HPK pudotuspeleissä 2019

  • 184 000
  • 1 157

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Puustisella riitti sittenkin. Oli välierissä ihan lapanen, mutta finaaleissa täyttä kultaa. Ensi kaudelle voi povata kunnon läpimurtoa.

Puustisen eilinen syöttö Laatikaisen maaliin on kyllä ihan puhdasta klassikkomateriaalia. Sen maalin jälkeen ajattelin .että jos taistelu on tuolla tasolla, niin Kärpät jää kyllä toiseksi.

Hpk:n mestaruuden takana piilee myös se, että kasvu tuli seuran sisältä. Esimerkiksi Nikkilä, Leino, Turunen, Innala ja Larmi nousivat aivan uudelle tasolle. Lisäksi tietyt hankinnat kuten Laatikainen ja Tavi olivat kokemuksellaan ihan puhdasta kultaa etenkin pudotuspeleissä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Puustisella riitti sittenkin. Oli välierissä ihan lapanen, mutta finaaleissa täyttä kultaa. Ensi kaudelle voi povata kunnon läpimurtoa.

Kävi muuten hauska tilanne toisella erätauolla kun siinä hörpittiin olutta ja koitin katsoa maalia liigavahdista niin siihen tuli joku mies kanssa juttelemaan ka katsomaan uudelleen maalia. Kaveri sanoi että se on muuten mun poika joks syötti tasoitusmaalin. Eli siinä hetken aikaa juteltiin ja kävi siis ilmi että se on Puustisen faija.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Kävi muuten hauska tilanne toisella erätauolla kun siinä hörpittiin olutta ja koitin katsoa maalia liigavahdista niin siihen tuli joku mies kanssa juttelemaan ka katsomaan uudelleen maalia. Kaveri sanoi että se on muuten mun poika joks syötti tasoitusmaalin. Eli siinä hetken aikaa juteltiin ja kävi siis ilmi että se on Puustisen faija.
Jumalauta, oliko Jutikin pelissä?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kävi muuten hauska tilanne toisella erätauolla kun siinä hörpittiin olutta ja koitin katsoa maalia liigavahdista niin siihen tuli joku mies kanssa juttelemaan ka katsomaan uudelleen maalia. Kaveri sanoi että se on muuten mun poika joks syötti tasoitusmaalin. Eli siinä hetken aikaa juteltiin ja kävi siis ilmi että se on Puustisen faija.
Tää oli kyllä ikimuistoinen tilanne.
Huiker muisto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös