Hockey GM-veto (Jatkoaika)

  • 31 275
  • 468

Pakastin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, TPS
Jos osallistujamäärä jää tuohon kahteentoista ehdotan voitonjaoksi kolmelle parhaalle 400/150/50, kolmelle kahden sijaan ihan sen takia että mahdollisimman monella pysyisi edes joku panos pelissä mahdollisimman pitkään.

Voitonjako ok ja Itä/Länsi asetelma myös.
 

Lösönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arizona Coyotes
Sääntönä siis on että molemmista joukkueista tulee olla jatkuvasti vähintään yksi pelaaja. Tuossakin tulee kauden mittaan ihan varmasti erehdyksessä "sääntörikkomuksia" niin olisiko hyvä tasapuolisuuden nimissä miettiä joku rangaistus valmiiksi etukäteen ettei jokaista tulkita tilannekohtaisesti? Ehdottaisin että niiltä kierroksilta jossa ei ole kummastakin joukkueista pelaajia niin parhaan pistemiehen pisteet mitätöidään.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo, itellä oli tosiaan viimeksi 2 saman divarin jengiä, niin jostain syystä otteluojelmissa oli paljon samoja pelipäiviä, ja tosiaan ehdotin konffi jakoa.

Eli, arvotaanko molemmat joukkueet vai miten? Vai arvotaan eka 1 teami, ja sitten valitaan kanssa pelaajille toinen joukkue?
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin eli arvonta vedetty niin päästään aloittamaan.

Vielä kertauksena: Valitaan itse arvonnan järjestyksessä ensimmäinen joukkue. Toinen joukkue annetaan vastustajien toimesta käänteisessä järjestyksessä. Annetun toisen joukkueen tulee olla eri konferenssista (itä/länsi) kuin jo valittu ensimmäinen joukkue. Toivottavasti saadaan valinnat suoritettua nopeasti niin pääsee kasaamaan joukkueita

Eli siis ensimmäisten valitojen jälkeen @Pakastin valitsee joukkueen @Linjatuomari :lle, @Helsing#65 @Esoppi :lle jne.

Järjestys vielä tägien kanssa

1. @Linjatuomari
2. @Esoppi
3. @mountainsnake
4. @Noppa10
5. @L.Stanley
6. @Vpiiroi
7. @Knatterton (ex-Lico)
8. @Lösönen
9. @Tombe76
10. @Filari
11. @Helsing#65
12. @Pakastin
 

Liitteet

  • Valintajärjestys.jpg
    Valintajärjestys.jpg
    117,1 KB · kertaa luettu: 75
Viimeksi muokattu:

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimin nyt diktaattorina kun vedon aloitin sääntörikkomusten suhteen:

Jokaisesta pelipäivästä jona joukkue on sääntöjen vastainen tulee 50 pistettä sakkoa loppupisteistä. Kohtuu kova rangaistus koska säännön pitäisi kuitenkin olla äärimmäisen selvä. Molemmista joukkueista tulee olla valittuna jatkuvasti vähintään 1 pelaaja, sillä pelaavatko kaikki valitut pelaajat ei ole mitään merkitystä.

Jokaiseen selvään sääntöön pitää tietenkin keksiä poikkeus :D. Eli jos käy niin että käyttäjällä on vaihdot loppu ja juuri se ainoa toisesta joukkueesta oleva pelaaja tai vaikka useampikin tradetaan toiseen joukkueeseen, tällöin vähennetään vain kyseisen pelaajan uudessa joukkueessa tekemät pisteet loppupisteistä.

Voitonjako 400/150/50, onnea peliin kaikille!
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
.
Huh, olin jo ihan huolissani että olen itse viivyttänyt tätä juttua, kun en ole käynyt katsomassa klo 12 jälkeen.

Mä taas olen humaltuneena kaverin mökillä Päijänteen naapurissa ja päivitellyt tätä ketjua aamusta lähtien mut teen sit oman valintani asiantuntevasti klo 03, ensi viikon perjantaina...

no ehkä huomenna hieman valinnat etenevät?
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivotaan, jollei etene niin huomenna klo 12 @Noppa10 saa valita ja @mountainsnake tippuu listan hännille (valintavuoro vastustajan joukkueelle pysyy kyllä nykyisessä kohdassa). Toivottavasti lähtee rullaamaan kun ei tässä nyt ihan valinta päivässä tahtia voi mennä kun kausi alkaa...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun pitää valitettavasti vetäytyä tästä kisasta, ei tule mitenkään riittämään aika varsinkaan akselilla joulukuu-helmikuu tämän seuraamiseen ja olisi aika turhaa lahjoittaa rahaa.

Ei tämä nyt onneksi teidän settejä kaada!
 
Viimeksi muokattu:

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja omaksi joukkueeksi Florida Panthers

@mountainsnake valitsee seuraavana

Laitetaan listaan vielä valitut jengit:

Linjatuomari: Vegas Golden Knights
Esoppi: Florida Panthers

Sorry, tosiaan täällä vauva ja taapero, niin ei muista ihan päivittäin täällä käydä.
Mutta valitsen joukkueekseni Tampa Bay Lightning


Linjatuomari: Vegas Golden Knights
Esoppi: Florida Panthers
Mountainsnake: Tampa Bay Lightning

@Noppa10 sitten seuraavaksi
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Mun pitää valitettavasti vetäytyä tästä kisasta, ei tule mitenkään riittämään aika varsinkaan akselilla joulukuu-helmikuu tämän seuraamiseen ja olisi aika turhaa lahjoittaa rahaa.

Ei tämä nyt onneksi teidän settejä kaada!

Olen vähän myöhään liikenteessä, mutta kyselisin voisinko tulla vielä messiin ja ottaa esimerkiksi tämän Licolta irronneen paikan?
Toki, jos tällainen väliin loikkaaminen koetaan arvonnan jälkeen epäreiluksi, niin voi mut heittää myös draftin hännillekin 12:ksi.

Mitä sanoo johtaja @Esoppi ja kumppanit?
 

Pakastin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, TPS
Licon paikalle vaan. Mä oon jo tehny game planin paikalle 12., nii en halua luopua positiostani.
 

L.Stanley

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Calgary Flames
Linjatuomari: Vegas Golden Knights
Esoppi: Florida Panthers
Mountainsnake: Tampa Bay Lightning
Noppa10: Toronto Maple Leafs
L.Stanley: New York Rangers


@Vpiiroi
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Linjatuomari: Vegas Golden Knights
Esoppi: Florida Panthers
Mountainsnake: Tampa Bay Lightning
Noppa10: Toronto Maple Leafs
L.Stanley: New York Rangers
Vpiiroi: Colorado Avelanche
Knatterton:
Lösönen:
Tombe76:
Filari:
Helsing#65:
Pakastin:

ja sitten siis Licon tilalla
@Knatterton
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Valitsen Dallas Starsin

Linjatuomari: Vegas Golden Knights
Esoppi: Florida Panthers
Mountainsnake: Tampa Bay Lightning
Noppa10: Toronto Maple Leafs
L.Stanley: New York Rangers
Vpiiroi: Colorado Avalanche
Knatterton: Dallas Stars
Lösönen:
Tombe76:
Filari:
Helsing#65:
Pakastin:

Seuraavana @Lösönen
 

Lösönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arizona Coyotes
Boston Bruins

Linjatuomari: Vegas Golden Knights
Esoppi: Florida Panthers
Mountainsnake: Tampa Bay Lightning
Noppa10: Toronto Maple Leafs
L.Stanley: New York Rangers
Vpiiroi: Colorado Avalanche
Knatterton: Dallas Stars
Lösönen: Boston Bruins
Tombe76:
Filari:
Helsing#65:
Pakastin:

Seuraavana @Tombe76
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös