HIFK:n otteluohjelma 2020–2021

  • 15 121
  • 81

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskiviikolle 20.1. pelattavaksi merkitty HIFK–Kärpät siirtyy pelattavaksi 6.4.
Perjantaille 26.2. pelattavaksi merkitty HIFK–Jukurit siirtyy pelattavaksi 20.1., eli alkuperäistä ottelupäivää aikaisemmin.

IFK tekee siis kaikkensa että saisi pelata tuon Kärppäpelin yleisön edessä. Tämä on luonnollisesti järkevää, peli on oletettavasti loppuunmyyty, kun taas Jukurit peliä ei myydä loppuun millään.

Olen itse vain aivan sekaisin jo näiden siirtojen kanssa, en edes tiedä koska on seuraava peli...

Siellähän on myös tulevan torstain peli ohjelmassa. Nyt kun pelataan tyhjille katsoimoille, niin pelataankohan se kuitenkin, vai siirretäänköhän sekin?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna siis vieraissa Jukurit, torstaina himassa Ässät.

Kausikorttilaisille tuli hetki sitten tekstari ja entisten ja nykyisten kapteenien videotervehdyslinkki ”Yhdessä, tillsammans”. HIFK tarjoaa kaikille kausikorttilaisille ilmaisen ottelustudion otteluista, jotka pelataan tyhjille katsomoille. Samalla esitettiin nöyrä toive, etteivät kausikorttilaiset vaatisi ko. otteluista rahoja takaisin, sillä seura tarvitsee kipeästi näitä rahoja.

Olen mukana, ole sinäkin. Yhdessä, tillsammans!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Huomenna siis vieraissa Jukurit, torstaina himassa Ässät.

Kausikorttilaisille tuli hetki sitten tekstari ja entisten ja nykyisten kapteenien videotervehdyslinkki ”Yhdessä, tillsammans”. HIFK tarjoaa kaikille kausikorttilaisille ilmaisen ottelustudion otteluista, jotka pelataan tyhjille katsomoille. Samalla esitettiin nöyrä toive, etteivät kausikorttilaiset vaatisi ko. otteluista rahoja takaisin, sillä seura tarvitsee kipeästi näitä rahoja.

Olen mukana, ole sinäkin. Yhdessä, tillsammans!

Mulla ei ole kausaria mutta ajattelin jokaiseen ottelustudioon ostaa lipun tai lahjoittaa jäätä. Mietin kyllä ensi kaudeksi tsetin hankkimista itselle ja pojalle, ihan vaan kannatusmielessä vaikka jengi ei olisikaan niin kova mihin on totuttu. Tällä kaudella oli tarkoitus käydä kaikissa matseissa jos vaan aikataulut sen sallii, ihan vaan tuki mielessä mutta harmi että se ei onnistu.

Vaikuttaa kyllä siltä että hankintoja IFK ei tule tekemään tällä kaudella vaan uudet pelaajat on lainoja tai Kolleja sekä Seppälä/Taponen tarpeen mukaan Espoosta takaisin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ensi mutta seuraavalla vklla IFK pelaa ke, pe ja la. Ke pelataan TPS:ää vastaa Turussa ja pe TPS taas vastassa Helsingissä ja lauantaina Lukkoa vastaa Raumalla.

Mitä helvetti? Kun yleisöä ei voi ottaa niin eikö IFK voisi pelata ke himassa ja pe Turussa ja siitä voisi sitten siirtyä lauantaiksi Raumalle.

Luulisi että pelaajien etua voisi ajatella tällaisessä tilanteessa kuten myös seurojen taloutta. Miksi ajaa edestakaisin kun yleisöäkään ei saa yhteenkä halliin ottaa..?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulisi että pelaajien etua voisi ajatella tällaisessä tilanteessa kuten myös seurojen taloutta. Miksi ajaa edestakaisin kun yleisöäkään ei saa yhteenkä halliin ottaa..?

Ihan hyviä pointteja, jos kysymyksessä olisi normikausi. Nyt kun raha on tiukassa, edestakaisin ajaminen ja himassa nukkuminen on huomattavasti halvempaa kuin 25 hengen majoittaminen hotellissa ja pohjattomien vatsojen ruokkiminen. Surullista, että tähän on tultu HIFK:ssakin, mutta onneksi nämä nyt eivät oikeasti ole mitään ensimmäisen luokan ongelmia.
 

F#21

Jäsen
Taitaa olla halvempaa ajella edestakaisin kuin maksella hotelleista. Raskaampaa se tietenkin on, mutta ei nuo matkat onneksi pitkiä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös