Rautiaista täytyy myöskin puolustella. Itse olen ainakin sitä mieltä, että valmentajan - ja etenkin suomalaisen jalkapallovalmentajan - täytyy vetää omaa linjaansa. Meni syteen tai saveen, niin se on ainoa keino kehittää peliä. Vaatimustason on oltava kova ja jos ei miellytä, niin suksikoon pelaaja muualle.
Myöskin nämä marisijat Jokereissa- siis ne joilta itsekin kuulin kommentteja - olivat lähinnä penkillä istuvia pelaajia, joille kalja maistuu paremmin kuin harjoittelu ja kenties kritiikkiä olisi hiukan ollut syytä suunnata itseensäkin päin.
Everse puhui myöskin tänään paskaa, kun sanoi 80% pelaajista olleen hänen takanaan. Totuus lienee noin 0,8%. Niiden neekereiden mielipiteistä minulla ei ole tietoa, kun kukaan ei niiden kieltä ymmärrä.
Everse tuli tänne kehittämään suomalaista jalkapalloa, mutta rupesikin tekemään joukkueesta hyvää vauhtia RoPS:ia jossa pelaa kokoonpanollinen tusina afrikkalaisia ja hollantilainen Martinj Abbenhuiskija, joka on varmaankin huonoin koskaan pääsarjatasolla esiintynyt pelaaja.
Myöskin välit junnupäällikkö Ville Lyytikäiseen ovat palaneet ajat sitten, Timo Lounio ei keväällä kestänyt niinkään kauaa. Siinä sitä peräänkuulutettua yhteistyötä ja yhteen hiileen puhaltamista...
Täydellinen koomikko. Ylimielinen kaveri, jonka valmentaja-ura on niin Hollanissa, kuin täälläkin ollut suuren luokan vitsi.