HIFK:n kausikortit?

• 1 450
  • 9

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites on? Onko teille, jotka uusitte viime kauden kausikortin, tullut jo se uusi kortti. Siitä kun lähetin uusintailmoituksen HIFK:n toimistoon on jo pitkälti yli kuukausi ja mitään ei ole sieltä päin kuulunut. Taisi olla 1.8. se takaraja, eli pitäisiköhän ruveta vähän kovistelemaan.

(Tai sitten joku pitkäkyntinen pikkupoikaposteljoon on pöllinyt korttini. Olisi tyypillistä minun tuuria...)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Itse kävin traditionaaliseen tapaan vaihtamassa kausarin suoraan toimistolla, joten sain sen heti. Kaverini sai omansa ja laskun postissa viime viikolla.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm... Täytyy varmaankin ruveta vähän kovistelemaan toimiston väkeä. Tietysti unohtaneet lukea sähköpostit tai jotain...

Ei olisi kyllä ensimmäinen kerta, kun minun lähettämät sähköpostit katoaisivat matkalla.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
AINA toimistolle...

Käyn aina toimistolla... saa siinä samalla vähän herkistellä Frankie-boyn kanssa... minulla ainakin kävi tuuri (?) että Frank oli silloin paikalla kun kävin uusimassa settini...:D

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tässä näin pitänyt käydä! Minä kun olin jo vakaasti päättänyt että täksi kaudeksi en HIFK:n kausaria hanki. Niin vain kävi että sain mukavan toimistotädin kanssa sovittua että koko kausaria ei tarvitse kerralla maksaa. Hyvä niin, sillä nyt lompakkoani komistaa HIFK:n kausikortti! Hiphei!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sainpa minäkin sen kortin vihdoin eilen.

Aika mielenkiintoista. Sitä mukaa kun hinta nousee, kortti muuttuu pienemmäksi ja materiaaliltaan huonommaksi. Tuota pikkuruista pahviläpyskää luulisi ennemminkin junan kertalipuksi tai jotain. Täytyy varoa, ettei mene vahingossa paperisilpun mukana roskikseen.

Olisi muuten HIFK:lla niiden laskujen selkeydessä pientä toivomisen varaa. A4 kokoiseen paperiin on kätketty summa, eräpäivä, tilinumero ja viite jokainen melkeinpä paperin eri kulmiin...

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
no perkele! minulle ei ole vieläkään tullut. mikä on laskun erääntymispäivämäärä? ihmettelen kyllä miksi ei ole tullut. soitin ekaksi ennen juhannusta ja varmistin paikat. sitten menin heinäkuun puolivälissä toimistolle hakemaan laskua ja kortteja. sanoivat ettei ole vielä kortit valmistuneet ja että lähettävät sitten parin viikon päästä postissa.nyt tuntuu että kaikille muille on tullu paitsi minulle. onkohan ne unohtanu? toimistossa virkailija ei edes muistanut kysyä nimeä vaan itse piti siitäkin muistuttaa. eilen yritin vielä soittaa mutta oli toimisto suljettuna. onko kenelläkään muulla vielä kortit tulematta?

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Taskussa on.

Mä kävin heti toimiston avauduttua 16.7. maksamassa kortin, silloin ei vielä korttia saanut käteen, mutta viime viikollahan kortti postiluukusta kolahti.

Moto: Samaa mieltä kortin laadusta, pitäs varmaan laminoida se ennen kauden alkua, toihan on silppuna ihan hetkessä. Toisaalta koko on mielestäni nykyisin parempi, sillä mahtuu helpommin lompakkoon, eli siis luottokorttikokoa.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Muistaakseni HJK:lla (futis) oli kerran sellaiset kausarit, joita ei saanut laminoida koska ne vahingoittuivat siitä.

IFK.n kaltaiset kausarit on Atlantiksellakin eikä ne ole miksikään menneet. Ihan OK materiaali.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti breakin
mikä on laskun erääntymispäivämäärä?

Ainakin minulla se on 11.8. Käytännössä 13.8, kun tuo yhdestoista on lauantai. Minä soittelin sinne tiistaina ja silloin sanoivat, että postitukset on vielä kesken. Kortti taisi tulla heti seuraavana päivänä.

Saapa nähdä, miten vaksit pihteineen osuvat niihin milli kertaa milli ruutuihin. Ensimmäisessä kausikortissani (mestaruusvuoden playoffsit) ruudut olivat jotain sentti kertaa sentti, eikä ne tahtoneet osua edes niiden sisään...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy