Tälle voisi perustaa ihan oman otsikon, huippumatsi kun on. Vastustajaa Englannille haetaan siis.
Portugali lähtee vakuuttavan Mexico voiton myötä ainakin omissa papereissani melko selvänäkin ennakkosuosikkina. Hollanti ei ole esiintynyt todellakaan vakuuttavasti muuta kuin Norsunluurannikko-ottelun ensimmäiset 30 min. Argentiinan pystyi pitämään nollilla, mutta eivätpä diegot kauhean innokkaasti maalia hakeneetkaan.
Tässä vielä joukkueiden alkulohkopelit:
Portugali - Angola 1-0
Portugali - Iran 2-0
Portugali - Mexico 2-1
Hollanti - Serbia&Montenegro 1-0
Hollanti - Norsunluurannikko 2-1
Hollanti - Argentiina 0-0
Oletetut avauskokoonpanot:
Ricardo
Miguel
Carvalho
Meira
Valente
Costinha
Maniche
Figo
Deco
Ronaldo
Pauleta
Van der Sar
Boulahrouz
Ooijer
Mathiesen
van Brockhorst
van Bommel
Sneijder
Cocu
van Persie
van Nistelrooy
Robben
Eli RvD ja MvB ovat sopineet kärhämänsä. Sen minä muuten laskin alussa bluffiksi, en tiedä oliko se sitä, mutta lopputulos on sama, Nistelrooy aloittaa. Valentin Ivanov tuomaroi, kaverista ei ole ainakaan minulle näistä kisoista mitään muistikuvaa.
Heitetään lopputulosveikkaukseksi 3-1 Portugalille. Klo 22.00 alkaa peli, lähetys YLE:n kakkosella 21.30.
Portugali lähtee vakuuttavan Mexico voiton myötä ainakin omissa papereissani melko selvänäkin ennakkosuosikkina. Hollanti ei ole esiintynyt todellakaan vakuuttavasti muuta kuin Norsunluurannikko-ottelun ensimmäiset 30 min. Argentiinan pystyi pitämään nollilla, mutta eivätpä diegot kauhean innokkaasti maalia hakeneetkaan.
Tässä vielä joukkueiden alkulohkopelit:
Portugali - Angola 1-0
Portugali - Iran 2-0
Portugali - Mexico 2-1
Hollanti - Serbia&Montenegro 1-0
Hollanti - Norsunluurannikko 2-1
Hollanti - Argentiina 0-0
Oletetut avauskokoonpanot:
Ricardo
Miguel
Carvalho
Meira
Valente
Costinha
Maniche
Figo
Deco
Ronaldo
Pauleta
Van der Sar
Boulahrouz
Ooijer
Mathiesen
van Brockhorst
van Bommel
Sneijder
Cocu
van Persie
van Nistelrooy
Robben
Eli RvD ja MvB ovat sopineet kärhämänsä. Sen minä muuten laskin alussa bluffiksi, en tiedä oliko se sitä, mutta lopputulos on sama, Nistelrooy aloittaa. Valentin Ivanov tuomaroi, kaverista ei ole ainakaan minulle näistä kisoista mitään muistikuvaa.
Heitetään lopputulosveikkaukseksi 3-1 Portugalille. Klo 22.00 alkaa peli, lähetys YLE:n kakkosella 21.30.