Hokin katsominen vs pelaaminen

  • 2 472
  • 4

Hokin pelaaminen vs katsominen

  • Pelaan

    Ääniä: 10 16,7%
  • Katson

    Ääniä: 50 83,3%

  • Äänestäjiä
    60

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Lähdetkö mielummin pelaamaan johonkin lätkää vai katsotko mielummin lätkää telkusta tai hallilla?

Itse muutaman vuoden viime vuoden olen katsonut mielummin kuin pelannut itse. Joskus edelleen mukava käydä pelailemaan, mutta taso tippunut niin paljon lopettamisen jälkeen, että nykyään mielummin katson telkusta matsia mielummin. Tai yleensä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katson ainoastaan otteluja. Luistelu ylipäänsä on sellainen asia, jota en ole koskaan oppinut, joten on ihan turha edes haaveilla lätkänpeluusta.
 

Ralph

Jäsen
En ole ikinä ollut Hokin pelissä, mutta silti vastaan sen katsomisen.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Lähdetkö mielummin pelaamaan johonkin lätkää vai katsotko mielummin lätkää telkusta tai hallilla?.

Ihan oikeata jääkiekkoa en pelaa, joten siis katson mieluummin. Parasta mitä tiedän, on pihapelit. Olen löytänyt uudelleen sen lapsuuden leikin riemun työn kautta. Pihapelit tosin ovat ennemminkin sählyä kuin lätkää, mutta jos talvesta tulee inhimillinen niin ehkä jotain pipolätkääkin tulee vedettyä. Jäähallien keskiyön vuorot stressaantuneiden aikuisten kanssa ei kiinnosta. Oikea urheilu täysillä sykkeillä on laadukkaampaa salibandyn parissa. Luistelutaitojen erot pilaa liikaa harrastelätkästä.
 

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Tää on helppo, tottakai pelaamaan ennemmin kun katsomaan. Joku mm- tai olympiafinaali saattais ajaa näiden harrastesarjapelien edelle, mutta muutoin valitsen omat pelit katsomisen sijaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös