HPK mediassa

  • 1 275 560
  • 6 318

kerhonality

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Itse ajattelin alkuun, että kyseinen IG-tili on virallinen ja lapsekas kieli on tarkoituksellista. Joukossa on selkeästi myös hämäläisiä murreilmaisuja, jotka sinänsä sopisivat erittäin hyvin tämmöisen Hämeen härän pirtaan.

Kielen osalta tuo voisi olla siis ihan hyväkin idea Hotsin IG-tilille. Kielen käyttäminen epäkonventionaalisesti antaa persoonaa hahmolle. Haittapuolena tietysti mahdollinen negatiivinen pedagoginen vaikutus: jos seuraajina kuitenkin on pääosin lapset, niin pitäisikö kielen olla asultaan virheetöntä suomea?

Myöhemmin olen itsekin tullut siihen tulokseen, että tili ei voi olla virallinen. En kielen takia, vaan siksi, että sisältö ei sovi kuvaan: se on pääosin ottelumainoksien jakamista yms. ja sitä tulee erittäin harvoin. Luonnollisesti oikealla tilillä olisi ja pitäisi olla paljon enemmän kuvia ja muuta sisältöä itse hahmosta touhuamassa kaikennäköistä kummallista ja tavallista pitkin Hämeenlinnaa ja Kanta-Hämettä.
Ja myös sekin hyvänä esimerkkinä, että tilille on postattu samoja kuvia, mitä HPK:n tilillekkin. En näe itse järkeä siinä, että repostaa otteluiden tuloksia maskotin tilille.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Uutta blogin muodossa.


Blogissa siis jatkossa juttua Kerhon urheilutoiminnan kehittämistyöstä yleisesti:



 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Ja Haapea sanoi heti alkuun moi! Eteenpäin on menty! :)

Hienoa, että tämä on tehty. Toivottavastl homma lähtee rullaamaan ja uutta matskua tulee tasaisesti ja usein.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Ja Haapea sanoi heti alkuun moi! Eteenpäin on menty! :)

Hienoa, että tämä on tehty. Toivottavastl homma lähtee rullaamaan ja uutta matskua tulee tasaisesti ja usein.
Siis huomasin saman kanssa, että sanooko hän tuossa videon alussa "moi" eli siis tervehtikö hän juuri? Mitäs jos joku toimiston väestä katsoo videon silloinhan hän on tervehtinyt?
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mason haastattelu somessa, jossa mainostetaan Kick-Offia. Mainostus on siis alkanut.
Instagramissa mainos 300€ arvoisesta Golden Ticketista jolla voi kuitata tuon hintaisen paidan Game Worn -huutokaupasta. Arvotaan kaikkien Kick-offiin saapuneiden kesken
 

ikiroutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pientä vinkkiä sinne somevastaavan puolelle että locker room salesta olisi mukava saada lisäinfoa.

Onkohan saatavilla kenttämiehen käytetyt pitkät kalsarit?
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Fuckoffista oli tulossa joku striimi vai muistanko väärin?

Jos jollakin tietoa asiasta niin saa infota mistä ja milloin näkee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös