HPK-Ässät 8.1.2005

  • 1 978
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hanna**

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jokipojat
Vasta nyt pääsen sydäntäni purkamaan...

Lauantaina oli kuuma peli... Katsomossa ja kentällä.

Voitto tuli, mikä on tietysti aina hyvä juttu...
Nortin muutama mahti pelastus piti meitä pystyssä... Onneksi... Vaikka peli näytti välillä väkinäiseltä vääntämiseltä... Huoh... Valmentaja sanoo että voitosta pelataan... Mutta... Yleisöystävällisyys olis mun mieleeni... Ja miehet, taklatkaa... Pliiis...

Mutta mutta... Sitte vähä valitan...
Onkohan ässäfanien normaali vierasmatka ilta sellainen jolla ainakin kaksi fania lentää ulos...
Kolmannessa erässä sikakatsomon yläosassa oli nujakointia... Vieressämme ollut ässäfani kävi tilanteen katsomassa ja totesi sen jälkeen että ei mitää vakavaa, se lensi vaan pihalle...
En ymmärrä... Vaan lensi pihalle... Hmm...

Ja sitte...
Kerhofanille vähän tässä noottia...
Mulla on mustelma mahassa...
Kiitos yhden kerhofanin joka suuttui, kun ässäfani vieressämme liikahti juhliessaan ässien maalia... Kai tätä kerhofania niin ässien maali harmitti, että piti käydä ässäfanin päälle ja tönimään kaikkia lähellä olevia...
Aikuinen mies! Herätys! Saa tunteet olla pelissä... Mutta maltti on valttia... Ainakin joskus.
Mä vaan rauhassa katselin peliä, valitettavasti vaan väärässä paikassa... Ja PAM mustelma oli valmis... Oma fani niin huito siinä että sivullisetkin kärsi... Kyynerpäätaklaus...

Kerrankin järkkärit kunnolla hereillä...
Kiitos!!
Toisaalta naiset selvittivät sikakatsomon nujakointia, kun miehet mutustivat hodaria... :/
Naiset kunniaan!!! :)
 

Hanna**

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jokipojat
Nyt muistanki, miksi en ole aikoihin kirjoitellu...
ihanaa kun te pysytte niin hyvin asiassa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös