Ei ollut koko teksti sen erityisemmin sinulle tarkoitettu, vaikka sinun jälkeen vastasinkin. Ja on sinulta tullut paljon hyviäkin kirjoituksia.Tähän pakko tarttua senverta, että mitähän kaikkea olen täällä vähätellyt?
Kunhan nyt tartuin tuohon somevastaavan apukoulutason julkaisuun.. Ilmeisesti se, että tuohon tartuin tekee minusta sitten apukoulutason kirjoittajan, jolla on apukoulutason argumentit.
Senverta voin paljastaa, että olen kyllä koko alkukauden koittanut Kerhosta kaivaa kaiken mahdollisen positiivisen irti, käynyt jokaisen kotipelin paikanpäällä katsomassa ja niin edelleen. Tämä seurajohdon ihmettely ja odottelu on tällähetkellä ehkä se eniten raivostuttava asia, ja se saa mun sielun kipinöimään tällähetkellä. Saatana.
Mutta huomenna mennään taas.
Täällä on yleisesti ollut paljon vähättelyä Kerhoa kohtaan, varsinkin muutamien vaki-ilkkujien osalta. Vähättely eri muodoissaan on yksi mediavaikuttamisen keino, jolla luodaan todellisuutta negatiivisempaa mielikuvaa. Minulle se on näyttäytynyt paskomisena omaan pesään. Eniten se ärsyttää silloin, kun kirjoittajat esittävät nimimerkin suojista mielipiteitään faktoina joltain mutu-pohjalta tai jopa tosiasioita vääristellen. Tai kun juuri joukkueeseen tai organisaatioon muuten saapuneita kritisoidaan ennen kuin ensimmäisiäkään näyttöjä on annettu, tai on ylipäätään ollut edes mahdollista antaa.
Mutta olkoon tämä tässä. Eihän tätä kaikkea ole pakko lukea.