HIFK:n uudet pelipaidat!

  • 1 407
  • 5

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Siis miksi ihmeessä piti mennä pilaamaan liigan tyylikkäin pelipaita? Onneksi nyt sentään ne perinteiset värit ovat vielä tallella, mutta muuten... HYI PERRRR... Mitäs mieltä muut ovat?:confused: :confused:
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensivaikutelma ei ole hyvä, varsinkin jos sen KOFF in tekstin jättävät typerästi logon päälle niin kuin Ipalla :mad:
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Paidat on ok.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Pääsponsorimme haluaa rahalleen vastinetta ja vastine on näkyvys. Paljon mielummin yksi iso ylhäällä, kun 20 pientä pitkin paitaa.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Löytääkö kuvan paidoista netistä? Jos ei, niin voisitteko kertoa miten ne eroavat viime kauden paidoista? Oikeassa olette, ehdottomasti viime kauden HIFK-paidat olivat tyylikkäimmät.

Mitäköhän HN-toimitus oli mieltä? Ajattelin vain, kun hehän valitsivat yhtenä vuonna K-Espoon paidat tyylikkäimmiksi. Kyllä silloin nauru pärähti täältä suunnasta. En halua mitään provosoida eikä kenenkään Blues-fanin pidä ottaa nokkiinsa, mutta itse pidin K-Espoon paitoja melko kehnon näköisinä. Ei sentään niin rumina kuin eräitä nykyään SM-liigassa olevia mainostauluja.

Mutta ei loikata sen enempää aiheesta...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Habby ja muut...

Niin siis kyse on niistä IFK:n punaisista paidoista! Niitä minä haukuin! En tiedä mistä kuvia on nähtävissä, minä näin ne paidat kun edustusjoukkueesta otettiin ryhmäkuvaa. Tässä uudessa paidassa Koffin mainos on sen petologon yläpuolella rinnassa, ja sitten hihat OVAT KOKONAAN SINISET VALKOISIN REUNOIN MELKEIN ALAS ASTI, paitsi että siinäkin välissä on Koffin mainos ja hihan pelinumero.... ei siis sovi ollenkaan tuo sinen pitkä hiha punaiseen paitaan... siinä valkoisessa paidassa se menettelee...:mad:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös