Mainos

Hockey Corner Podcast

• 17 290
  • 85

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Onko uusia jaksoja tulossa?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Varmaan osasyy Kekäläisen siirto Hurrikaanin Pyörteisiin, mutta sääli kyllä että seurasta irrallinen podcast on tauolla. Itse arvostan kuitenkin näitä enemmän kuin seuran itse tuottamia, tiettyjä asioita voidaan sanoa suoremmin jne, yhtään Hurrikaanin Pyörteissä podcastia väheksymättä

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Varmaan osasyy Kekäläisen siirto Hurrikaanin Pyörteisiin, mutta sääli kyllä että seurasta irrallinen podcast on tauolla. Itse arvostan kuitenkin näitä enemmän kuin seuran itse tuottamia, tiettyjä asioita voidaan sanoa suoremmin jne, yhtään Hurrikaanin Pyörteissä podcastia väheksymättä
Mutta kyllähän ainakin nyt tässä jaksossa Kekäläinen mielestäni aika suoraan puhui tuosta Pönön tilanteesta, että hänen mielestään ei pitäisi venkslata enää takaisin apuvalmentajaksi. Toki varmaan joutuu jonkun verran sanomisiaan miettimään joissain asioissa, mutta täytyy sanoa että Hurrikaanin Pyörteissä on nyt kuitenkin pikkuisen aiempaa parempi!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Mutta kyllähän ainakin nyt tässä jaksossa Kekäläinen mielestäni aika suoraan puhui tuosta Pönön tilanteesta, että hänen mielestään ei pitäisi venkslata enää takaisin apuvalmentajaksi. Toki varmaan joutuu jonkun verran sanomisiaan miettimään joissain asioissa, mutta täytyy sanoa että Hurrikaanin Pyörteissä on nyt kuitenkin pikkuisen aiempaa parempi!
Samaa mieltä, ja yllättävän suoraan mielipiteitä ainakin vielä sai sanoa. Seurasta irrallaan oleva poscast kuitenkin lähtökohtaisesti voi käsitellä asioita suoremmin ja rajummin.

Minusta siis molempia tarvitaan ja molemmissa on hyviä juttuja, mutta henkilökohtaisesti pidän enemmän seurasta irti olevista, kun niitä ei lähtökohtaisesti yritetä silitellä seuraan päin positiivisina.

Hurrikaanin pyörteissä kuitenkin ollut aiemmin hyvää materiaalia ja nyt jopa parempaa. Silti kaipaan Hockey Corner podcastia tai jotain muuta seurasta selvemmin irti olevaa tuohon HPn rinnalle.

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Kekäläisen tulo seuran omaan podiin oli avoimen seuran linjan mukainen, hyvä veto. Asiaa tulee realistisella ja kriittiselläkin otteella, sopivalla hehkutuksella höystettynä. Sellaista rehellistä puhetta mitä seuran kanavista on toivottu jo vuosia. Seurasta irrallaankin olevilla podeilla on tarkoituksensa, mutta tämä oli kaikkiaan oikea liike etenkin seuran julkikuvan kannalta.

Hound Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Jyvääskylän alueen joukkueet
Moi!

Päätös ”lainalle” lähtemisestä Hurrikaaniin tuli sen jälkeen, kun oltiin sovittu jätkien kanssa, että ainakin loppuvuosi huilataan HCP:n tiimoilta.

HCP on Alpun, Rikun ja mun lempilapsi, jonka tullaan varmasti vielä tekemään. Viimeksi soiteltiin asiasta eilen ja vatuloitiin muutenkin elämää

Terkuin

H. Kekäläinen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy