Hockey Night 7.3.2002

• 2 015
  • 19

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko päivän lähetyksestä mielipiteitä? Mua ois kiinnostanut ainakin JyP-TPS pelistä nähdä enemmän niitä kuumia kohtauksia. Ilmeisesti "väkivaltaa ei saa näyttää tv:ssä" tai jotain. Se pätkä oli muutenkin perseestä ja täynnä kaikenlaista sekoilua, äänikin meni ihan eri kohdassa kuvan kanssa, olikohan edes samasta pelistä.

Kaikkia maaleja ei vieläkään saatu näytettyä. Ainakin HPK:n pelistä jäi yksi osuma näyttämättä.

Kuka haastatteli Kapasta Pelicans-Blues -ottelussa? Typerä kysymys jostain yöunista ja muutenkin olisi ollut parempi vaihtoehto näyttää se pätkä kokonaan ilman selostajaa.

Turhanpäiväiseen kysymykseen pelaajilta "Mitkä kaksi joukkuetta pääsevät play offeihin", jollain kesti jumalattoman kauan vastaaminen tähän. Siinä ajassa olisi ehditty näyttään moneen kertaan vaikka se HPK:n maali.

Joskus näinkin pienet asiat ärsyttää, etenkin kun ohjelman pitäisi nyt olla parempi kun se kestääkin jo puoli tuntia.

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
Aivan!

Taitaa olla aika hätäsesti kasattu aina tää Hockey night muutenkin,ohjelma on täynnä kaikenlaisia kohelluksia.Esim:Paljon teknisiä ongelmia,vääriä nimiä ja Tyni kattelee jatkuvasti väärään kameraan ym.ym.

Tyhmiä kysymysiä on ohjelmassa ollut aina mutta ennen ne kohdistettiin katsojille,kerro mielipiteesi tai kommenttisi eikä maksa kuin 9.90 min.

Olen ruikuttanut tätä ennenkin ja teen sen nytkin,ottaisivat mallia Änäri weeklystä.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Aivan!

Viestin lähetti Pete#35

Olen ruikuttanut tätä ennenkin ja teen sen nytkin,ottaisivat mallia Änäri weeklystä.

Siis siitä nelosen ohjelmasta jossa ääliö mikäliemoriarty pelaa puulaakia WTC:n raunioita setvineitten palomiesten kanssa. Weekly oli aikoinaan ihan siedettävä ohjelma mutta nykyisin sitä pysty sikakaan selvinpäin katsomaan (enkä katokkaan :D ). En minä ainakaan haluaisi nähdä SM-liiga kierroksen parhaita taklauksia 0,1 s pätkiin silvottuna sillisoppana. Sama pätee torjuntoihin/taklauksiin. Hokinaitin ottelukohtainen raportointi on hyvä systeemi eikä siitä sovi luopua.

Sitävastoin, niin kuin täälläkin on ehdoteltu, pitäisi HN siirtää lauantai illalle. Näin ohjelman tekemisessä ei olisi niin kiire ja laatukin paranisi varmasti. Tai miksei perjantaille, kuka sanoo että sen pitäisi samana päivänä tulla. Kyllä minä mieluummin katson hyvin tehtyä kuin nykyistä juosten kustua...

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Nyt puolustuksen puheenvuoro. Nuo väärät nimet ovat tietenkin kiusallisia, mutta eivät ne kuitenkaan myrkytä koko HN kelvottomaksi.

Nyt kun lähetysaika on pidentynyt on sisältö oikeasti parantunut. Tietenkin minua lämmitti JYPin tilanteen dramaattinen kuvaaminen, josta on aiemmin saanut vain unelmoida. "Palataampa eilisiin tunnelmiin Espooseen..". On siinä parannusta parinvuoden takaiseen mustavalkokuvaan (!) seisomakatsomosta kuvattuna, jossa näytetään yksi maali.

Totuuden nimissä on sanottava, että maalit ovat tärkeimpiä ja jokainen kierroksen maali tulisi näkyä ruudussa - vaikka peli päättyisi 14-12. Jätetään sitten ne gallupit "ketkä pääsevät play-offeihin" ja kierroksen hassuimmat hatut (muistaako kukaan tätä) sitten vähemmälle.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Jaa-a

Eipä noteerattu Lindforsin voittotilastoa mitenkään... Kiakkokulttuuri Suomessa?!

Chlubnan mainittiin menneen maalipörssin kärkeen ja että Vesku on tokana, mutta olisivat nyt näyttäneet tilaston ruudussa. Tällähetkelläkin Chlubna kun ei pistepörssissä mahdu txt-tv:n listalle, niin pelkkä maalipörssin näyttö ko. ohjelmassa olisi ihan kiva, kun muutoksia kärjessä tai tuntumassa tapahtuu. Sama tietysti koskien pistepörssiä yleensä.

Ja kuten monet ovat todenneet. KAIKKI maalit tulisi näyttää. Ja ei sen ohjelman ole pakko tulla To iltana, jos siirrolla perjantaille tahi lauantaille saatas taso nousemaan.

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti teemu73
Kuka haastatteli Kapasta Pelicans-Blues -ottelussa? Typerä kysymys jostain yöunista ja muutenkin olisi ollut parempi vaihtoehto näyttää se pätkä kokonaan ilman selostajaa.

Haastattelijana / selostajana toimi tulosruudusta tipautettu Leo "stiivi jatserman" Silolahti. Miten tällaisia voi edes olla urheilutoimittajana, mummonikin tietää ja ymmärtää enemmän kiekosta...

axe

Jäsen
En tiedä oliko mun omat kiikarit sitten väärin viritetty tai muuten vaan päässä vikaa, mutta jotenkin eilisessä Hockey Nightissa näytti olevan vähän joka paikkakunnalla trendinä zoomata kamerat liian lähelle. Ihan kivan näköistä sellaisissa yhden miehen sooloissa, mutta monissa syötöissä sitten jäi paljon tarvittavaa näkemättä, kun asiat tapahtuivat kameran ulkopuolella. Minä ainakin kaipasin monessa tilanteessa laajempaa näkymää kaukaloon.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: Re: Hockey Night 7.3.2002

Viestin lähetti Musta87

Haastattelijana / selostajana toimi tulosruudusta tipautettu Leo "stiivi jatserman" Silolahti. Miten tällaisia voi edes olla urheilutoimittajana, mummonikin tietää ja ymmärtää enemmän kiekosta...

Eikös Silolahti ollut jo pöllölaaksossa töissä vuonna yx ja kax? Joten saa varmaan olla töissä niin kauan kuin haluaa....
Täytyy vaan ihmetellä että eikö tosiaan löydy ketään muuta toimittajaa/haastattelijaa? :confused:

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Kovin pieni piiri tekee juttuja Maikkarille. Esimerkki tästä on Leo Silolahden vetäminen mukaan HN-toimitukseen. Silolahti on äänessä jo Sport FM:llä ja nyt HN:ssä. Uusia kasvoja toimitukseen! Ensi kaudella niitä toivottavasti nähdään, jos MTV3 ei enää lunasta kiekon lähetysoikeuksia itselleen.

Eilinen Hockey Night tuntui taas kovin hätäisesti väsätyltä. Esimerkiksi Jyväskylän raportin maalit näytettiin aivan liian hätäisesti. Lähetysaika voisi siirtyä vaikka tunnilla eteenpäin, jos se auttaisi saamaan kunnollisen lähetyksen....

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kiitosta kuitenkin tuosta 30minuutin lähetysajasta. Nyt on jo selvästi parempi versio, kuin aikaisemmin.

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Silolahdesta ja muista vielä

Sen ainakin tiedän että Silolahtia ei ainakaan ikään ammattitoimittaja ole, sillä kaveri on liikunnanohjaaja, joten turha toivoa kunnon syväluotaavia kysymyksiä tai raportteja ko. kaverilta. Saukkonen ja Haajanen tosin ovat opettajia, eikä toimittajia, noh senhän huomaa juttujen tasostakin.
Mistä johtuu että just MTV3:lla on urheilutoimituksessa vain ns. "urheilutoimittajia"?
Meinaa tulla ikävä HooPi Hännistä kun noita em. sankareita kuuntelee, ja se on jo paljon.
Onneksi Linkkua ei tarvi kuunnella enään kuin Sport FM:llä, tämän viikon Linkku oli: "SM-Liigan neljä suurta rahaseuraa, Jokerit,Tps ja Tappara, vain nämä neljä mainitakseni"

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Tämä nyt uhkaa muuttua silolahti-ketjuksi, mutta muistuipa mieleeni kun Alan Shearer lausuttiin Alan Shuarerer..

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Aivan!

Viestin lähetti Helinkopteri
Tai miksei perjantaille, kuka sanoo että sen pitäisi samana päivänä tulla.

Aivan. Pelejä kun pelataan myös lauantaina ja tiistaina, miksi juuri torstain kierroksesta pitää tehdä tällainen juosten kustu "viikkokatsaus" joka kuitenkin käsittelee vain yhden kierroksen tapahtumia. Yhtä hyvin voitaisiin tehdä paremmalla ajalla koko viikon tapahtumia käsittelevä ohjelma joka tulisi vaikka perjantaina.

Ja miksi sitten taas sitä viikon HN-ottelua on taas pakko näyttää juuri sunnuntaina joka ei ole varsinainen pelipäivä. Ainakaan täyttä liigakierrosta ei pelata juuri koskaan sunnuntaisin. Eikö ottelun näyttämiseen taas varsinainen pelipäivä, eli tiistai, torstai tai lauantai olisi parempi? Mistähän se johtuu että MTV3 osaa tehdä nämä asiat yleensä juuri päinvastoin kuin pitäisi.

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
Re: Re: Re: Aivan!

Viestin lähetti NK
Ja miksi sitten taas sitä viikon HN-ottelua on taas pakko näyttää juuri sunnuntaina joka ei ole varsinainen pelipäivä.
Mikäli minä olen mitään ymmärtänyt, juuri siksi. Jos telkkarimatsin päivänä pelattaisiin täysi kierros, iso osa kansasta olisi joko halleissa katsomassa niitä viittä muuta peliä (eikä telkkarin ääressä, kuten Maikkari toivoo) tai kotona telkkarin ääressä (eikä halleissa, kuten seurat toivovat). Nyt, kun telkkaripeli on erikseen, kansa katsoo kiekkoa sekä lauantaina livenä että sunnuntaina sohvalla - enemmän euroja sekä seuroille että Maikkarille.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: Re: Re: Aivan!

Viestin lähetti apo
Mikäli minä olen mitään ymmärtänyt, juuri siksi. Jos telkkarimatsin päivänä pelattaisiin täysi kierros, iso osa kansasta olisi joko halleissa katsomassa niitä viittä muuta peliä (eikä telkkarin ääressä, kuten Maikkari toivoo) tai kotona telkkarin ääressä (eikä halleissa, kuten seurat toivovat). Nyt, kun telkkaripeli on erikseen, kansa katsoo kiekkoa sekä lauantaina livenä että sunnuntaina sohvalla - enemmän euroja sekä seuroille että Maikkarille.

Nimenomaan.Laskepa 5 muuta ottelua,ka 6000/ottelu eli 30 000 potentiaalista ellei jopa todennäköistä katsojaa.Juuri näitä Maikkari haluaa tavoittaa tällä konstilla.

Ja voisi kyllä sen Leo "Föönix Kojootess,Gälgäri Fleims" Silolahden heittää pois,pois...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se aina niin helppoa ole..

itseasiassa tänään väsäsin HN:n "jämänauhoista" otteluselostuksia/arviota ja yllätys yllätys, se ei ole niin helppoa kuin se näyttää.

Yhdellä otolla purkitettavat spiikit kerran läpikatsotuille pätkille ennen leikkausta eivät ole niitä kaikkein helpompia tehtäviä varsinkin kun on helvetinmoinen kiire.

Tietenkin jos aikaa on kelailla nauhoja edestakaisin ja suunnitella huolellisesti mitä tekee, melkein kuka tahansa onnistuu. Ammattitaito mitataan siinä, kuinka nopeasti saadaan hyvää jälkeä ja ennenkaikkea oikeanpituisia ja AJOISSA TULEVIA pätkiä.

Jos kuvittelee hallitsevansa asiat paremmin kuin kyseiset heput, ei muuta kuin hakemuksia Program oylle ;)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kyllähän HN (siis Hockey Night, ei Hervannan Näkijä) on parempaan suuntaan menossa. Pari juttua kuitenkin:

Samanlainen ohjelma joka päivä, kun pelataan vähintään neljä liigaottelua, eli aika usein myös tiistaina ja lauantaina.

Ranking vaikkapa edellisen viikon Top5-maalit.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Puolustuksen puheenvuoro 2

Nyt kun lähetysaika on pidentynyt on sisältö oikeasti parantunut.

Olen Sergei K:n kanssa samaa mieltä, ohjelman taso on parantanut selvästi pidennyksen myötä. Itse asiassa pidin tuosta "ketkä kaksi pääsevät pudotuspeleihin?" kysymyksestäkin.

Lähetyksen siirtäminen perjantaihin on tuntuu aivan omituiselta vaatimukselta. Minä haluan nähdä kierroksen tapahtumat tuoreeltaan, enkä seuraavana päivänä. Enkä usko että kolmosen ohjelmakartassa on perjantai-illassa tilaa puolen tunnin kiekkolähetykselle.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Espoon Siniset
Ranking vaikkapa edellisen viikon Top5-maalit.

Mä taas en pidä näistä top5 maaleista. Niiden sisältö riippuu juuri siitä kuka sen kokoaa. Mikäs tää sunnuntain hokinaitin parhaat palat tai top5 maalit oikein on? kelaa sitä samaa pätkää jossa Chlubna hyppää maalin päälle höystettynä 1 uus maali per viikko. Sekin vielä tv-pelistä joku räkämaali

kyllä tää formaatti on jo paljon parempi kuin se lyhyempi, vaikka tuntuu tämäkin usein loppuvan liian aikaisin.

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
On kaikki niinkuin ennenkin

Lyhykäisesti sanottuna puolen tunnin HN on samaa paskaa kuin vanhakin, hieman isommassa paketissa vaan.

Oikeasti, kenen idea on ollut käyttää ohjelman saamat lisäminuutit johonkin täysin turhanpäiväisiin pelaajakyselyihin. Ketä kiinnostaa, meneekö Erkki Rajamäen mielestä JYP vai Blues jatkoon, kun ydinsisältö eli otteluraportit ovat aivan yhtä hätäisiä ja pinnallisia kuin ennenkin. Jos raportit olisivat oikeasti kattavia ja niiden jälkeen jäisi ylimääräistä aikaa, voisin ymmärtää moisen ohjelmantilkkeen. Silloin lopun voisi minun puolestani käyttää vaikka kysy tyhmiä Kari Tyniltä -osuuteen. Nykyisellään kannattaisi kuitenkin keskittyä siihen olennaiseen.

Tuon journalistisen näkemyksen puutteen ohella myös kehno ohjaustyö pistää vihoiksi. Täysin käsittämätöntä, että vaikka sama porukka on saanut kymmenen vuotta harjoitella, pilataan maalikoosteet edelleen samoilla alokasmaisilla virheillä - ehkä pahimpana tuo jonkun jo mainitsema zoomaaminen liian lähelle. Lisäksi maalin syntyyn johtaneet tilanteet jäävät useimmiten arvailujen varaan, kun kuvanauha alkaa pyöriä suunnilleen laukauksen lähtiessä.

Avutonta. Toivon TODELLA syvästi, että oikeudet menevät ensi syksynä neloselle.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs HPK
  • 1.67
  • 4.30
  • 4.50
SaiPa vs KalPa
  • 3.20
  • 4.25
  • 2.12
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy