HIFKiläiset!Tietääkö joku Joni Purolan edesottamuksista?

• 711
  • 3

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen parissakin ketjussa kysellyt, josko hifkiläisistä joku tietäisi Hifk:n A-junnujen puolustaja nro 3, Joni Purolaa, mutta vielä ei kukaan ole reagoinut. Avaanpa siksi oman ketjun.
Sivujenne mukaan Joni on "vahva peruspakki". Nuorimies on meikäläisen sukulaisia, mutta sen verran vähän on tullut oltua yhteyksissä, että en tiedä Jonin taidoista jäällä paljoakaan. Tietäisikö joku kertoa? Onko miehessä potentiaalia pärjäillä pidemmällekin?

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se vahva peruspakki kuvaa kai melko hyvin Purolaa. Muodostaa hyvän pakkiparin Hannu Pikkaraisen kanssa A:ssa. Pikkarainen on erittäin taitava ja hyvin nouseva pakki ja Purola se varmistavampi osapuoli pakkiparista.

Kiekollisessa pelissä Purolla olisi mielestäni kehitettävää ainakin, välillä kiekko tahtoo hieman polttaa lapaa. On muuten ainoa HIFK:n pelaajista, joka kuuluu 20v-maajoukkue rinkiin, joten ei kai täysin potentiaaliton voi olla. Itse näkisin mielelläni molemmat pakkiparista liigaringissä ensi kaudella.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katsos kehveliä...

Poikahan pärjää hyvin siis! Täytyy ryhtyä seuraamaan tarkemmin.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Pluton kertoma on kyllä aikalailla tosi. Sen verran kun kyseistä pakkiparia olen seurannut, niin Purola on jättänyt aika mitäänsanomattoman kuvan, joka oikeastaan kertoo juuri siitä, että mies on erittäin hyvä puolustava puolustaja. Harvoin tuon tyyppisiä pelaajia muuten huomataan, kuin jos he mokaavat. Joten erittäin kehityskelpoinen Purola on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy