HPK mediassa

  • 1 266 871
  • 6 305

Lilleman

Jäsen
Totean vain, että Kerhon täytyisi palkata jostain joku osaava nuori, vaikka media-alaa opiskellut päivittämään somea. Vanhempi väki ei välttämättä somen käyttötapoja ja sen tarjoamia mahdollisuuksia ymmärrä. Nuoret taas ovat juurikin sitä some-sukupolvea, joiden elämässä se on ollut miltei aina läsnä.
Someen ei voi KOSKAAN laittaa liikaa sisältöä, kunhan ei vain toista samaa asiaa moneen kertaan. Kuten yllä sanottu, yksikin pieni kuva tai videonpätkä pienellä tekstillä varustettuna pitää seuraajien mielenkiintoa yllä. Someen tulisi satsata paljon enemmän, kun seuran omiin sivuihin. (Jotka nekin tosin ovat ajalta ennen Kekkosta.)
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Aika harvoin olen katsonut HPK:n feisaria, koska sen sisältö näyttää olevan enimmäkseen myös HPK:n nettisaitilla. Joskus olen sinne jonkun kommentin heittänyt. Liittyen somepöhinän kaipailuun, voi myös ihmetellä sitä, miten vähän siellä on yleisökommentteja. Aktivoivia keskusteluja olisi sinne mahdollista viritellä yhtä hyvin kuin tännekin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Aika harvoin olen katsonut HPK:n feisaria, koska sen sisältö näyttää olevan enimmäkseen myös HPK:n nettisaitilla. Joskus olen sinne jonkun kommentin heittänyt. Liittyen somepöhinän kaipailuun, voi myös ihmetellä sitä, miten vähän siellä on yleisökommentteja. Aktivoivia keskusteluja olisi sinne mahdollista viritellä yhtä hyvin kuin tännekin.

Siellä on "oma nimi" -rasite...

Että silleen...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
hpk.fi kirjoitti:
HPK valmentaja xxxxx oli syystäkin tyytväinen omiensa suorituksiin.

Onko kaikki lopulta jo ennalta kirjoitettua?

Hymiö.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saimme koulussa tehtävän/kilpailun luoda HPK:lle kotisivut, koska ne uudistuvat. Lähinnä olisin siis kiinnostunut tietämään, että mitä HPK:n kannattajat odottavat tulevilta kotisivuilta. Eli käytännössä kaikki ideat ovat tervetulleita ja mahdollisesti käytämme omassa projektissamme jotain, jos täältä tulee mielenkiintoisia ideoita. Ehdotuksia voi myös laittaa minulle yksityisesti.

Selvennän vielä, että emme ole saaneet varsinaisesti tehtäväksi luoda HPK:n sivuja, mutta jos HPK kokee esimerkiksi meidän ryhmän ideat hyviksi ja valitsee voittajaksi kilpailussa niin silloinhan ne tulevat käyttöön.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Saimme koulussa tehtävän/kilpailun luoda HPK:lle kotisivut, koska ne uudistuvat. Lähinnä olisin siis kiinnostunut tietämään, että mitä HPK:n kannattajat odottavat tulevilta kotisivuilta. Eli käytännössä kaikki ideat ovat tervetulleita ja mahdollisesti käytämme omassa projektissamme jotain, jos täältä tulee mielenkiintoisia ideoita. Ehdotuksia voi myös laittaa minulle yksityisesti.

Selvennän vielä, että emme ole saaneet varsinaisesti tehtäväksi luoda HPK:n sivuja, mutta jos HPK kokee esimerkiksi meidän ryhmän ideat hyviksi ja valitsee voittajaksi kilpailussa niin silloinhan ne tulevat käyttöön.

Onko tämä HPK:n ehdottama kilpailu? HAMK? Kerro lähemmin please.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ottamatta kantaa tässä kohtaa sisältöön niin sivut pitäisi ehdottomasti tehdä siten että ne skaalautuvat kaikille päätelaitteille ja ehdottomasti mobiilipuoli edellä kehittää sivuja. Nykyajan vaatimukset on tietenkin, että sivuilla pitää olla kaikki some syötteet ym. linkkaukset kunnossa, ja muutenkin paljon mediaa pyöritetään sivuilla. Silloin on tärkeää että sivut toimivat nopeasti. Nämä on mun mielestä ihan perusasiat joiden päälle rakentaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulle on ihan uusi somealusta tälläinen kuin discord. Liityin sinne, kun sain kutsun jalkapallokeskusteluun.
Miten mä pääsen tuolla keskustelemaan mulle kaikkein suurimmasta ja rakkaimmasta, Kerhosta?
 

Ralph

Jäsen
Jos joku Jääkiekkolehden annista jaksaa innostua, niin Petteri Nikkilä on rankattu Liigan kolmanneksi parhaimmaksi pelaajaksi. Jere Innala sijalla kymmenen ja Niklas Friman sijalla kaksikymmentä. Tuon listauksen mukaan Nikkilä on Liigan paras pakki ja Friman kolmanneksi paras.

Niukasti listan ulkopuolelle jäi eli sijoille 51-55 päätyi Markus Nenonen. Cody Kunykia tai Niclas Luceniusta ei listoilla näy. En sano, että pitäisi olla, mutta jos Nenonen mainitaan niin kyllä Kunyk ja Lucenius kuuluisi myös.

Entisistä pelaajista vähemmän yllättäen Teemu Turunen on kärjessä. Otto Paajanen on sijalla 14. ja Robert Leino 37., mikä lisää ihmettelyä Luceniuksen puuttumisesta.

Jesse Saarinen sijalla kahdeksan, Jere Sallinen 16. ja Frans Tuohimaa 32.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olipahan loistava veto Ilvekseltä. Tästä mä tykkään, tässä on sitä boxin ulkopuolelta ajattelemista ja markkinaraon etsimistä Liiga-seura reagoi Kimi Räikkösen tuskaan – löi pöytään oman tarjouksensa suosikkiseuralleen tuohtuneelle F1-tähdelle

Eikä maksanut mitään mutta huomioarvo on rahaakin arvokkaampi.
Olen itse johtajana ja johtoryhmän jäsenenä kohtalaisen kokoisessa organisaatiossa, jossa nykyaikaisen, monikanavaisen viestinnän merkitystä ja arvoa ei mielestäni vieläkään täysin ymmärretä eikä käsitetä; eletään eräänlaista toimintakulttuurien murrosaikaa ja sukupolvenvaihdosaikakautta. Tämä näkyy mm. siinä, että viestinnän resurssit ovat hyvin ohuet, ja teen liki päivittäin oman toimen ohella päivityksiä ja sisältöjä viestintäkanaviimme.

Liiga-seuroista Ilves on mahtava esimerkki siitä, mitä saadaan aikaiseksi, kun organisaatio käsittää viestinnän arvon, osoittaa siihen riittävästi resursseja ja saa rekrytoitua palvelukseensa toimialan ja työkalut hallitsevan huippuammattilaistiimin. Tuloksena on näkyvyyttä, huomioarvoa, huumoria ja erottuvuutta enemmän kuin millään mainosbudjeteilla saisi. Malliesimerkkinä toimikoon Ilveksen Twitter-viestintä. Mainittakoon lisäksi, että alimman kuvasarjan kaltaiset valotolppamainokset saisi Kerhollekin luultavasti Hämeenlinnaan verrattain edullisesti - ja runsain määrin hallitsevan Suomen mestarin oranssia väriä katukuvaan.






 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Tuossa selailin HPKn ja Ilveksen twittereitä vähän aikaa ja ei niillä nyt mitään niin hirveän suurta eroa ollut. Instagramit kun laittoi vierekkäin tuohon tietokoneen ruudulle, niin viimeisimmiltä päivityksiltään näytti ilveksen puoli ihan hemmetin tylsältä. Tuskin koskaan olisin tuohonkaan kierrätyspaitamainokseen törmännyt, jos sitä tänne ei olisi linkitetty. (hyi, eivät arvosta fanejaan sitä vertaa, että kunnon paitoja hankkisivat) Enkä kyllä olisi Ilveksen katumainoksiakaan nähnyt, jos täältä ei olisi bongannut. HPKn liikkuvaa kuvaa kyllä nähnyt kylillä sekä kyltteinäkin pitkin poikin.

Räikkösvitsihän ihan jees, että sillä poimittu vähän iltapäivälehtienkin klikkiotsikoita.

Että silleen...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niukasti listan ulkopuolelle jäi eli sijoille 51-55 päätyi Markus Nenonen. Cody Kunykia tai Niclas Luceniusta ei listoilla näy. En sano, että pitäisi olla, mutta jos Nenonen mainitaan niin kyllä Kunyk ja Lucenius kuuluisi myös.
...
Jesse Saarinen sijalla kahdeksan, Jere Sallinen 16. ja Frans Tuohimaa 32.
No, ite sanoisin etten kyllä missään nimessä vaihtaisi tälle kaudelle päikseen Lucenius & Nenosta kaksikkoon Saarinen & Sallinen. Kerhon kärkikolmikko aika kovilla sijoilla sitten, eikä edes syyttä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ralph

Jäsen
Iltasanomissa Petteri Nikkilä, Niklas Friman ja Jere Innala tähtipelaajina. HIFK:ssa ja Tapparassa myös kolme tähtipelaajaa. Enemmän vain Kärpissä, viisi.

Luottopelaajia Arto Laatikainen, Elmeri Eronen, Cody Kunyk, Nickas Lucenius, Philippe Cornet ja Valtteri Puustinen. Markus Nenonen ei.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tein tälläisen meemun. Hyvää viikonloppua! :)
 

Liitteet

  • Kepardi.jpg
    Kepardi.jpg
    157,4 KB · kertaa luettu: 517
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Kerho
Kuuntelin Radio Cityn kautta illan matsin. Kanavan mainiolla selostaja Pauli Salokankaalla on kielikuvat hallussaan. Kun Turus-Teemu survoi 0-2 -maalin, totesi selostaja että Turunen tuulettaa vallan maltillisesti. Mietin että hymyilikö, heilauttiko kättään.

Myöhemmin tarkastin asian Liigan videolta. TT ei tuulettanut lainkaan.

Erittäin tyylikästä toimintaa pelaajalta, mutta myös selostajalta. Joksi ois varmaan kiikuttanut paikalla mädän kukon tai kortittoman kirkonmiehen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös