Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 264 568
  • 10 092

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Okei no tuskin sitten on Rönni tai Tuulola kumpikaan, kun toisella pelit kesken ja toisella sopimusta vielä ensikaudelle. Jatketaan arvuuttelua…
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Mikähän on HPK:ssa viime kaudella pelanneen Ryan Johnstonin tilanne?



Edit. @V.Wittgenstein bongasi tuon, että päivänkakkara tosiaan Skånen maakuntakukka. Voi olla vähän kaukaa haettua, mutta tässä muutamia vapaita pelaajia jotka tuolla seudulla pelasi viime kaudella



 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan sport
Raju Erkiltä jälleen hyvää taustahakua. Myönnetään, että hakuni oli kaukaa haettu, tai eihän se hakua ollut, lähinnä toteamus kukasta. Ainut mistä olen varma, niin tällä kertaa vihje hipoo täydellisyyttä, nyt on kunnon spekulaatiota ilmassa. Vihjeet kun stemmaa moneen paikkaan lähinnä tuon kukan osalta. Muistihan joku sen olevan myös keskiSuomen kukka, joten maanantaina vasta lienee varmaa kuka tai ketkä ovat sopimuksen tehneet.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan sport
Mieluisa uutinen sieltä on tulossa. Mielestäni yllättäväkin. Varmasti olisi kelvannut monelle muullekin.
Sporttikotka on asioista perillä, hienoa jos tulee mieluinen. Minulla ei tosiaan ole mitään tietoa tai sanotaanko mutua kuka sieltä tulee. Puhuit yksikössä, lienee siis yksi pelaaja, no maanantaina olen viisaampi
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Sporttikotka on asioista perillä, hienoa jos tulee mieluinen. Minulla ei tosiaan ole mitään tietoa tai sanotaanko mutua kuka sieltä tulee. Puhuit yksikössä, lienee siis yksi pelaaja, no maanantaina olen viisaampi
On tai ei, mutta miksi pitää päästä tänne pätevänä ilmoittamaan, jos ei kuitenkaan kerro, kuka tulossa?
Kaikkihan tätä "tiedän mutten kerro"-tyyliä voisi harrastaa halutessaan.
 

Lentokeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Puhutaanko tässä nyt pakista vai hyökkääjästä? Sen verran jos voi avata?
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
On tai ei, mutta miksi pitää päästä tänne pätevänä ilmoittamaan, jos ei kuitenkaan kerro, kuka tulossa?
Kaikkihan tätä "tiedän mutten kerro"-tyyliä voisi harrastaa halutessaan.
Olisihan se tylsää paljastaa ennen seuraa kuka sieltä tulossa. Mielestäni Sporttikotka tehnyt usein hyvin kun ei suoraan paljasta kuka tulossa. Kuitenkin kyseisen nimimerkin meriitit aiemmista huhuista osoittaa että on siellä selkeästi tieto kuka tulossa.

Tällaiset pienet paljastukset paljon parempia, nyt voidaan odottaa siis vähän kovempaa pelimiestä niin ei tarvitse mitään Rönnejä arvuutella. Huomennahan se jo selviää.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Olisihan se tylsää paljastaa ennen seuraa kuka sieltä tulossa. Mielestäni Sporttikotka tehnyt usein hyvin kun ei suoraan paljasta kuka tulossa. Kuitenkin kyseisen nimimerkin meriitit aiemmista huhuista osoittaa että on siellä selkeästi tieto kuka tulossa.

Tällaiset pienet paljastukset paljon parempia, nyt voidaan odottaa siis vähän kovempaa pelimiestä niin ei tarvitse mitään Rönnejä arvuutella. Huomennahan se jo selviää.


Ja itse voin omalta osaltani sanoa, että mikäli aina huutaisi nimet suoraan niin se lähde tyrehtyisi aika nopeasti. Kumminkin aika pienellä piirillä nuo aluksi on tiedossa, kuten esim. Hjalmarssonin kanssa minun kohdallani. Kovasti olisi tehnyt eräs kommentti laittaa kisutteluksi, mutta kun se oli sanottu 4 henkikön kesken niin olisi aika nopeasti pystytty vuoto tukkimaan.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
On tai ei, mutta miksi pitää päästä tänne pätevänä ilmoittamaan, jos ei kuitenkaan kerro, kuka tulossa?
Kaikkihan tätä "tiedän mutten kerro"-tyyliä voisi harrastaa halutessaan.
Kaikki keskustelu Sportista tässä vaiheessa nostaa odotuksia ja luo pohjaa ihmisten kiinnostukseen ensi kautta ajatellen. Mielekkäämpää keskustelu näin on kun vastailla randomien lähettämiin yksityisviesteihin.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan sport
Minusta hyvä linja näin. Onhan tämä palsta huhut, mutut ja muut fantasiat. Se on ihan oikein jos jollain on tietoa ei paljasta, vaan ikään kuin ruokkii "kiimaa". Itse tavallaan nautin tästä ja kello yksi tänään sitten nähdään mitä on luvassa.
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joopa joo, tuo "teaser" kuvan taustaväri, puna-musta-keltainen, Brynäsin värit. Gävle...Gävleborgin lääni. Gävlen linna. Hmm. Ehdotin Chay Genoway jo tässä pari kk sitten, mutta mites sitten se hemmetin kukka? Chayn lempikukka? :D Joo ei, liian vaikea tämä.

@SPORTTIKOTKA , pakki tai hyökkääjä tulossa? ;)
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joopa joo, tuo "teaser" kuvan taustaväri, puna-musta-keltainen, Brynäsin värit. Gävle...Gävleborgin lääni. Gävlen linna. Hmm. Ehdotin Chay Genoway jo tässä pari kk sitten, mutta mites sitten se hemmetin kukka? Chayn lempikukka? :D Joo ei, liian vaikea tämä.

@SPORTTIKOTKA , pakki tai hyökkääjä tulossa? ;)

Jos jatketaan pidemmälle tästä, niin päivänkakkara on Skånen maakuntakukka, voidaan viitata siihen? Brynäsista löytyy yksi sopimukseton puolustaja, joka on urallaan pelannut myös Malmössä (Skåne).


Olisi ainakin isäntä pakistoon, mutta ei kylläkään se etsitty kärkipakki. Jossain vaiheessa oli huhua kahdesta ruotsalaisesta puolustajasta. Meidän puolustus on tällä hetkellä todella pehmeä, joten Myllärin tapaiselle kovaa pelaavalle perusluudalle olisi tarvetta.

Myös Juuso Ikonen sopisi vihjeisiin, jos oletetaan että värimaailma = Brynäs, ensimmäinen kuva = Hämeenlinna ja toinen kuva = Jyväskylä (ahopäivänkakkara Keski-Suomen maakuntakukka).


Ikosella huono kausi alla, mutta Sportin mittapuulla olisi silti "kärkihankinta". Lisäksi pelannut Holmströmin ja Erikssonin kanssa samoissa SHL-seuroissa.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Johanssonin jatko maistuu erittäin hyvin!
Olikohan tämä se huhu, mistä puhuttiin, ettei uskoisi millään Sportissa ensi kaudella pelaavan?
Vai vieläkö saadaan alakertaan joku timantti?
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Jaa, se olikin Johanssonin jatkopahvi. Kelpaa kyllä!


Miten noi vihjeet nyt tähän liittyi?
Kuva-arvoituksen ratkaisu:
Punainen-valkoinen-musta-keltainen tausta: Vaasan Sport
Hämeenlinnaa ja Pälkänettä yhdistää kantatie 57
Eli Vaasan Sportin numero 57


Hieno jatkosopimus, vihje oli vähän liian vaikea :)
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vai vieläkö saadaan alakertaan joku timantti?
Eiköhän se Johansson ollut. Johansson, Heshka ja Viljanen on meille todella kovat kärkipakit.

Johansson - Heshka
Vanttaja/xxx - Viljanen
xxx/Vanttaja - Tommila
Masic - Hietanen

xxx paikalle kaivattaisiin vielä kovaotteista isäntää. Nythän tuossa pakistossa on kivasti jalkoja ja kiekollista osaamista, mutta kovuus puuttuu kokonaan. Reinissä on Mestiksessä ollut vähän kukkopojan luonnetta, mutta riittääkö taso sitten Liigaan alkuunkaan, korkeintaan rotaatioon.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan sport
Minulta ainakin pisteet vihjeisiin tällä kertaa. hauskoja nuo ovat ja onhan sen perimmäinen tarkoitus saada aikaan pähinää, ts. puhetta. Siinä mielessä onnistunut, ei nämä saa olla liian vakavia. Asiaa jos puhutaan, niin hyvä sopimus tuli, nyt tiedetään mitä saatiin.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Itse olen tyytyväinen uuteen jatko pahviin. Ei huono. Vihjeet olivat erittäin hyviä. Tuleeko vielä joku ykkösluokan pelimanni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös