Huhuketju

  • 3 400 124
  • 11 030

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jasu huhut voidaan ainakin lopettaa. Jäägone podcastissa sanoi itse pelaavansa Turussa sopimuksen loppuun, eikä ole kysytty muualle.

Sitten on tuolla IS:n toimittajalla hieman väärää tietoa. Hän haukkui mm Uramaa urakalla twitterissä kertoi Jasun ja kumppanien haluavan pois Tepsistä fysiikkaharjoittelun takia.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sitten on tuolla IS:n toimittajalla hieman väärää tietoa. Hän haukkui mm Uramaa urakalla twitterissä kertoi Jasun ja kumppanien haluavan pois Tepsistä fysiikkaharjoittelun takia.
Ei tainnut Sasha ihan noin kirjoittaa, vaan joku muu tyyppi joka latasi päivätolkulla paskaa koskien Tepsiä. Purki ilmeisesti vitutustaan seuraa kohtaan näin.
 

Iso#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Sitten on tuolla IS:n toimittajalla hieman väärää tietoa. Hän haukkui mm Uramaa urakalla twitterissä kertoi Jasun ja kumppanien haluavan pois Tepsistä fysiikkaharjoittelun takia.
Sitten tuntuu olevan tosiaan melko kassalla tämä toimittaja. Jasu tosiaan sanoi, että häneen ei ole oltu yhteydessä ja voi tässä kohtaa sanoa melko varmasti pelaavansa TPS:ssä. Eihän näistä toki aina tiedä.

Mitä fysiikkaharjoitteluun tulee, Jasu oli kuuleman mukaan itse jo aloittanut saliharjoittelun, kuulemma rinnalle vetoja on jo vedetty, jolloin sekin pointti tuntuu erikoiselta.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mitään tietoa Jasun tilanteesta minulla ei ole mutta muistetaan nyt myös sellainen homma että mitä hän olisi muuta voinut sanoa? Ei hän nyt voi sanoa että on mulla sopimus mutta yritän purkaa sen jotta pääsen pois täältä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Sitten on tuolla IS:n toimittajalla hieman väärää tietoa. Hän haukkui mm Uramaa urakalla twitterissä kertoi Jasun ja kumppanien haluavan pois Tepsistä fysiikkaharjoittelun takia.
Tämä nyt on ongelmana mitä Tepsin ympärillä tapahtuu. Nimittäin päätön huhuilu.
Sasha Huttunen on toimittaja mistä puhut eikä hän ole sanallakaan Jasusta puhunut. Twitter-trolli Finlandia kertoi Jasun johtavan sopimuksenpurkamisia ja tämän hakeutuvan muualle.

Täällä palstalla tiedettiin kertoa että Huttunen olisi näin sanonut. Tämä todistettiin paskapuheeksi mutta senkin jälkeen kymmenisen nimimerkkiä kertoo tätä faktana.

Huttunen nimesi Rafkinin. Kolmen viikon päästä tästä voidaan johtopäätöksiä alkaa tekemään kun pelaajien kuukauden tauko on ohi.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä nyt on ongelmana mitä Tepsin ympärillä tapahtuu. Nimittäin päätön huhuilu.
Sasha Huttunen on toimittaja mistä puhut eikä hän ole sanallakaan Jasusta puhunut.

Mutta haukkui ainakin Uraman+fyysisen valmennuksen lyttyyn ja mainitsi useamman pelaajan haluavan purkaa sopimuksensa.


Jos ei paras, niin yksi parhaista päätöksistä uralla tulla TPS:ään ja olen kyllä tosi tyytyväinen, että tulin, Tuomisto kertoi.
 

Samppub

Jäsen
Onko kukaan muu kuullut tämän toisen veskarin nimeä, joka ensikaudella olisi tämän Lebedefin tukena?
Huhua olisi liikkeellä, että oma poika tulisi vihdoinkin takaisin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos Raanta Suomeen tulee, niin se ei ole Helsinki vaan Rauma.

Juuri näin, nostan käden virheen merkiksi. Mutta miten oma poika voi hylätä Porin? No, onneksi on Rubin. Jos NHL ei vie...

Kun palataan tosiasioihin, niin olisihan tuo Raannan kotiutus huikea asia Raumalle ja Lukolle. Oma poika, joka on tehnyt mittavan uran änärissä. Loukkaantumisia on tietysti ollut, mutta Lebedeff on myös ihan hyvä veskari.

Onko Zagidulinin tulevaisuudesta mitään tietoa? Jossain vaiheessa muistan lukeneeni mahdollisesta jatkosopimuksesta tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Juuri näin, nostan käden virheen merkiksi. Mutta miten oma poika voi hylätä Porin? No, onneksi on Rubin. Jos NHL ei vie...

Kun palataan tosiasioihin, niin olisihan tuo Raannan kotiutus huikea asia Raumalle ja Lukolle. Oma poika, joka on tehnyt mittavan uran änärissä. Loukkaantumisia on tietysti ollut, mutta Lebedeff on myös ihan hyvä veskari.

Onko Zagidulinin tulevaisuudesta mitään tietoa? Jossain vaiheessa muistan lukeneeni mahdollisesta jatkosopimuksesta tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.

Loukkaantumishistorialla voisin ottaa kakkosveskariksi. Ikää ja kokemusta ja varmasti hyvä mentori nuoremmille veskoille (Lebedeffille aika unelma kirittäjäksi)

Voisiko muilla liigaseuroilla olla halukkuutta ottaa Zagidulinia? Taitojen valossa ilman muuta, mutta onko kansalaisuus vielä liian punainen vaate?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En usko että Zagidulin saa liigasta sopimusta muualtakaan, jos ja kun ei Lukossakaan ole jatkamassa.

Raanta olisi kova. Olen unelmoinutkin jo pari vuotta hänen palustaan. Toteutuessaan ei Lebedeffikään enää tuntuisi niin isolta arvalta mitä nyt.
 

Pohtija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri näin, nostan käden virheen merkiksi. Mutta miten oma poika voi hylätä Porin? No, onneksi on Rubin. Jos NHL ei vie...

Kun palataan tosiasioihin, niin olisihan tuo Raannan kotiutus huikea asia Raumalle ja Lukolle. Oma poika, joka on tehnyt mittavan uran änärissä. Loukkaantumisia on tietysti ollut, mutta Lebedeff on myös ihan hyvä veskari.

Onko Zagidulinin tulevaisuudesta mitään tietoa? Jossain vaiheessa muistan lukeneeni mahdollisesta jatkosopimuksesta tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin.
Pientä kusilaarihuhua olen kuullut Zagin lähdöstä takaisin KHL:ään, mutta tiedä näistä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pientä kusilaarihuhua olen kuullut Zagin lähdöstä takaisin KHL:ään, mutta tiedä näistä.
Kuulin myös kusilaarilla huhua, että Zagi jatkaa matkaansa. Suunnasta ei hajua.
 

Samppub

Jäsen
Eikös Antilla ollut uusi talokin valmistunut juuri tässä joskus vai valmistumassa? Siihen lyö nämä kuuluisat lasten koulutaipaleen alkamiset ja sopimuksesta kuulleet huhut, niin voisiko jopa pitää potentiaalisena paluuta?

Onko jopa kusilaarihuhun arvoinen case? En usko ennen kuin Lukko asiasta ilmoittaa!
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä oliko täällä, mutta Lehtinen ei näillä näkymin jatka Turussa. Onko se Raannan tulo varma? Kunhan pohdiskelen.
 

Darthjosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Nashville Predators
En tiedä oliko täällä, mutta Lehtinen ei näillä näkymin jatka Turussa. Onko se Raannan tulo varma? Kunhan pohdiskelen.
Olettaisi että Lehtinen lähtee ulkomaille. Raannalle voi vielä hyvinkin olla käyttöä änärissä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kuka täällä tiesi kertoa, että TPS tarjosi Jolylle sopimusta? Nostan kättä pystyyn. Ilmeisesti näin on Huttusenkin mukaan tapahtunut. On tää uskomatonta sirkusta Turussa.
 

Darthjosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Nashville Predators
Kuka täällä tiesi kertoa, että TPS tarjosi Jolylle sopimusta? Nostan kättä pystyyn. Ilmeisesti näin on Huttusenkin mukaan tapahtunut. On tää uskomatonta sirkusta Turussa.
Pohtija tuolla ensi kauden joukkueen kasaus ketjussa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Raannan tuloon en vielä usko.

Vanhin lapsi menee kouluun muistaakseni syksyllä 24. Antti täyttää tänä vuonna itse 34. On toki loukkeja takana, mutta varmasti saa NHL sopimuksen jos haluaa. 1,5 - 2,0 millin cap hitti ja vuoden diili on ihan mahdollinen myös Carolinassa.

Eli en usko, että Antti palaa Lukkoon, ainakaan vielä. Vaikkakin kämppä Raumalla on tai aina ollut.


Lehtinen reenaa Moisasen kanssa ainakin kevään ja tavoitteet ulkomailla.


Zagin kohdalla taas on huhuja ollut molempiin suuntiin. En pidä jatkoa mahdottomana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös