HPK:n taloudellinen tilanne

  • 426 660
  • 1 558

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Tää on ollu meijän koko perheen juttu jo kymmenisen vuotta.
Vasta ja myötämäessä.
Tämä ylisukupolvisen historian menetyksen pelko tässä on pahinta. Yks kaks kautta sinne ja tänne mutta Kerho on niin paljon enemmän kuin ajoittainen kyntäminen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HPK
Mä vein mun pojan peliin vuosi ennen viime mestaruutta. Innostui. Mestaruuskauden pleijareissa palo ja rakkaus syttyi.

Tämä sama jätkä (nyt 11v.) sanoi eilen, että seuraa kauden mielellään loppuun asti. Ei vaihda jengiä vaikka tulis vaikeita kausia.

Ilmoitti täysikäisenä ajelevansa vieraspeleihinkin, ja ottaa mut kyytiinsä.

Huomenna taas hallille yhdessä. Jotain varmaan shoppaillaankin kun ei pleijareihin tule rahaa tungettua.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Vasta ja myötämäessä.
Täähän se ois.

Lopulta tää ois aika yksinkertaista hommaa; on vain Kerho. Loppuun asti mukana, kestää tää leikki sitten kauden tai omaan hautaan asti. Ei sitä osaa muutakaan, vaikka välillä niin toivoisi.
 

Kerho-Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja 90-luvun Jokerit
Hyvää tsemiä ja pohdintaa on nyt täällä kannustamisesta heikolla hetkellä.

Minä jopa tykkään altavastaajan ja yllättäjän rooleista, mutta en voi sietää ns. pelkkää virkamiesmäistä osallistumista. Jos ei taidot riitä, niin sitten on painettava päälle 125% kaasulla. Tällä hetkellä Kerho on alistunut ja luovuttanut, sitä en tule hallille kannustamaan. Kun toivottavasti vielä kohta oikeasti annetaan jälleen kaikki pelille, niin sitten minäkin tulen taas paikalle.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mä vein mun pojan peliin vuosi ennen viime mestaruutta. Innostui. Mestaruuskauden pleijareissa palo ja rakkaus syttyi.

Tämä sama jätkä (nyt 11v.) sanoi eilen, että seuraa kauden mielellään loppuun asti. Ei vaihda jengiä vaikka tulis vaikeita kausia.

Ilmoitti täysikäisenä ajelevansa vieraspeleihinkin, ja ottaa mut kyytiinsä.

Huomenna taas hallille yhdessä. Jotain varmaan shoppaillaankin kun ei pleijareihin tule rahaa tungettua.
Kuulostaa erinomaiselta ja kunnioitettavalta.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Maso Lehtonen, Hotsi
Myönnettävähän se on että hallille lähtö on vaikeaa tällaisessa tappioputkessa, helppo jäädä sohvalle katsomaan peliä ja jos heti näyttää toivottomalta niin ei muuta kuin televisio kiinni ja muihin hommiin. 3 peliä käynyt katsomassa tällä kaudella ja jokaisen Kerho on niistä voittanut, eli pitäisikö tässä käydä useammin peleissä? Muutaman viikon päästä olevaan perhepeliin tulee lähdettyä ja silloin rahaa kuluu luonnollisesti enemmän kun on muksut mukana, rahanmeno ei itseäni hallilla haittaa koska tietää sen menevän Kerholle. Kerho ravintolassa myös tulee käytyä pari kolme kertaa kuukaudessa lounasaikaan syömässä, voin suositella sitä lämpimästi muillekin, on meinaan erittäin maittavat sapuskat!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös