Zdenek Smid on tällä hetkellä sivussa.Viestin lähetti Daespoo
ketäs Kerholta on loukkaantunut muuta kuin Santala?
Viestin lähetti Tommy
Uskoisin kyllä Bluesin vievän voiton, rutiinisuorituksella.
Ei se HPK:n joukkue niin kummoinen ole. Hyvää tuuria ollut alkukaudesta, ja siitähän on ikuisuus aikaa kun HPK on viimeksi kukistanut Espoon joukkueen.
Viestin lähetti Tommy
Täytyy lisäksi halliin ottaa pitkät kalsarit sekä pipo, nimittäin huhujen mukaan Rinkulanmäki on SM-liigan kylmin halli. Täytyy lisäksi tarkastaa samalla reissulla nämä uutuudet; Anttila, kirjasto sekä bensa-asema samassa rakennuksessa, kirjasto (joka vihdoin ja viimein on Hämeenlinnaan saatu) sekä julkinen liikenne (viime vuoden puolella ensimmäiset bussit tulivat Hämeenlinnaan).
Viestin lähetti: more
Provosoiduinpa minäkin, vaikka olen pyrkinyt aina tällaiselle idiotismitouhulle naureskelemaan. Helsingissä (valitettavasti myös Tapiolassa) lapsuuteni ja nuoruuteni viettäneenä olen joutunut kantapään kautta opettelemaan, että elämää on myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella- minun tapauksessani Hämeenlinnassa. Siksi tässä ketjussa esitetyt argumentit ärsyttävät kaltaistani rauhallista tyyppiäkin.
Jääkiekkojoukkueiden paremmuus ei myöskään ymmärtääkseni riipu siitä, mistä ne ovat kotoisin,vaan siitä, kumpi ottelussa tekee enemmän maaleja. Näin ainakin olen asian ymmärtänyt..korjatkaa, jos olen väärässä?
Itse ottelusta. Se Blues, jonka alkukaudesta näin, taitaa olla aikalailla eri jengi kuin tämänpäivän kurinalaisesti puolustava ja reippaasti vahvistunut ryhmä. En mitenkään jaksa uskoa espoolaisten kovin helposti Kerhon vauhdista jäävän, elleivät nyt sitten Rinkelinmäen täälläkin mainostetuissa arktisissa olosuhteissa kalleuksiaan jäädytä. Ei Kerho ole kovinkaan hyvä, väittävät espoolaiskannattajat. Hmm..kaksi pistettä Jokereita ja Tapparaa jäljessä. Aikalailla on sitä edellä mainostettua onnea täytynyt olla matkassa, että noinkin korkealle on päästy!
Tosiasiassa Kerho on hyvä ryhmä, sitä tosiasiaa ei edes Blues-rillien takaa voi käydä kieltäminen. Mutta hyvä on nyky-Blueskin, Caloun-Kohn-Stapelton- akseli suorastaan pelottava. Jos Pietilä jatkaa lauantain Ilves-ottelussa esittämiään otteita eikä Kerhon vauhtia saada pois, pisteet jäävät Suomen ikävimpään, kylmimpään, agraarisimpaan, onnettomimpaan ja kaiken lisäksi turhimpaan kaupunkiin, Hämeenlinnaan. Toivoa sopii..
Viestin lähetti: Jaari
hmmm... Tee ootte kaikki paskoi ja mä ja mun jengi on paras!
Noniin saatiin toi pois alta ja sitten asiaan...
Espoo on kovassa vireessä ja viime peleissä osoittanut myös että matskuu löytyy laajemmaltaki rintamalta...
Viime matseissa on myös puolustuspeli parantunut selvästi...
Yksi suurimpia kysymysmerkkejä lienee Kohnin tilanne... vetää aina pasmat sekasin kun joutuu alkaa muokkaa ykkösvitjaa (muistakaamme TT:n aika jolloin ykkönen oli erillainen joka matsiin), toivottavasti pääsemme säikähdyksellä ja Kohn on pelikunnossa tiistaina muuten saatamme päästä kiittämään Miska Kangasniemeä liigan ehkä parhaan ketjun rikkomisesta...
Jos Kohn on sivussa ehdottaisin Jämsästä ykköseen (tai kakkoseen ihan miksi staplen ketjua kutsuu), tietenkin olisi Elomokin kiva siihen mutta se luultavasti veis tehot taas vallun ketjulta joka on löytänyt viime peleissä taas vireensä..
Kysymys: Onko kellään tietoa mikä Pistoa vaivaa? kauan lie kestää? Ois kiva nähä Jeke tositoimissa taas tiistaina.. Monet pitivät Määtän peliä suht hyvänä viime pelissä itselleni jäi mieleen vain se yksi elämää suurempi otsankorkunen avaus kun ei ollut mitään hätää
Noh toivotaan toivotaan asenteella minä laitan texti-TV:n päälle tiistaina sillä putken loppu tulee joskus kumminkin ja nyt alkaa olla jo loukaantumisiakin alla.. mutta veikataan silti että hmm. 2-3
Viestin lähetti: tapio
Hämeenlinnasta:
Ainakin allekirjoittaneen patoumat tuota metropolia kohtaan johtuvat aika pitkälle niistä muutamista visiiteistä Rinkulalle.
Vänhät äijät vittuilee ja poket on jostain kivikaudelta....hrrr sinne en enää lähde
Paha paikka vastustajalla (sekä joukkueelle että faneille). Meillä on töissä kaveri Hämeenlinnasta ja myöntää että siellä on Suomen vittumaisin lätkäyleisö. Vilpittömät onnittelut siitä, onko se sitten hyvä vai huono asia niin ei oikeastaa kiinnosta.
Tulevasta ottelusta:
HPK on tehnyt noin 2 x sen verran maaleja kuin Blues ja tod.näk sama tahti jatkuu. Kohn on ollut viime matseissa hieman lepsu ja keskittyminen on ollut puutteellista joten ykkösen peli ei ole oikein kulkenut, onneksi muut on paikannut. Jos Blues pelaa kurinalaisesti voi tasapaleli olla mahdollinen, mutta muuten
HPK:n liigan tehokkain hyökkäyskalusta tekee min 5 maalia joka riittää voittoon.
Veikkaus:
HPK: 5 Blues: 2
Viestin lähetti: Hartza
Kerho hassuttelee vastustajaa
Kerho on hävinnyt kotonaan ainoastaan Tapparalle, Jokereille ja TPS:lle, joten pisteet ovat olleet tiukassa Hämeenlinnassa. HPK onkin liigan toiseksi paras kotijoukkue. Tämän lisäksi Vujtek, Miettinen ja Somervuori ovat aivan pistepörssin kärkimiehiä, joten ratkaisijoita löytyy varmasti.
Ylivoimapeli ja alivoimapeli ovat olleet monta luokkaa parempaa kuin Bluesilla. Varsinkin viime aikoina Bluesin ylivoimapeli on ollut sekaisin, eikä onnistumisia sillä sektorilla ole tullut. Puolustajista Sulku, Aalto ja Tuulola ovat olleet tehokkaampia kuin Bluesin tehokkain Vykoukal. Bluesin yhdeksän tappiotonta ottelua sisältävät vieraspelit Lukkoa, Saipaa ja Pelicansia vastaan, joten näin kovaa vierasvastustajaa ei ole vielä Bluesilla ollut.
Mielestäni Blues lähtee selvänä altavastaajana peliin ja todennäköistä onkin, että vierastappio tulee. Numeroita onkin vaikeampi veikata.
Lehterä pelaa kakkosessa (tai siis krykovin ketjussa jonka virallinen numero ketjuissa lie vielä 1)Viestin lähetti Tunkki
Kolmosketjujen vertailussa tilanne kääntyy jälleen espoolaisten eduksi: Pasi Määttänen ei pärjää uskomattoman kauden pelanneelle maailmanmestari Tero Lehterälle.
Viestin lähetti ervatsalo
Ja tommylle tiedoksi että Hämeenlinnan uusin juttu on "Vallin Grillin" kebabkiposki, jonka mätöt ovat sitä luokkaa että siinä hontelo espoolainen on täynnä jo pelkästä pitaleivästä, kannattaa siis suunnata sinne, osoite on Hallituskatu jotain.
Tältää tähän
Viestin lähetti Daespoo
Centrebet antaa HPK:lle kertoimeksi 1.70 ja Bluesille 3.00. Tasuri on 5.30 arvonen...
Tolla vois lähtee jo HPK:ta pelaamaan...
Viestin lähetti Tommy
Mennään ihan minä hetkenä tahansa vaa'alle ja katsotaan kumpi meistä on "hontelo"?
Niin, ehkäpä tässä allekirjoittanut sortui stereotypioiden puolelle. Ajattelin vain että eikös lähes kaikki espoolaiset ole a: insinöörejä b: insinööriksi opiskelevia tahi c: insinöörien lapsia.
Että siinä mielessä ajattelin että lähes kaikki edellä mainitut ihmistyypit edustavat sellaista honteloa silmälasipäistä ihmistyyppiä joka oksentaa ylioppilasjuhliensa päätteeksi taksin takapenkille? ;)
Tarkennuksena muuten mainittakoon että aikaisemmin mainitsemani "Vallin Grilli" sijaitsee hallituskadun ja rauhankadun kulmassa, suomen vanhinta pubia vastapäätä. Eli kaikki Hämeenlinnaan saapuvat espoolaiset voivat ko. paikassa käydä tsekkaamassa ovatko he honteloita vai ei..
Itse pelistä mainittakoon vielä sen verran että JA:n maanmainio ennakko pureutui mielenkiintoiseen aiheeseen eli saadaanko calounin jankka pois tolaltaan joko parilla töötillä vai maankuulun sikakatsomon hellässä käsittelyssä.
Mikäpä olisi nimittäin taas sen mukavampaa katsella kuin jankka joka turhautuu ja alkaa mullittelemaan..
Täältä tähän
Niin, ehkäpä tässä allekirjoittanut sortui stereotypioiden puolelle. Ajattelin vain että eikös lähes kaikki espoolaiset ole a: insinöörejä b: insinööriksi opiskelevia tahi c: insinöörien lapsia.