetä se absoluuttinen ykkönen

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Korjaan aikaisempaa lausuntoani että tämän kuuluisi olla jaettu palkinto Söderströmille ja Ribbenstrandille.

Tämä kuuluisi mennä täysin Ribbenstrandille, jokaikinen kerta. Äärettömän huono jääkiekkoilija. Vaihtoehdoista Danny Gruu, isoimpia pettymyksiä pitkään aikaan.

Tuamas

Jäsen
Weinrich, Moisio ja Reunanen ovat varmaan kiekkoilijoina ne heikoimmat Patapaitaa kantaneet janarit.

Groulx sitten menee sinne kärjen tietämiin, ellei jopa kirkkaimpaan kärkeen siinä millä tasolla suoritti Padassa. Kaveri oli aivan täydellisen keskenkuntoinen, eka matsi Lukkoa vastaan oli melko legendaarinen viivassa sekoiluineen, piti tulla kiekkotaitava huippuvahvistus, saatiin ylipainoinen hasbeen.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit, Musan Salami
Tässähän se. Hidas, pehmeä ja kankea kasa vitun paskaa, varmaan vielä maksoikin ihan helvetisti.

Pelkästään harkkapeleissä edustanut, jo mainittu Vasara Reunanen toki myös aivan surkuhupaisan jäätävä.

Ulkomaalaisista kunniamaininnan saavat mm. Preston Callander, Alexander Naurov, Blake Robson, Adam Miller ja Alexander Ribbenstrand.

Sitten on näitä, jotka on joskus jossain ollut hyviä, tai edes kelvollisia mutta meillä aivan perseestä, kuten vaikka Paul Healey tai Harri Laurila. Daddy Coolista nyt puhumattakaan.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En ihmettele äänestyksen tilannetta, koska absoluuttisen huonouden ainoa mittari on onnistuminen suhteessa odotuksiin. Ja koko liigan historiasta on lähes mahdoton löytää pelaajaa, joka olisi sillä mittarilla epäonnistunut pahemmin kuin Däni Gruu.. minä olin seisomakatsomossa silloin kun Danny-boy pelasi ensimmäisen ottelunsa, ja sitä näkyä ei saa pois verkkokalvoilta, vaikka repisi silmät päästä

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Olen lisännyt noita vaihtoehtoja tuonne sitä mukaa kuin nimiä on tässä ehdotettu. Reunasen hylkäsin tuon liigapelittömyyden vuoksi.

Edit: Muokattu myös äänestystä, omaa vastausta on nyt mahdollista muokata

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers, Stars
Miten tää voi olla joku muu kuin Moisio? Moision ainoa rooli oli taklata, mutta oli niin saatanan hidas ettei ehtinyt sitäkään.

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
En ihmettele äänestyksen tilannetta, koska absoluuttisen huonouden ainoa mittari on onnistuminen suhteessa odotuksiin. Ja koko liigan historiasta on lähes mahdoton löytää pelaajaa, joka olisi sillä mittarilla epäonnistunut pahemmin kuin Däni Gruu.. minä olin seisomakatsomossa silloin kun Danny-boy pelasi ensimmäisen ottelunsa, ja sitä näkyä ei saa pois verkkokalvoilta, vaikka repisi silmät päästä
Eikös Danny pelannut ensimmäisen ottelunsa Raumalla? -4 taisi painaa siellä ekaan peliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy