Hockey Night -ottelut

• 3 859
  • 34

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katselin tuossa runkosarjan otteluohjelmaa ja listasin HockeyNight-pelit eli siis sunnuntaisin pelattavat ottelut:

16.9. Jokerit - HIFK
23.9. Tappara-TPS
30.9 Ässät-Blues
7.10. Ilves-Lukko
14.10. Jokerit-TPS
21.10. Kärpät-Saipa
28.10. TPS-Ilves
4.11. Pelicans-Kärpät
18.11 Jokerit - HIFK / Tappara - Ässät
25.11. Jyp-Jokerit
2.12. Lukko-HIfk
9.12. Saipa-Jyp
30.12 Blues - Lukko / HPK - Tappara
------
6.1.Pelicans-Jokerit
13.1. TPS-HPK / Blues-HPK ???
20.1. Ilves-Tappara
27.1. Saipa-Kärpät
3.2. Jyp-Hifk
10.2. Ässät - HPK /TPS - Kärpät
3.3. Hifk-Ilves
10.3. Blues-Tappara
17.3. Päätöskierros, peli valittanee järkevästi :D
-------

Kun lasketaan eri joukkueiden ottelut saadaan seuraavat määrät:
Jokerit 4/5,Hifk 5, Tappara 3-5, TPS 3-5, Ässät 1-3, Blues 2-4, Ilves 4, Lukko 2/3, Kärpät 3/4, Saipa 3, Pelicans 2, Jyp 3 ja HPK 2/3. Lisäksi tulee sitten vielä päätöskierroksen peli.

Voisi sanoa, että aika tasan menee pelimäärät, toki suurten katsoja-alueiden joukkueet saavat hieman enemmän näkyvyyttä, mutta tämä lienee luonnollista. Itse olen ihan tyytyväinen, nyt kun vielä saataisiin torstain pelit urheilukanavalle tai vaikka Canal+:lle, joka oli ainakin muutama vuosi sitten kinnostunut.

--
tt

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saipan ottelut

Täytyy olla tyytyväinen, että Saipan otteluita näytetään 3 kappaletta. Mutta miksi on kaksi kertaa vastassa Kärpät?

Ässien pelejä ei huonossa tapauksessa näytetä kuin yksi. :confused:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti tt
Katselin tuossa runkosarjan otteluohjelmaa ja listasin HockeyNight-pelit eli siis sunnuntaisin pelattavat ottelut:

13.1. TPS-HPK / Blues-HPK ???
Tiedän kyllä että Vujtek on kova pelimies, mutta eiköhän tuo HPK:llekin mahdoton tehtävä: kaksi peliä samaan aikaan sekä Turussa että Espoossa.
Mistä tuon Blues-ottelun keksit. Eikös se pelata 15.1.?

bull

Jäsen
kotipeleistä

HIFK 1
Jokerit 3
HPK 1
Blues 2
Ilves 2
Tappara 2
TPS 3
Kärpät 1
JYP 2
Ässät 2
Lukko 2
SaiPa 2
Pelicans 2

Eli nämä eivät mene kovinkaan tasan... Ainakin toinen Bluesin kotipeli jää näkemättä ku HPK:n ainut kotipeli pelataan samana päivänä (30.10). Itse olen pettynyt et HIFK:lta tulee vaan 1 kotipeli. :(

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Pienet seurat

kuten esim Kaanit, Ässät ja JYP saavat töllöön itsensä 2-3 kertaa ja suuret 5, joten kyllä kai sitä sitten on kiva katesella samojen joukkueiden pelejä. En halua tällä viestillä saada aikaan kirjoittelua kenen otteluita pitäisi näyttää ja kenen ei, mainitsin vain asiasta. Tosin paremmin se raha ilmeisesti lipputuloista tulee.

Profeetta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainahan näistä riittää kitinää. Ikinä ei mene pelit tasan.

Näillä mennään ja toivottavasti nähdään hyviä pelejä!!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Paitsi että taitaa mennä kiertävällä systeemillä nämä pelimäärät

Tossa pari kautta takaperin oli esimerkiksi Jokereiden ja HIFK:n pelejä vain tuo 3 kpl kun Ässät oli ruudussa 5 kertaa.

Silloin vain ei ollut samaa valitusta mitä nyt ilmeisesti on luvassa kun on isojen vuoro näkyä useammin.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Viestin lähetti bull

Eli nämä eivät mene kovinkaan tasan... Ainakin toinen Bluesin kotipeli jää näkemättä ku HPK:n ainut kotipeli pelataan samana päivänä (30.10). Itse olen pettynyt et HIFK:lta tulee vaan 1 kotipeli. :(

Itse en ole ollenkaan pettynyt, kun Kerho pelaa ainoastaan yhden kotiottelun kameroiden edessä. Itse kuitenkin käyn katsomassa kaikki ottelut kuvattiin tai ei ja lisäksi on laimeeta seurata Hoki-Nait peliä yleisökadon vallitessa. Lisäksi Kerholla on usein ollut tapana kontata kotona TV-peleissä. Ei muuta kun lisää lauantaikotipelejä, joita tänä vuonna Kerholla tuntuu riittävän. Tunnelma loistava ja en ole vielä löytäny lauantaipeliä kera taskumatin voittanutta talvisen lauantain alkuillan viettoon. Vielä kun tänä vuonna taidetaan vaihteeksi nähdä kunnon kiekkoakin.

- Rolf Paski -

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: kotipeleistä

Viestin lähetti bull
Itse olen pettynyt et HIFK:lta tulee vaan 1 kotipeli. :(
Kotimatsit mennään katsomaan halliin livenä! :)

JanJ

Jäsen
Re: Paitsi että taitaa mennä kiertävällä systeemillä nämä pelimäärät

Viestin lähetti flintstone
Tossa pari kautta takaperin oli esimerkiksi Jokereiden ja HIFK:n pelejä vain tuo 3 kpl kun Ässät oli ruudussa 5 kertaa.

Silloin vain ei ollut samaa valitusta mitä nyt ilmeisesti on luvassa kun on isojen vuoro näkyä useammin.

Onko faktaa?

Ainakin ennen systeemi meni niin että kotiottelut tilastoitiin, ja edellisen kauden sijoituksen mukaan tehtiin televisiointi.
Mestarilta eniten (3) ja sarjajumbolta (Ässiltä) 1 kotiottelu.
Vierasesiintymisiä ruudussa ei laskettu.

Jos Ässät sattui olemaan ruudussa 5 kertaa,
oli se vierasjoukkueena kärkijoukkueen kotimatsissa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempi vain mitä vähemmän kotipelejä HIFK:lta televisioidaan. Eipä ole se helvetin pyykkinarukamera peittämässä näkökenttää ja punalamppu katkaisemassa eriä mainoskatkon ajaksi.

Sen sijaan näyttää mukavalta, että HIFK:lta on parhaassa tapauksessa neljä televisioitua vieras peliä, ehkä viisikin, jos päätöskierros sattuu natsaamaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Toivoisin...

...että kaikki Jokereiden TV-pelit olisivat näitä vieraspelejä, kotipeleissä se verottaa ikävästi katsojamäärää. Tosin taitavat kotijoukkueet saada kohtuullisen korvauksen näistä televisioinneista.

Ei mulla ole sitä parin vuoden takaista HN-pelien listaa joten päätäni en pantiksi pistäisi mutta muistikuvani mukaan se oli noin kuin kerroin.

PS. eikö siellä Porissa lasketa noita Ässien näkymisiä vieraspeleissä?

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Viestin lähetti bull

Bluesin kotipeli?

Mä oon kyllä tyytyväinen koska nyt ei tapahdu perinteistä HN-katsojakatoa ja lisäksi näkee useamman vieraspelin ilman että tarvitsee esim. Jyväkylään lähteä ajamaan.

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Telkkaripelit

18.11. Tappara-Ässät
30.12. HPK-Tappara
13.1. TPS-HPK
10.2. Ässät-HPK
17.3. Kierroksen kiinnostavin

Näin kertoo uusin Jääkiekkolehti.

Suosikkijoukkue
Jokerit

Viestin lähetti bull
HIFK 1
Jokerit 3
HPK 1
Blues 2
Ilves 2
Tappara 2
TPS 3
Kärpät 1
JYP 2
Ässät 2
Lukko 2
SaiPa 2
Pelicans 2

Siis en ymmärrä ollenkaan tuota logiikkaa. Tämähän on kuin tehty ifk:lle sopivaksi. Viisi ottelua televisiosta jä näitä vain yksi kotiottelu. Kai sinä nyt kotiottelut käyt paikanpäällä katsomassa?!

Ei minulle ainakaan ole mitään iloa niistä kolmesta Jokerien kotiottelusta, mitä "hokinait" näyttää. Paikanpäällä minä ne katson.

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: kotipeleistä

Viestin lähetti BigRedBob

Kotimatsit mennään katsomaan halliin livenä! :)

Kyllä tosifani käy kaikki matsit katsomassa, kotona ja vieraissa, kotimaassa ja ulkomailla, sarjapelit ja harjoituspelit.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
No eipä paljon väliä, mikä peli milloinkin tulee töllöstä. Tuossa maikkarin Hoki Naitissa on niin paljon parantamista, että ennen kun jotain konkreettista tapahtuu, minä en paljon Saukkosta, Tyniä ja "Puttea" jaksa katsella..

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pari kautta sitten Ässät tosiaan esiintyi ruudussa useammin kuin mikään muu joukkue eli viisi kertaa. Mahtoiko käydä peräti niin, että kaikissa tuli takkiin. Mikä lie mielenhäiriö tai laskuvirhe MTV:ssä sitten kävikään, mutta erittäin poikkeuksellista tuo oli, sillä perinteisesti Ässien tv-näkyvys on aina ollut pohjamudissa, myös niinä parempina kausina ja niiden jälkeen.

Viime kaudella tuo virhehän tietysti korjattiin, kun Ässät vilahti ruudussa vain yhden ainoan kerran. Siitä tuli jopa voitto, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakaan. Monet Ässäfanit pitivät pientä meteliä, kun Ässiä näytetään vähemmän kuin muita, mutta harva kiinnitti huomiota siihen, että edellisellä kaudella asiat olivat juuri päinvastoin.

Kolme tv-peliä tälle kaudelle kuulostaa vähintäänkin kohtuulliselta. Ja play ofssithan toki lisäävät vielä Ässien tv-pelien määrää...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Köpi
No eipä paljon väliä, mikä peli milloinkin tulee töllöstä. Tuossa maikkarin Hoki Naitissa on niin paljon parantamista, että ennen kun jotain konkreettista tapahtuu, minä en paljon Saukkosta, Tyniä ja "Puttea" jaksa katsella..

Nimenomaan, saa olla bluesillakin aika kova peli töllössä, että vaivautuu kattomaan. En yksinkertasesti kestä Saukkosen jokellusta kolmea täyttä erää, äänen pois ottaminen vois tietty auttaa.
Aina nää samat fraasit, maalintekijällähän on kavereita illalla!! Puten karkki ylämummuun sai melkein telkkarin lentämään pihalle jne jne. Kaikista kamalin on tämä mikä lie torstain hn-kommentaattori joka yrittää matkia jenkkejä tyylissään ja huutaa ja venyttää lauseitaan. Suomessa ainoastaan Mertaranta hallitsee sen.

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Re: Telkkaripelit

Viestin lähetti Mevatron
18.11. Tappara-Ässät
30.12. HPK-Tappara
13.1. TPS-HPK
10.2. Ässät-HPK
17.3. Kierroksen kiinnostavin

Näin kertoo uusin Jääkiekkolehti.

Siis onko Jääkiekkolehden kultanumero jo ilmestynyt???
(toivottavasti, saa viikonlopun ajaksi tuhdisti luettavaa!)

bull

Jäsen
Re: Re: kotipeleistä

Viestin lähetti Vänrikki Naapero

Siis en ymmärrä ollenkaan tuota logiikkaa. Tämähän on kuin tehty ifk:lle sopivaksi. Viisi ottelua televisiosta jä näitä vain yksi kotiottelu. Kai sinä nyt kotiottelut käyt paikanpäällä katsomassa?!

Ei minulle ainakaan ole mitään iloa niistä kolmesta Jokerien kotiottelusta, mitä "hokinait" näyttää. Paikanpäällä minä ne katson.

Pitänee vissiin selventää ku on tullut muutama ihmettely.

Ideani oli osoittaa ettei kotipeli-lähetykset mee tasan. Jokunen vuosi sit oli juttua et korvaus kotipelistä ei välttämättä kata saamattomia lipputuloja, joten taloudellisesti eri määrä kotipelejä tuottaa toiselle enemmän haittaa kuin toiselle.

Ja miks sit oon pettynyt ifk:n 1 kotipeliin? Vaikkakin saattaa se olla ifk:lle taloudellisesti kannattavampi, niin mulle ei. Luuletteko et opiskelijalla on varaa mennä jokaiseen kotipeliin, varsinkin ku Pena kiskoo lipuistaan rahat kaikilta, olit sit eläkeläinen, työtön, opiskelija taikka hyvin toimeentuleva.

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Hockey Night -ottelut

Viestin lähetti Jii

Mistä tuon Blues-ottelun keksit. Eikös se pelata 15.1.?

Tiedot oli otettu suoraan tuolta Jatkoajan otteluohjelma-sivulta, ilmeisesti sinne ei ollut vielä päivittynyt uusi ottelupäivä, enkä lähtenyt sitten arvailemaan.
--
tt

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Kyllä VITUTTAA

koko MTV 3:sen Hockey Night. On se kumma ettei Pelicansia voi vieraskaukalossa näyttää kertaakaan. Näytetään kaksi kotipeliä, mikä ei meitä Pelicans faneja lohduta tippaakaan koska olemme silloin tottakai paikanpäällä. Ainoa "etu" koko hommassa on se, että 1000 katsojaa katsoo matsin kotona ja tunnelma näissä peleissä on entistäkin huonompi. Ai niin, olihan toissa kaudella muistaakseni yksi Pelicansin vieraspeli telkussa.
No, jäipä tälläkin kaudella hoki-naitit kattomatta.

pänkäle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Mua ainakin lämmittää joka kerran kun Hpk vaan sattuu ruudussa näkymään, oli se sitten kotona tai vieraissa. Tai jos sieltä nurkassa tököttävästä laatikosta ikinä vaan tulee jääkiekkoa ja mieluiten hyvää sellaista. Kun sitä opiskelujen vuoksi joutuu asumaan n. 350 kilometrin päässä suosikkijoukkueesta niin ei kannata olla turhan ronkeli. Joten mitä enemmän HYVIÄ kiekkomatseja niin sen parempi!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy