HIFK:n kannattaja, kausikortit on myynnissä, mitä teet

  • 1 089
  • 10

Mitä teet, HIFKin kauden 2002-3 kausikortit myynnissä

  • Uusin korttini

    Ääniä: 20 42,6%
  • En uusi

    Ääniä: 17 36,2%
  • Alan uudeksi kausikorttikatsojaksi

    Ääniä: 10 21,3%

  • Äänestäjiä
    47

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pitkä nimi otsikoksi. Äänestetään taas, uusitko korttisi (minä teen niin), luovutko harrastuksestasi vai alatko jopa kokonaan uudeksi kausikorttikatsojaksi.

Ovatko mielialat muuttuneet parissa kuukaudessa, kun viimeksi oli sama äänestys.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Uusitaan uusitaan...

Joo, kaipa tää on sellanen tauti, josta ei pääse eroon :) ....eli kymmenes kausi putkeen lähtee...

Johnnylle terveisiä, hallilla nähdään...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tulihan se uusittua. Mitäs sitä talvella muuten tekisi. Luulenpa, että tulee aika monta vieraspeliäkin katseltua.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ihan oikein Jude. Minä se silloinkin kyselin. Haluan vain nähdä ovatko mielialat muuttuneet yhtään positiivisemmiksi.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Tota noin... Olen lähes tulkoon aina ollut irtolippulainen lajissa kuin lajissa... oletetaan, että olisin ostanut viime kaudelle kausikortin ostan/ostaisin sen nytkin... ja silleen... tapoihini kuuluu olla lojaali suosikkijoukkueilleni...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
DUH!

Koska en ole mikään tuuliviiri, uusin luonnollisesti kausikorttini niinkuin aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös