Huhut 2002-2003

• 5 498
  • 15

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kausi 01-02 on saatu päätökseen ja pelaajasopimuksia hierotaan varmasti kuumeisesti ensikaudeksi liiga-joukkueiden sisällä. Varmasti myös jatkoaikalaiset ovat saaneet tietoonsa herkullisia yksityiskohtia kuka neuvottelee kenenkin kanssa ja kuka pelaa missäkin ensi kaudella! Olisi mielenkiintoista kuulla huhuja perusteluineen! Ei mitään tuulesta temmattuja huhuja vaan ns. varmoista lähteistä kuultuja!

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Minä en ole ainakaan kuullut yhtään huhua, ja tuskin niitä täällä Jatkoajassa kuulisikaan..

Esim. HIFK 2002-2003 ja Jokerit 2002-2003 -ketjuista ei löytynyt yhtään huhua eikä mahdollista tulevaa pelaajasiirtoa.

Luulen että kaikki liigajoukkueet ajattelevat että "näillä mennään".

mrmasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhu:

Jokerien mestaruusbileissä keskustelin mm. Törmäsen Antin kanssa ja jatko Jokereiden kanssa on vielä suuri kysymysmerkki? Antti itse voisi Jokereissa jatkaa, mutta Summanen ja muu johto ei miehen tehoihin ole ollut tyytyväinen? Sanoi käyneensä neuvotteluja toisen pääkaupunkiseudun joukkueen kanssa, nimeä EI suostunut paljastamaan!

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti mrmasa

Sanoi käyneensä neuvotteluja toisen pääkaupunkiseudun joukkueen kanssa, nimeä EI suostunut paljastamaan!

Senhän on pakko tarkoittaa Bluesia?

Jokkerityttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Apuva

Viestin lähetti mrmasa
Huhu:

Jokerien mestaruusbileissä keskustelin mm. Törmäsen Antin kanssa ja jatko Jokereiden kanssa on vielä suuri kysymysmerkki? Antti itse voisi Jokereissa jatkaa, mutta Summanen ja muu johto ei miehen tehoihin ole ollut tyytyväinen? Sanoi käyneensä neuvotteluja toisen pääkaupunkiseudun joukkueen kanssa, nimeä EI suostunut paljastamaan!

Tooodeeella ikävää... luulisi että kapteenia olisi sen verran arvostettu muutenkin, että olisi saanut jatkaa... Uskon, toivon ja luotan siihen, että on edelleen ensi vuonna kokoonpanossa!!!:eek:

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Sami Helenius yhdistetään pääkaupunkiseudulle, mutta se taitaa olla jokavuotinen kevään merkki aivan kuten peipponenkin...

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
valmentajat?

Bongattu "pappa" Jursinov Helsinki-Vantaa lentokentällä sunnuntaina 14.4. klo 16.00 josta nousi suomalais-rekisterissä olevaan autoon.Mihin oli matka?

Suosikkijoukkue
HIFK
Todennäköisesti katsomaan IHK:oon naisjoukkueen kaudenpäätös-saunaillan jatkoja:confused:

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Tänään vahvistettuja siirtoja:
Pasi Saarinen Jokerit -> HIFK
Tom Koivisto Jokerit ->Frölunda
Fredrik Norrena TPS -> Frölunda
Toni Koivunen Pelicans-> Timrå
Jani Hassinen Tappara -> HV 71

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestin lähetti keppimies
Sami Helenius yhdistetään pääkaupunkiseudulle, mutta se taitaa olla jokavuotinen kevään merkki aivan kuten peipponenkin...

Jatkanee rapakon takana!!!

Icing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Jamo Tapparaan?

Tapparaa lähellä olevalta "varmalta" lähteeltä kuultua:
Jarmo Myllys neuvottelee siirrosta Tampereelle.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Älkää nyt herran jestas kirjoittako kaikkea mitä päähän juolahtaa..

Myllyksellä on täysin pitävä sopimus Bluesin kanssa ensi kaudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy